hai sas ik zag dat je gisteren voor fm geweest ben wat goed zeg 2 eitjes van 12mm ook ik ben gisteren voor 1ste fm geweest en ik had er 1 van 11mm en 1 van 9mm dus en mag donderdag weer dan lopen we deze keer weer zo goed als gelijk leuk hahahaha
@ sas, gaat goed hier hoor. Vandaag laatste dag van de primolut tabletten en dan wachten op een bloeding. Als ik die heb dan op dag 4/5 of dag 6/7 van die bloeding krijg ik een echo om te kijken of alles schoon is etc. Spuiten gaat ook goed, de eerste keer vondt ik het een beetje eng maar heb er nu handigheid in. Ben nu ondertussen alweer 8 dagen aan het spuiten.
oke ja is denk ik oefening baart kunst he raakt ook wel gewend oke fijn dat het loopt!!! @benji ja gezellig kunnen we dadelijk samen op het wachtbankje!!
@Choco Hij was wel thuis maar sliep nog. @Benji Test is zeker een knaller!!! Ik hoop dat het goed blijft gaan ja. Spannend weer 2 eitjes hoop dat ze door groeien meis!!! Ik Duim. @Sas Fijn dat ik je hoop geef meid!!!!! Hij was suuuuuuuuuupppperrrrr blij eerst in shock, toen traantjes en toen een dikke kus en knufff en zei vervolgens; gaat het dan toch echt gebeuren??? En daarna; EN NU MAG JIJ NIKS MEER DOEN whahahaha Ik zeg hoe dat zo??? Ja eh gewoon het moet goed gaan dus ehhh geen sex, niet tillen en ehh hihi is zeg HALLO effie met beide beentjes terug op aarde AUB! A fijn hij is mega blij. Krijg vandaag sms toen ik aant werk was hoe gaat het met mammie?? Wauw jij ook al 2 eitjes spannend meis ik duimmmmm!!!!! @MSI Ja idd een knaltest en spannende tijden zeker ja!!! Hoe ist bij/met jou??? @Roos owww ik hoop het dat die onzekere tijd snel voorbij zal zijn! WAUW jij gaat ook rappidoooo!!! Hoe is het met je?? @K3lly spannend allemaal meid, stoer dat je zelf spuit hoor! Bij ons doet vriendlief het! @Summer Ow wat fijn te lezen dat het allemaal in orde is zeg! Schrok wel ff van je berichtje! @MissJuf Whaaaaaaa wat fijn de 12 weekjes bereikt!!!!! @Linn Wauw wat heftig van dat met/over je mams balen zeg voor je! Heb je het een beetje een soort van plekje kunnen geven in die zin niet mee lopen stressen hé meis! @Troelie ow wat goed dat je je ei spot . Hoop dat het raak is meid!!! Ik duimmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!! Ik herken dat trouwens heeeeeel goed dat de tijd aan je voorbij gaat! Hier door de mmm en de eigen zenuwen enz echt ook zooooo dat ik denk Whaaa al weer dec???? @Banjabes ow een kortere cyclus ook fijn toch! Spannend dus. @Hoop fijn toch effies van je te horen meid!!!! Denk aan je!!! @Evy Succes met ei spotten meis!! @JeetjeB Nog 6 daagjes toch meis??????? @Afrola Ow meid wat fijn dat de combi test so far oke is. Ja de test is echt knal hé, vriendlief zei nog, zooooo zijn het er 2??? Whahaha @sweet Meid ik hoop voor de dat de komende dagen lekker snel voorbij gaan. Fijn dat je straks een extra handje hebt!!!! @ALL Dank voor de lieve reacties en felicitaties!!! De echo afspraak staattttttt 16 dec! om 15:00 Het mindere nieuws is wel dat onze gyn gister zijn laatste werkdag had baal daar zoooooooo van !!!! Het zat er aan te komen... maar was mogelijk dat hij voor een paar uur zou blijven... had blijkbaar daar erg veel op gehoopt. Maar goed, weet wel bij wie we de echo hebben en dat is gelukkig de gene die we het beste vinden naast onze gyn! Haha grappig hier . Vriendlief zei nog schat zou het kunnen dat de test zo donker is omdat het er meer zijn dan 1 whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ehhhhh en dan met een serieus gezicht elkaar aankijken. xxx Liefs Sjors
@sjorsj, jah, wie weet he...? had je 2 eitjes deze maand? 16december... dat is niet zó lang meer... aftellen maar! Hier alles ok hoor! Ik heb erg lang last gehad van allerlei kwaaltjes, maar nu is het volop genieten... De kilo's vliegen er wel aan jammer genoeg, maar ach, dat was voor de zwangerschap ook als gevolg van alle hormonen die ik moest slikken... en nu krijg ik er een hummeltje voor in de plaats, dus die kilo's nemen we er maar graag bij... nadien maar weer wat harder gaan sporten Onze kleine schat doet het geweldig... 30cm en 680g is het ondertussen. Nu maar aftellen tot eind januari, dan begint mijn verlof @all, ik lees niet meer zo vaak mee, maar niet opgeven hoor! Je ziet, vroeg of laat lukt het wél hoor! Veel succes! Hopelijk snel nog meer leuk nieuws hier!
oh sjors ik krijg goede zin van je bericht...al post je er wel dingen bij die geloof ik bij ander groepje horen hoeveel eitjes had je dan ook alweer??????
Sjors: Hoe gaat het op de roze wolk? Samen lekker aan het genieten van het goede nieuws? Sas & Benji: Het is jullie ook zo gegund meiden! Hopelijk slaat de volgende IUI aan!! Kel: Jou is het natuurlijk ook dubbel en dward gegund! Spannend zo al die hormonen!! Roos: Fijn om te horen dat het goed met je gaat! MSI: Hoe gaat het nu met jou, en met je paps? Queen: Hoe gaat het met jou meis? En met de stress? All: ik heb net dan (eindelijk) de foto's van de kinderkamer in m'n fotoallbum gezet.
sjors hoeveel eitjes had je ook alweer? hier vandaag fm2 gehad...ze zitten er nog allebei en waren nu 15 mm dus nog niet erg groot...nu vrijdag weer terug en denk zaterdag dan iui5
hai dames hier even een update van mij vanmorgen voor fm geweest had nu ei van 15mm en de andere konden ze nu niet vinden nu mag ik zaterdag weer terug en dan zullen we wel zien of we er 1 of 2 eitjes hebben ook vandaag voor intake geweest ivf mag in januari beginnen want tussen kerst en oud en nieuw zijn ze dicht in het zh dus en als deze 6e iui niet lukt zit ik zo ongeveer rond 20 december dus heb daarna een maandje rust en zodra ik weer ongi ben in jan dan kan ik beginnen ik heb een kort schema gekregen dus mag gelijk op dag 3 beginnnen met puregon en daarna op dag 5 orgalutran erbij spuiten en dan dag 6 of 7 de 1ste fm en dan als alles goed en groot genoeg is dan punctie we zullen het in deze maand gaan zien of we ivf in gaan of niet miss is deze wel raak of die van me rust maandje dat we zelf mogen klussen nou iedereen heel veel succes
oke ook een heel programma dus benji! ik hoop voor je dat je eitje snel gaat groeien en dat je maandag iui6 zal krijgen! en dat deze raak zal zijn!!!
@ benji, jeegtje dat is IVF in een sneltreinvaart? Wij zitten in het lange protocol. Ben vanavond gaan vloeien dus morgen even het ziekenhuis bellen, en dan denk ik maandag of dinsdag echo.
@KELLY ja idd een sneltrein maar ja vind het echt niet erg hoor nou mooi dat je nu dan bent gaan vloeien dan mag je nu zeker lekker gaan starten met prikken nou succes en hoop voor jou ook gauw een roze test
Dat is een uitgangsecho om te kijken of alles schoon is. En dan moet ik gaan beginnen met puregon om de eiblaasjes te laten groeien. Dit gebeurd gecontroleerd met echo's en bloedonderzoek. Dit duurt als het goed is rond de 14 dagen maar dat kan verschillen per vrouw.