wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja toch vind ik wel :)
    en ik denk ook maar zo...mochten het er 2 worden dan heeft het zo moeten zijn....maar ik denk echt niet dat we een tweeling krijgen :) ik hoop gewoon echt heel erg dat er 1tje raak is!!!!

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas, dat hoop ik ook voor jou!! Spannend weer :)

Benji: ook spannend voor jou! M'n duimen draaien weer.

Kel: het gaat nu echt gebeuren dus? Ik hoop zo voor je dat deze route meer succes heeft!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jij bent al vroeg wakker choco!!

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Dat hoop ik ook choco. Voor nu zie ik heel erg op tegen de echo van morgen.... Ben gisteren avond van de trap gevallen gleed uit op de eerste trede bovenaan, nu mega pijn aan m'n stuitje en moet morgen in zo'n fijne stoel waar je dus op je stuitje moet zitten. Zou vandaag eigenlijk moeten werken, maar ook daar me maar afgemeld, omdat lopen en staan een hel is.... Pffff overkomt mij natuurlijk weer :S

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    kelly is had het al gelezen op fb idd :(
    oei dat doet enorme pijn idd!!!
    gewoon aangeven morgen, want ik heb 1 gyn van hem mag ik altijd gewoon liggen ;) is eigenlijk natuurlijk ook veel fijner dan in die charmantie stoel :)

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Het ligt er bij ons aan welke kamer ik in moet :) 1 kamer staat een een stoel en de andere een tafel, ach ik zie het morgen wel, en anders vraag ik inderdaad wel of ik op die tafel mag..

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @K3ll
    Ow meis das balen!!!! Hoop voor je dat de pijn gauw weg trekt!

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heey meiden,

Nou hier vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de echo. Alles zag er goed uit en mag nu starten met 150eh puregon bijspuiten. Volgende week maandag moet ik weer teruh voor bloedprikken en weer een echo.

Pfff met de pijn is het een drama, ik kan niet zitten en opstaan is heel erg pijnlijk. Ik zou eerst alleen naar het ziekenhuis gaan maar heb toch maar m'n moeder gebeld of ze wou rijden. Wordt ik ook nog eens onwijs beroerd van de pijn in ziekenhuis, kreeg gewoon de neiging om door te lopen naar de ehbo, uiteindelijk niet gedaan en na de uitleg over de puregon pen heeft mijn moeder me snel thuis afgezet... Wat een ellende is dit zeg...

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles goed eruit zag kelly, waarom bel je niet ff je ha op want tja...zoveel pijn???

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    najah weet je wat het is, ze doen er niets aan. Met paracetamol is het nog redelijk te doen, maar ook al is het gebroken (denk niet dat dat zo is) Dan nog doen ze er niets aan...

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke....tja lastig maar denk wel dat ik ff naar de ha zou gaan hoor ;)

12. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas: tja, ik heb zo'n vervelende interne klok die me altij om een uur of 6-7 wakker maakt. En nu ik zwanger ben vaak zelf om 4-5 uur...

Kel: dat klinkt behoorlijk pijnlijk meid! Hopelijk gaat het snel beter. Fijn dat je nu weer een stap van het ziekenhuis hebt gehad. Dat IVF traject klinkt wel erg ingewikkeld. Hoe gaat het verder met de trouwvoorbereidingen?

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    hey kelly, hoe gaat ie nu? Ik heb ooit mijn stuitje gekneust dat deed ook zon enorme pijn dat ik dacht dat ie gebroken was. en dat is nog niet het ergste......duurt ook nog eens erg lang voordat het minder pijnlijk word (wil je misschien helemaal niet horen haha)

ja sasje.....2 is leuk en 1 natuurlijk ook.....en jij bent nu onderhand wel eens aan de beurt ja hihi.

Choco wat een ellende dat slapen he. Bij mij in ieder geval wel.....of ik slaap pas om 3 uur....of ik word om 5 uur al wakker. En ik heb vanochtend mijn eerste striemen ontdekt!! :( :( Mja het is voor een goed doel en er zijn wel ergere dingen ;)

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Het lijkt iets beter te gaan, maar heb nog steeds erg veel pijn. Ik had het al gelezen dat het heel lang kan duren... Zit nu in de ziektewet thuis, pfff tis helemaal niets voor mij. Wordt nu al gillend gek van het niets doen. Moet mezelf ook echt koest houden....

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wauw msi zie dat jij gewoon al 37 4 bent zeg!!!!!
    wat gaat het toch snel!!!!

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Haha ja sas gaat zo achteraf gezien hard he.....ja het zal allemaal niet lang meer duren ;)

Ow kelly......dat is helemaal balen!! je kunt/mag ook gewoon helemaal niks doen. En als dat echt niks voor jou is......dan heb ik met je te doen! Maar het gaat echt een keer over ;) komt dus helemaal goed! hihi

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @K3lly
    Jeedem meis klinkt idd allemaal niet fun, sterkte!!!!!

@MSI
    38 weekjes meid, trek je het nog????
    Oww balen 1e striem.. je was er bijna door ZONDER… ach meis… idd voor goed doel.
    Doe je wel smeren??

@Choco
    Ow wat irrie dat vroeg wakker worden!
    Slaap je tusse door nog dan?

@Sas
    Hoe ist met jou??????????????????

@ALL
    hier niet op en top.
    Naast moe en gevoelige boobs, constant koud, misselijk, onrustige maag/buik... dizzy!! Heb emesafene voorgeschreven gekregen... doe rustig aan maar voel me blehhhhhhhh.

xxx

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ow Kel sterkte. Stuitje duurdt maanden en blijf je nog jaren last van houden:( rot plek.
    MSI.. Spannend...
    Sjors.. Even doorbijten meis.. Nog even en dan alleen de leuke dingen.
    @all.. Wij hebben gister een pretecho laten doen en weten wat het wordt:) hi hi hi..
    We gaan nu de babykamer kopen.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh queens...is dit een verrassing voor ons????

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ja sas we vertellen niks

Deel Deze Pagina