wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah :(
    Wat ontzettend klote, Sas. Hopelijk heeft de volgende ronde wel positief resultaat!

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    He bah sas! ik had nog stille hoop voor je, maar helaas. Op naar nummer 6 alweer hea?

@ sjors, wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad, hea toch een hele geruststelling!

hier gaat het allemaal niet zo, ben veel misselijk (door de hormonen) en steeds licht in mijn hoofd. Geen trek in eten etc. Ben blij als die punctie is geweest en dat het hopelijk dan allemaal wat rustiger wordt in mijn lijf..... Vanavond om 10 uur de pregnyl zetten, zie er een beetje tegenop, bij de iui had ik er altijd veel last van, en nu moet ik de dubbele hoeveelheid spuiten......

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Gatsie sas, KUT!!!! gewoon

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja onze vk heeft ook eigenwijs zitten meten en een eigen datum aangehouden. Ik heb duidelijk aangegeven dat dat toch niet hoeft, ze weten toch het tijdstip van bevruchten. Mja volgens mij IUI berekening is het dus de 27ste maar de vk houdt de 24ste aan.

En sjors!! Super dat je zon goede echo had, wat zul je opgelucht zijn.....en lekker snel weer een nieuwe echo!!

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus je vk zegt dat je 3 dagen bent bevrucht voor je IUI? ;)
    Ik kan best tolerant zijn, maar van dat soort fratsen word ik gewoon moeilijk. Gelukkig maar dat mijn vk dat niet redt gedaan anders was ik linea recta terug gegaan naar de gyn.

Kel: wat klote dat je zo'n last hebt van de hormonen. :(

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja het slaat helemaal nergens op maar ik heb het 3 keer gezegd en daar deed ze verder niks mee. En ik dacht ach die 3 dagen maakt dan ook niet zoveel uit. Mja nu begint het dus wel uit te maken als ik dadelijk overtijd ben is er wel een verschil van 3 dagen! Maar dat zie ik tegen die tijd dan wel haha

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@kelly morgen is het zover meid.....last gehad van de pregnyl?

@msi hehe ik hoop niet dat je overtijd gaat lopen meid...maar dan moet jullie kleintje zich toch nog deze week melden :)

@ hier ja ik baal er eigenlijk helemaal niet van....ben er ook niet verdrietig om niks......is dat gek???
    dadelijk naar het zh voor een uitgangsecho...en dan weer starten met de clomid.

@benji volgens mij liepen wij tegelijk toch??? en en en?

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @Sas.. Nee meis das is niet gek hoor. Om het maar cru te zeggen t is een soort patroon op een gegeven moment. Volgens mij weet je helemaal niet wat je overkomt als het nu raak is.
    Sterkte. Xx

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    whahhaa nee dan ben ik in shock!!!

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Dat geloof ik gelijk:)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha laten we er maar mee lachen!!!

en hopelijk mag het snel zo zijn ;)

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sas, nee hoor dat is niet gek, had ik ook met de laatste iui, en wat queen zegt je komt in een patroon terecht.... Ja morgen is het al zover, achteraf toch best wel snel gegaan. En de pregnyl viel echt onwijs mee, toen ik alles in de spuit had zitten moest ik wel even slikken van de hoeveelheid (2 ml) Maar het inspuiten voelde ik helemaal niet. Wel gek ik heb 4 weken mezelf injecties gegeven, en nu hoeft dat niet meer!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoeveel follikels had je ook alweer??

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    in ieder geval 7 grote, en nog wat kleintjes eromheen.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke dat zijn er genoeg ;)

nu schoonbroer en schoonzus zijn nu bezig aan de laatste ivf....ze had pas 3 grote donderdag en moest gisteren terug maar weet niet wat er toen zat...want dat is niet zoveel maar 3.....alhoewel zij er maar iedere keer 2 of 3 had want ze heeft van iedere ivf beurt nog maar 1 terugplaatsing gehad...en 1 keer maar iets ingevroren...

16. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    owh jeetje dat is niet veel nee. Het beste is tussen de 5 en 15 follikels. Ik hoop dat we ook wat in de vriezer kunnen doen, majah dat is nog maar even afwachten.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat is wel het fijnste dat er wat ingevroren kan worden he...dan hoef je niet weer die punctie enz!! ik ga kaarsjes branden voor je morgen!! en dan donderdag de terugplaatsing?

18. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ah dat vindt ik lief ! Ik weet nog niet wanneer de terugplaatsing dan is, ik verwacht vrijdag maar weet het niet zeker. Ik zei al tegen de ivf arts, ik zie nergens tegenop, maar die punctie pfoe daar maak ik me echt druk om.....

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja daar zou ik me ook echt zorgen over maken, terwijl schoonzus het helemaal geen pijn vind doen...denk dat het heel verschillend is per persoon....zelfde als de hsg!!
    denk maar zo..het moet toch en dan maar heel erg hopen dat het maar 1 keer hoeft!!!
    en laat je tranen maar lekker gaan als het pijn doet...daarna is het gepiept......;)

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    thanks sas dat had ik even nodig. We gaan ons best doen en zal morgen wel een berichtje plaatsen als ik weer thuis ben.

Deel Deze Pagina