jazeker altijd moed blijven houden sas ik dacht ook dat het helemaal niks was deze keer en dat ik toch echt na ivf doorkon in jan blijft me dat hopelijk bespaart morgenochtend nog even een testje doen en dan ziekenhuis bellen zie hieronder het resultaat Bekijk bijlage 208240
hai choco ik voel me ontzettend goed heb nergens last van zo nergens last van dat ik ook gewoon dacht dat het toch weer negatief was dus we zullen gaan zien of we nog ergens last van gaan krijgen ik heb bij me vorige zwangerschap ook alleen last van me bekken gehad en ik had me voor mezelf en voor de fam dit jaar geen betere kerst kunnen wensen
Heey meiden, Benji wat fijn dat je je zo goed voelt! Hier zijn we om 1 uur uit het ziekenhuis gekomen. En man man man wat viel die punctie tegen zeg! Het deed bij mij echt ontzettend veel pijn. Maar de opbrengst is gigantisch! We hebben 18 eicellen!!! Ook de zaadcellen waren in grote getallen aanwezig. Moet nu alleen oppassen omdat we zoveel eicellen hebben dat ik niet nog een overstimulatie krijg.... Lig nu dus braaf in mijn bedje met me laptop en de televisie....
hey kelly.....wauw wat super goed!!!!!!! dat zijn er echt heel erg veel!!!! gelukkig hoef je die stomme punctie niet meer te ondergaan....athans daar gaan we vanuit!!! en met zoveel eitjes moeten er toch wel zeker heel veel goede bij zitten!!!! hoe lang duurde de punctie?? spannend hoor!
Ow wat fijn Kel. Heb je dat lekker achter de rug. Nu maar hopen op een topper. @all ik heb vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed maar de baby is te mager. T loopt een week achter. De omtrek van t buikje dan. 6 Jan hebben we dus weer een echo. Xx
Ik hoop dat ik nooit meer punctie nodig heb.... Moet toch haast wel met deze opbrengst. De punctie zelf duurde ongeveer 15 minuten.... @ queen, kan toch niet zo heel veel kwaad toch? meer patatjes eten
Ik had 17 eitjes maar 1 goed Voor tp en dat is deze kanjer. Tja we weten nog niet of t erg is we moeten 6 Jan toch terugkomen. Goed is het dus niet. Xx
Wauw Benji Eindelijk!!!! Gefeliciteerd!!! Echt helemaal super! Kelly dat was dus ff een domper dat je er zon last van had, maar het is nu dus mooi allemaal achter de rug. Nu met zn allen duimen dat het niet voor niets is geweest!! Queen....de baby te mager!? Dat is ook wat......ik zou denken dat het geen kwaad kan. Heb je toch weer mooi een extra echo verdient haha Hier nog steeds niks......al vind ik wel dat de baby zich ontzettend lomp beweegt....alsof ie er zelf wel uit wil maar nog niet mag haha. Helaas kan ik m niet helpen
Benji: wat fijn dat je je goed voelt! Hopelijk blijft dat zo Als dit geen prachtig kerstcadeautje is dan weet ik het ook niet meer. Geniet er maar lekker van met je familie!! Sas: ik hoop voor jullie dat 2012 jullie jaar wordt en dat jullie lange wachten dan eindelijk beloond wordt. Kel: fijn dat de punctie erop zit! En met zoveel eitjes is het een prachtige "oogst". Ik zal voor jullie duimen dat de bevruchting goed gaat en dat jullie straks een mooie voorraad hebben! Nog wat spannende dagen zo net voor de kerst. Queen: wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Toch erg spannend hè? Hopelijk is de vervolg echo in januari goed! MSI: het blijft toch bijzonder dat draaien en schoppen hè? Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten voor je jullie kleine mannetje in je armen kan houden. Ik hoop ook dat het goed gaat met je vader, voor zover je daarvan nu kunt spreken.
goedemorgen meiden, @kelly ok dus dat is wel redelijk snel gepiept...pff maar ja als het hele erge pijn doet duurt het wel 3 uur ik duim voor jullie!! bij schoonzus hebben ze er ook 5 genomen nu ook afwachten of de bevruchting goed gaat ...morgen moet ze bellen en als oke is dan morgen ook de terug plaatsing!! @queens...oei hebben ze gezegd waaraan het kan liggen?
Lieverds effe een ego berichtje. Het is niet goed een te kleine buikomvang. De kleine heeft z'n energie dus ergens anders nodig. Ze hebben nu nog niks gevonden daarom moet ik 6 januari terugkomen. Xx