Kel: wat klote zeg Hopelijk voel je je wel snel beter! MSI: wat zuur dat je je eerste stien hebt! Mijn zus had precies hetzelfde. Gelukkig bleef het bij haar bij één striem... Hopelijk is dat bij jou ook het geval! Sjors: ik probeer nu vaak wel even te rusten, maar vaak blijft het wel bij bank liggen. Hopelijk voel je je snel wat beter. Ik weet nog hoe moe en futloos ik de eerste weken van mijn zwangerschap was. Gek genoeg was het precies met 16 weken over... Het tweede trimester is vaak veel beter!! Queen: wat leuk dat je het geslacht weet!! Ik vond het erg leuk om te weten. Opeens kreeg ik niet 'een kindje' maar 'een dochter' en dat voelde toch wel anders. Dat maakte het weer echter ofzo. En het is gewoon lekker praktisch om te weten, met de inkopen. Sas: hoe is het met jou? Hou je het een beetje vol op het wachtbankje? Ik lig nu lekker te chillen op de bank. Da's na de lunch wn. Het avondeten eigenlijk vaste prik geworden. Manlief heeft de kerstboom opgezet en de lichtjes erin gedaan, dus zometeen kan ik aan het decoreren.
Heey meiden, hoe is het hier met iedereen?? Beetje stilletjes de laatste tijd hea. @ MSI laatste loodjes hea meis, hoe is het ondertussen met je vader? @ choco, ook jij gaat al hard! pfoe zag je buikfoto op facebook, leuk leuk! @ sjors, hoe voel jij je? Nog ffies dan heb je je echo toch? @ sas, zit je nog goed op je wachtbankje? Las op facebook dat je steeds niet zo lekker was, gaat het inmiddels weer wat beter? @ hier gaat het goed, gisteren weer echo gehad, er groeien 5 grote eiblaasjes, en er zitten nog 15 kleintjes omheen. Donderdag moet ik weer terug om te kijken hoe het allemaal vorderd. IVF-arts was zeer tevreden over hoe het eruit zag. Prikken gaat ook goed, zie alleen steeds meer op tegen de decapeptyl prik, de laatste paar keren doet ie ook ontzettend zeer als ik de vloeistof erin spuit, prik ook steeds vaker in een bloedvat, dus heb nu 3 mooie blauwe plekken op m'n buik. Kwam op de afdeling nog een goede vriend met zijn vrouw tegen, die blijken dus ook met ivf bezig te zijn, en precies tegelijk met ons te lopen. Die vriend zei al tegen mijn vriend, als de meiden nou tegelijk de punctie hebben, kunnen we wel carpoolen naar het vumc Moest er wel erg om lachen, het vumc is een half uur/45 min rijden vanaf ons ziekenhuis. Al met al gaat het hier dus volgens schema. Stuitje gaat ook alweer wat beter, kan alweer enigzins zitten, sinds gisteren ook weer geprobeerd om te auto rijden (lees: lage sportauto met sportstoelen....) dit ging aardig maar houdt ik niet heel lang vol.
hey, ja hoor ik zit nog lekker ! met mij gaat het verder wel redelijk goed....wel mijn handen onder de uitslag....dus ff goed in de gaten houden dat het wel over gaat natuurlijk...ha wist ook niet wat het was...kan reactie zijn op dat ik me niet lekker heb gevoeld.
Kel: wat apart dat je in het zkh een goede vriend tegenkwam en nog toevalliger dat ze net met hetzelfde traject bezig zijn. Wisten jullie biet van elkaar dat je hiermee bezig was? Wel fijn om ook "lotgenoten" in je omgeving te hebben denk ik. De uitslag van de echo klonk ook wel goed. Kan me voorstellen dat je het allemaal erg spannend vindt! Fijn dat het iets beter gaat met je stuitje. Echt super vervelend. Sas: voel je je nu al wel weer wat beter? Ik weet nog goed hoe ik me voelde op het wachtbankje met die Pregnyl in m'n lijf. Dat je lichaam opeens zo anders is en dat je je eigen lichaam niet meer kan vertrouwen vond ik echt niet fijn. Met mij is alles wel goed! Geniet van mijn verlof en heb het eigenlijk nog behoorlijk druk. Vanmiddag hebben we een zwangerschapsfotoshoot gedaan. Super leuk om te doen en wat ik ervan heb gezien op het schermpje van de camera is het resultaat super. Ben zo benieuwd!! Gisteren hebben we een groei- en liggingsecho gehad. Alles zag er goed uit en de kleine meid ligt nog steeds met haar hoofd braaf naar beneden. Haar buikomtrek doet vermoeden dat ze precies op de gemiddelde lijn ligt en dus met 40 weken 7 pond zal zijn. Ik ben benieuwd!
oh leuk choco een fotoshoot!!! ben ook wel benieuwd naar de fotos!! @kelly ik besef me nu dat ik helemaal niet gereageerd heb op jou...fijn dat er al goede groei te zien is!! nou ff doorprikken en dan zit het erop...en hopelijk hoef je dit maar 1 keer te doen
@ sas, hihi geeft niet hoor. Pfoe ja dat hoop ik ook dat dit maar 1 keer hoeft. @ choco, nee we wisten niet van elkaar dat we bezig waren. Ja het klinkt misschien heel stom maar aan de ene kant vindt ik het fijn te weten dat we in onze vriendengroep niet de enige zijn waar het niet zomaar lukt....
Ik vind dat helemaal niet stom, Kel. Enerzijds dat je niet alleen bent, maar je hebt dus vrienden die hetzelfde meemaken en die dus weten hoe het voelt, hoe jullie je voelen. Je hebt zo toch een soort lotgenoten band.
Zoo daar ben ik ook weer .helaas zonder nieuws haha. Sasje nog steeds maar aan het wachten??? Wat een drama he ..we wachten eigenlijk allebei op een wonder haha. Sjors hoe gaat het met jou? Werken de medicijnen een beetje? Helaas moet je er wat voor over hebben om zwanger te zijn he haha Queen .wel flauw hoor dat je niet zegt wat het wordt nee hoor moet je lekker zelf weten. Heb je wel een babykamer gevonden? Choco het is niet bij 1 striem gebleven helaas! Het lijkt nu allemaal wel mee te vallen maar volgens mij als mijn buik dadelijk leeg is dat het er dan echt niet meer uit ziet. Mja we zien wel. Jij hebt een lekker relaxed verlof lees ik ..lekker zeg!! Geniet er maar goed van ja!!! Ennuh ..krijgen wij die fotos ook te zien!? Ik heb gister een foto van mezelf gemaakt .pff nu begrijp ik waarom mensen me nakijken hahaha. Kelly .ja hier de laatste loodjes (en die zijn toch wel zwaar hihi) Met pa gaat het goed hij is niet achteruit gegaan en dat is voor ons wel een hele verassing. Volgende week staan wat gesprekken met artsen gepland dus ik ben benieuwd! Bij jou begint het op te schieten zie ik. En wat relaxed dat je je vrienden bent tegen gekomen!! Kun je er in ieder geval weer met iemand anders over praten! Ik zou alleen wel bang zijn dat er een soort van wedstrijd ontstaat (wie is als eerste zwanger) of zijn het ECHTE vrienden (die zijn er niet veel haha) zal dat wel meevallen!? Maaruh misschien zit zij ook wel op ZP!? Hoe was het vandaag in het ziekenhuis?
hey meiden, @Msi ja hehe samen wachten op het wonder idd ik mag van het weekend testen...of ja zondag/maandag! ik denk dat ik zondagmorgen met vriendlief samen ga testen...maar word al zenuwachtig bij de gedachten...
MSI: ben benieuwd hoe je er nu uit ziet. Ben je al echt topzwaar? Ik zal zeker wat van de foto's laten zien als ik ze krijg. Ik hoop ze toch wel voor het nieuwe jaar te zien. Ben zo benieuwd!! Sas: wat spannend meid!! Ik zal een kaarsje voor je branden van het weekend!
Oh dat kan ik me zo goed voorstellen. Maar ja... Waarschijnlijk wordt je nog nieuwsgierig of ongeduldig op zondag. Dat zou ik wel hebben denk ik.
@msi, Wat gaat het opeens allemaal snel he! Jullie kleine hummeltje kan er elk moment aankomen... zo spannend! @sasje, Ik duim mee voor je hoor! Het moét gewoon lukken!
tja weet ik ook niet hoor choco....misschien kan ik wel beter wachten tot maandag/dinsdag.....mocht ik op dinsdag nog niet ongi zijn dan is het raak oh ik weet het niet hoor....we zullen zien
Tja sasje als je KUNT wachten zou ik als ik jou was wachten tot dinsdag.....maar we weten allemaal dat dat heeeeeeel erg moeilijk is!!! Dus ik weet niet hoe sterk jij in je schoenen staat hihi.... PS. ik heb nog een foto toegevoegd aan mn album....hij is alleen een beetje onduidelijk misschien met al dat zwart.
uhm zondag is dag 15....en ik heb een lf van 16...maar tja dat ligt eraan wanneer mijn eisprong exact is geweest dus ik tel meestal de dag van de iui en dan 16 dagen en dan heb ik nog iedere keer goed gezeten....dus dan is maandag pas de test dag zeg maar....