Tnx meis....het blijft allemaal heel onwerkelijk. We gaan vanavond toch kijken of we een jongetje of een meisje krijgen......ik hoop dat papa het een beetje meekrijgt als we t hem vertellen. Jij succes met IUI 6 (nummer 6 alweer ).....en hopen dat je hier genoeg aan hebt ...dat ivf niet nodig is. Zet m op!
Oh spannend MSI, ik hoop dat je vader het nieuws nog meekrijgt. Hou je het zelf een beetje vol? Ik kan me voorstellen dat het onder deze onstandighedwn niet altijd lukt om te ontspannen en stressvrij te zijn. Sterkte meissie!! Benji, wat klote dat het niet is gelukt. Heel veel sterkte bij de volgende poging!!!!!!
Haha jaja het is een menneke Pap had het briefje voorgelezen dus hij heeft ons het nieuws gebracht en het leek er op (voor zover dat mogelijk is) dat het hem echt wel wat deed (zoniet, dan denk ik dat lekker toch ) Pap heeft nu 2 kleindochters en dit is zijn eerste kleinzoon! Mooi toch.....dat ie er nog IETS van mee heeft gekregen. En ons pap heeft ook altijd gezegd dat mijn eerste kind een jongetje zou zijn dus ik vind het wel leuk dat ie nou weet dat ie altijd gelijk heeft gehad. Verder sturen ze pap deze week naar huis omdat ze in het ziekenhuis niks meer voor m kunnen doen. Dus de komende weken even kijken hoe we dat allemaal gaan doen (moet natuurlijk ons mam ook helpen enzo) Gelukkig heb ik nog een broer en een zus dus we staan er niet allemaal alleen voor. Alleen daarom zou ik al veel kinderen willen haha..... dat ze elkaar later goed kunnen steunen Mja 1 kind was al geen makkie haha Stress....tja.....ik denk niet dat ik echt stress heb maar heb natuurlijk wel iedere dag verdriet. Maar zo lang de kleine lekker blijft bewegen maak ik me daar verder niet zo druk om. En ik ben nu al zo ver in de zwangerschap dat ik van mening ben dat het allemaal niet zo heeeel veel kwaad meer kan. Poeh heel verhaal geworden.....sorry.....moest het blijkbaar toch ff kwijt
He MSI wat fijn dat je vader weet dat het een jongentje wordt Enne in ons zh zeggen ze dat stress geen invloed heeft op de baby. Alleen op jezelf. Dus maak je niet druk.
Wat leuk dat je een jongen krijgt MSI!! Ik weet nog goed hoe die tijd is, je wordt natuurlijk ook behoorlijk geleefd. Ik bedoelde ook niet dat de stress niet goed is voor de baby... Maar het is natuurlijk helemaal niet goed voor jou!! Maar ja, een advies als "doe lekker rustig aan" of "neem wat tijd voor jezelf" is altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Het is gewoon super k*t. Het enige wat ik je kan adviseren is om zoveel mogelijk van je vader te genieten nu hij er nog is. Ik heb hele mooie herinneringen aan de laatste weken met mijn vader. Dat is echt een kostbare tijd. Ik hoop voor je dat je deze tijd ook zo gaat ervaren! Of dat je er later in ieder geval zo op terug kunt kijken. En je krijgt gewoon een zoon!!!
jeeeejjjjj msi een jongentje wat ontzettend leuk!!!!! en wat fijn dat je vader er toch iets van heeft mee gekregen!! dat moet een ontzettend fijn gevoel hebben gegeven!!!
hier maandag weer naar het zh voor de 1 fm! dus ben benieuwd...pff niet helemaal lekker eraan....erge keelpijn en hoofdpijn.....
Queen: wat vervelend dat je privé stress hebt ik heb het nu ook wel eens en merk dat ik daar nu gewoon zoveel minder goed tegen kan als normaal. Probeer jezelf dan maar af en toe extra te verwennen en vergeet niet lekker te relaxen, meis! Sas: spannend weer! Moet vast een goed gevoel zijn om weer "aan de slag" te gaan. Beterschap, hopelijk voel je je snel beter!
goedemorgen meiden. @hoe gaat het bij iedereeen??? @hier ja ben wel weer blij dat we nu verder kunnen inderdaad!!! heb er weer zin in was wel ff lekker om 1 maandje rust te hebben! en ik voel me nog slechter dan gisteren enorme hoofdpijn, keelpijn en wat verkouden morgen heb ik ook nog de hele dag beurs met de parfum/make up pff
Hai girls!!! Hier ben ik dan . Vandaag dag 14 na iui . En geen ongi !!!!! JJJ Het begint enorm te kriebbele maar wil eink maandag pas testen . Pfffffff geen idee of ik dat ga volhouden. Whaha heb in ieder geval nog geen test in huis dus kan ook niet! Heb nog altijd last van me hoest (al stukke minder) en ben ook nog snottie. Maarrrr ik voel me goed. Boobs zijn iet wat gevoelig. (we hebben trouwens nog sex gehad vanmorgen vroeg.. was effies bang dat daardoor misschien ongi op gang zou komen als niet zwanger . Maar so far niks gespot) aaaaaaaahhhh duimen jullie voor me. xxx Liefsssss @Msi Wat leuk en zoon!!!!!! @Benji Meis ik was ff afwezig maar ook ik duim voor je en denk aan je!!!! @All... zal later ff op iedereen reageren. Nu ff gauw.
Met zo'n kv 2voor5 kun je gewoon doen wat je wil. Wachten of toch toegeven aan de testdrang. Maar ik begrijp het goed datje het testen aan de andere kant ook wil uitstellen. Succes meis!