@sas ja een heel programma met spuiten en spuiten en spuiten hahaha maar ook ik hoop toch dat ik het niet nodig heb maar we wachten gewoon geduldig af
hey meiden, hier net terug en morgen iui5 ze waren nu beide 18 mm dus nog niet gesprongen net pregnyl gespoten en morgen om half 2 worden de zwemmers in gespoten steken jullie een kaarsje aan dat het gaat lukken nu!!??? vraagt de gyn ook...is een tweeling welkom anders blazen we het af......heb geantwoord 2 is beter dan geen oh zegt ze ik vind het wel spannend hoor hahaha!! volgens mij nog spannender dan ik!!!
Geen idee, ik had na m'n hsg maar 1 follikel de overige 3 iui's telkens 2 of 3. Ach het geeft meer kans, kaarsje brand al voor je, en m'n duimen draaien.
ja weet ik dat de kans ook groot is dat het even goed niet zal lukken maar daar probeer ik niet te veel aan te denken hopelijk is er 1tje raak
@Sas Ik duim voor je meis, wauw spannend wel 2 eitjes van 18 goed hoor!!!! @Benji Nou meis hopen dat het allemaal niet nodig zal zijn! @K3lly Hopen dat je mag starten met stimuleren meid! @ALL Hier gaat het oke, nog altijd erg moe! Boobs zijn zwaar gevoelig grrr haha maar is voor goed doel Onze echo is een week verplaatst ... ze belde vandaag van het zh om dit te bespreken... kon of maandag de 19e (maar dat komt mij echt niet uit) en anders pas vrijdag de 23e. Dus die staat nu... 23/12/2011 om 15:00 vorig jaar ook op 23/12 maar toen om 17:00!! Bizar!!! Vind aan de ene kant wel jammer en lastig, maar aan de andere kant, zolang het goed gaat trek ik het wel. Hopen op een mooie kerstecho xxx
aaargh sjorsj, wat wordt je geduld op de proef gesteld!! Maar inderdaad wel fijn, zo'n kerstcadeautje...(of kerstcadeautjeS?)
@sas jeeh wat goed 2eitjes @sjors je geduld word zeker op de proef gesteld zeg even volhouden en dat je een fantastiche kerst mag krijgen @kelly hoop dat je over een week een paar goede follies hebt en dat ook jij een mooi kerstkadootje mag krijgen @hier mag morgen weer voor fm ben benieuwd hoe groot ze zijn
hai dames hier vanmorgen weer geweest had toch maar 1 ei en die wat ruim 22mm dus gelijk pregnyl en morgen iui 6 hoop dat we niet te laat zijn wat ovutest gaf maar licht streepje dus of vandaag nog eisprong of morgen einde van de middag nou hebben we gelukkig donderdagavond nog wel even geklust dus we wachten het dan maar weer af heerlijk die wachtweken een fijn weekend allemaal
oh benji!! wat goed! spannend!!! dan zitten we wel ongeveer gelijk ik heb wel een lf van 16 dagen....dus dan zal ik 1 dag later zijn met testen dan jou @Hier net het potje weg gebracht. spring dadelijk ff onder de douche en dan om half 2 de iui
@ sasje hoop dat alles goed is gegaan ja leuk zitten we weer samen op het bankje gezellig ok ja dan is dat idd zo ik mag 18 dec gaan testen als het er nog niet is de laatste 2 keer elke keer 1 dag voor testdatum ongi geworden dus hoop dat ik dit keer geen ongi zie ook duim ik voor jouw dat we samen op roze mogen gaan zitten dan zitten we zeker bijna met zijn allen van dit topic op roze toch nou laten we het hopen succes
hey, alles is super goed gegaan. zaadjes waren weer in de goede vorm naar de opwerking nog beter wel veel last van buikpijn vandaag dus maar alles met tussenstops gedaan vandaag. nou op naar 18 dec
ooohhh sasje en benji!!! Ik vind het opnieuw weer erg spannend!!! En heb er op e.o.a. manier een heel goed gevoel bij. Mja we moeten afwachten he!!! Ik duim voor jullie en zal dadelijk ook eens wat kaarsjes voor jullie opsteken En Sasje.....2 stuks nog wel!!! En is wel waar wat je zegt....beter 2 dan geen hihi!