wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden! Net even flink een potje gejankt. De spanning moest er toch even uit denk ik.

Queenmeisje: succes morgen!
    Jinky: Knuffel. Weet hoe je je voelt... Hopelijk hebben we 2e iui meer geluk :)

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Thanks Shir.... En gooi het er maar lekker uit. Big Hugh voor alle meiden bij wie het deze x niet gelukt is.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meiden balen dat de 1e poging niet gelukt is :(

en voor queenmeisje veel succes vandaag!!!

@Hier net terug van het zh....helaas nog niks aan het groeien misschien 1 eitje maar dat zien we woensdag dan of deze door heeft gezet zeg maar....even afwachten dus....denk alleen niet dat ik pasen ga halen dan :( dat is wel jammer

4. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    #304 Balou1, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Heb mezelf er ook tussen gezet :D
    Na 2,5 jaar zelf proberen zijn we nu eindelijk begonnen.

1e afspraak gynaecoloog
    11-04 Nijntje1
    12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek

1e IUI:
    04-04 K3lly
    05-04 MSI
    26-04 Jippiejee
    ??-04 Sasje24
    ??-04 ChocoChick
    ??-04 Balou1
    2e IUI:
    13-04 Mooibuikje
    ??? Shir26

Wachtbankje:
    18-04 K3lly
    19-04 MSI
    29-04 Mooibuikje

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey balou...wanneer is jou nod...? dan mag je die ook nog even op het lijstje zetten :)

kelly hoe is het bij jou?

6. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    sasje heb de inseminatie nog niet gehad dus moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo heel goed weet hoe het nu allemaal gaat:(
    Ga straks op mijn gemak is even de hele topic lezen daar ga ik zeker al een stuk wijzer van worden:D

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dan zet je je verkeerd op het lijstje meid ;)
    je zet dat je 15-4 je 1e iui hebt!
    en de 15e is het al geweest :)

8. Balou1

Balou1 Actief lid

5 mrt 2009
    111
    0
    0
    Aangepast :)

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hoi meiden, Nou kom net uit het zh. Ze willen dat ik wo terug kom omdat ze twijfelt tussen mn cystes en mn evt eitjes.. zondag insemineren ze niet dus ze hopen dat ik daarvoor ng 2 rijpe knapen heb.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    waarom insemineren ze zondag niet? als dat toch net het moment is....?? heb je dan dus pech gehad zeg maar....???? nou ook fijn dan!
    weet eigenlijk niet hoe dat in mijn zh geregeld is......zag wel staan in het weekend dat je je dan moet melden op verloskamers zeg maar...dus volgens mij werken ze bij mij wel gewoon door.....

nou hopelijk heb jij woensdag dan ook eitjes die doorgroeit zijn....daar hoop ik voor me zelf ook op :)

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hier uhm ja ik weet niet, vandaag NOD. Ik kom net van mijn werk af, en had vanmorgen tijdens het badje het idee dat ik ongesteld werd. Alleen ging ik om 13:00 uur naar het toilet en toen was er nog niets. Ik heb wat last van menstruatiekrampjes, dus ben bang dat de 1ste iui niet is aangeslagen. Ik wacht het af, geen bloed geeft hier nog steeds moed ;)

@sasje, balen dat er nog niets groeit, het follikeldansje is ook voor jouw bedoeld ;)

Hier doen ze op zondag ook geen iui. Dit omdat hier dan het lab gesloten is, en dan kunnen ze het zaad niet opwerken.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ja dan zullen ze dat bij mij ook wel niet doen ik weet eigenlijk niet...

wanneer wil je gaan testen kelly? want je hoort vaker dat je evengoed krampjes kan hebben he!

@msi hoe gaat ie meid? morgen nog een keertje testen?

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Voorlopig nog niet, ik ben wel vaker 3/4 dagen overtijd geweest dus dat is niets nieuws voor mij. Ik wacht het allemaal even af, ik zou eigenlijk morgen mijn laatste werkdag hebben, maar er zijn 2 dagen extra geindiceerd, dus ik ben nog t/m donderdag aan het werk. Ik denk dat ik tegen die tijd misschien een test doe, maar zeker niet eerder.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke spannend hoor!!

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ja dat wel, vindt het helemaal spannend om naar het toilet te gaan..... Terwijl ik in de voorgaande jaren daar nooit last van heb gehad....

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha ik zou ook helemaal zenuwachtig zijn :) ik wil ook!!!!!!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    #317 sasje24, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Onze wens,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]is dat ene kleine mens,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]op deze wereld te mogen zetten.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]En er met ons leven op te mogen letten,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]ontstaan uit de liefde van ons beiden.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Maar dat hangt nu aan een draadje van zijde.[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom, vragen wij ons al even af,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]kinderen krijgen is toch geen straf?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom mag het niet gewoon lukken,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]en gaat zo onze wens in stukken?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom oordeelt de buitenwereld wat ik wel en niet kan,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]of hoe wij voor onze kinderwens in de markt liggen dan????!![/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]De wachttijden in de zorg,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]zijn ons een kopzorg.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Want oud zijn we nog niet,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]maar een tweede kinderwens daaraan denken wij nog maar niet.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Want wie weet duurt de eerste wel zolang[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]dat de tweede niet eens meer kan?[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom die inbreuk op ons sexleven?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Alles wat wij willen is liefde geven.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Waarom dat geoordeel van de buitenwereld?[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Het is toch niet eerlijk verdeeld?[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Wij willen alleen maar liefde geven aan iets van ons beiden,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]waarvan het resultaat hangt aan een draadje van zijde.[/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Een draadje van zijde,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]waarvan veel mensen ooit zeiden,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]dat het de gewoonste zaak van de wereld is,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]maar helaas hadden zij het mis![/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Wel hebben zij vaak hun oordeel al klaar,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]maar nadenken over hoe wij ons voelen .....HOMAAR!!![/FONT]

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Daarom is dat draadje van zijde mede een rode draad in ons leven,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]want al wat wij willen is liefde geven,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]aan iets van ons beiden,[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]waarvan het resultaat hangt aan een draadje van zijde.[/FONT]

18. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Als eerste...bedankt voor de felicitaties allemaal :) Maar ik ben nog voorzichtig. Woensdag nog even ziekenhuis bellen....en dan maar hopen dat zij positief zijn....dan kan ik dat ook :D Vandaag veel buikpijn gehad :(

@ Jinky.... shit ongesteld! Balen! Ik duim voor meer geluk bij de 2e poging! En idd Sas heeft dit toch maar mooi even opgezet ;)

@queenmeisje Ik bedoel de lijst die af en toe voorbij komt waar iedereen op staat. Kun je gewoon kopieren en jezelf toevoegen en als eigen bericht posten. Jammer dat ze zondag niet insemineren! Maandag wel? Dan is het ook nog Pasen? Als je follikels maandag halen is het toch ook goed?

@Shir....meid een potje janken vind ik zelf altijd heel fijn....lucht echt op! Dus is helemaal niet raar.....

@Sasje...Bij mijn IUI zagen ze ook MISSCHIEN een eitje, 3 dagen later bleek het wel degelijk 1tje te zijn (volgende dag direct IUI gehad)....en achteraf gezien dus blijkbaar een hele goede. Dus kop op meid....nog niks aan de hand! En waarom wil je persee met pasen? En ben je creatief geweest ;) of heb je 'm niet zelf gemaakt?

@Balou...Welkom meid...ik zie dat je 2,5 jaar zelf geprobeerd hebt. Wij zagen zo op tegen IUI (IUI klonk zo niet-romantisch ;)) dat we ook zo lang zelf hebben geprobeerd..... Succes deze eerste IUIronde!

@K3lly....jij maakt het helemaal spannend zeg!!! Ik ben echt zooooo benieuwd!! Doe nou snel een test....dan hoeven wij niet langer in spanning te zitten ;) Ik hoop het zo voor je!

19. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ MSI ik snap dat je nog een beetje voorzichtig bent. Ga je morgen nog een testje doen? Of wacht je tot woensdag?

Ik durf gewoon niet te testen, omdat ik mezelf niet wil teleurstellen. Voor nu heb nog steeds steken onder in mijn buik, en ik heb mega rugpijn. Ik weet het allemaal niet hoor.

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Stom he zondag niet. Soms doen ze maandag dan alsnog. Laten we maar duimen dat we wo mooie eieren hebben....

Deel Deze Pagina