Goedemorgen meiden, Owwwwwwwwwww ik zit hier helemaal te trippen!!!!!! Heb vanmorgen om 08:25 een testje gedaan . Ik zat nog op de wc, zie de urine zeg maar door het venster lopen en binnen 3 seconde staan er 2 mooie strepen!!! Ik ben ZWANGER!!!!!! Kan wel janken zeg! Whaaaaa hoe ist mogelijk gewoon raak de 5e iui.. oeffff en dus geen ICSI / IVF !!?? Owwwww echt een geschenk uit de hemel! Ben zooooo blij. Post zo een foto van me test. xxx Liefs Sjors
Dankjewel K3lly, ik zit hier nog altijd te bibbere kan het zooooo NIET geloven. Maar de test is toch echt goed duidelijk!!!
Oh Sjors GEFELICITEERD!!!!!!! Ik heb de hele ochtend aan je zitten denken!! Het is jullie inderdaad super gegund! Was je lief niet thuis? Ik kan me voorstellen dat je helemaal zit te stuiteren!!
OOOOOOHHHHHHH SJORS WAT EEN FANTASTISCH NIEUWS ZEG !!!!!!!! en wat ook een knaller van een test zeg het is je idd erg gegund en nu hopen dat de beebje lekker blijf plakken maar zo aan de test moet dat wel goed komen heel veel plezier en geluk gewenst en ga heerlijk op die roze wolk zitten liefs benji
jeeeeejjjjjj sjors!!!!!!! van harte gefeliciteerd meid!!!!! jij geeft me goede hoop!!!!! wat zei manlief van de kados????
vandaag naar het zh geweest voor de 1e meting! 2 folliels van 12 mm zaten er woensdag weer terug en dan zullen we zien wat er nog zit...
WOW ik dacht ffies bijlezen en wat zie ik .....SJORS gefeliciteerd!!!!!! En wat een knaltest!!! Oeh spannende tijden voor jouw dus hihi!!! Geweldig geniet ervan he!!! Is vast en zeker een blijfbeeb
Waaaauuwwww sjorsj! Wat geweldig nieuws!!! Oh, 't is je zo gegund meid! Genieten maar meid! Hopelijk vliegen de eerste onzekere weken snel voorbij ... wat fantastisch!!