Kel: wat super dat er een Emmy is terug geplaatst. Nu maar hopen dat de overige emmy's goed reageren op het bevriezingsproces. Super spannend zeg. Ik hoop dat deze Emmy aanslaat en dat je straks nog een mooi "voorraadje" in de vriezer hebt. Sas: gek idee dat we allemaal uit de versmelting van twee cellen komen hè?
j whahaha daar heb ik me eigenlijk nooit zo in verdiept eerlijk gezegd maar goed.....want is ook veel te ingewikkeld
Ik ook niet echt maar ik heb me de afgelopen tijd wel eens verwonderd hoe bijzonder het is dat al die cellen ook weten wat ze moeten worden... De een een long de ander een bloedvat. Echt een wonder!
Aaaahhh zo ja....een mens bestaat natuurlijk uit milljoenen cellen. En die van jullie heeft er al 8! hihi (en ja het begint bij 2) Ja ik heb daar een dvd van gezien en daar geven ze eigenlijk aan wat choco al zegt. Een mens bestaat uit cellen en iedere cel heeft zijn eigen functie. Dus dat die van jullie 8-cellig is geeft aan dat ie in ieder geval al wel aan het ontwikkelen is......en dan is het de bedoeling dat ie blijft vermenigvuldigen tot een baby Gaaf hoor hihi.....
Zoooo, hier gelukkig geen kerstkindje Vanaf morgen vind ik alles prima Morgen om 12 uur weer naar VK, ben benieuwd wat ze gaat zeggen..... Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Ik wel....een kerst met pap erbij.......dat hadden we echt niet verwacht! En het was super gezellig! Dus mijn kerst is weer geslaagd dit jaar Op naar een goed 2012!
Oooh superspannend MSI!! Wat fijn dat je kerst zo leuk was en dat je papa er bij was! Ik kom morgen nog eens een kijkje nemen, want ik heb zo'n flauw vermoeden dat er wel eens nieuws zou kunnen zijn...
Wij hebben wel een fijne kerst gehad! Jullie ook? MSI: wat fijn dat hij met de kerstdagen lekker is blijven zitten! Ik hoop voor je dat hij nu mooi voor oud & nieuw komt, want dat lijkt me ook niet alles... En wat heerlijk dat jullie hebben genoten van de kerst met je vader!!
Ja hoor fijne dagen gehad...morgen nog werken en dan vrij!! Morgenvroeg eerst naar het zh voor de 1efm
Ach ja, ná oud&nieuw mag van mij ook maar lichamelijk liever niet! Ik kan echt niks meer..... Gelukkig jullie allemaal een goede kerst gehad
Hier niet zo'n goede kerst gehad. Kerstavond ging nog wel. 1ste kerstdag gewerkt en 's avonds naar schoonouders gegaan, waar ik mega last van mijn baarmoeder kreeg, heel erg veel steken niet normaal meer, dus lag om half 8 in bed. 2e kerstdag ook gewoon gewerkt, en ook weer om half 8 naar bed...... Nu nog 3 dagen werken en dan vrij, kan mijn lichaam weer even bijkomen....
Oh jee, Kel, dat klinkt inderdaad helemaal niet fijn. Hopelijk gaat de pijn snel over en kun je straks lekker van welverdiende dagen rust gaan genieten!
MSI wat heerlijk meis. Spannend nu Hè Kel vervelend die pijn maar uhh het zegt niks hoor het kan gewoon nog goed komen.
Hai lieve meiden... Zo heb ff bij zitten lezen... hoop dat ik nu weer wat actiever mee kan lezen en schrijven tis echt rennen als ik zo lang weg blijf @Benji GEFELICITEERD!!!!!! Hoe voel je je meis? We schelen dan niet veel van elkaar toch? @K3lly Ow meis heb jou verhaal vol spanning zitten lezen zeg!!!!! Ik duim ontzetten hard dat er iets onwijs moois zich aan het nestelle is! @Queen Meis wat een spanning voor jou ook! Ik hoop voor je dat je 6 januari mooi bericht krijgt! (ik heb 6 januari me 2e echo) hoe laat mag jij? @Sas Morgen een goedwe fm meid!! toi toi toi @MSI Wauwies hey jullie kleine vind het nog erg fijn bij mama binnen. Trek je het nog een beetje??? @Choco Zo jij schiet ook al op! Hoe voel jij je?? @ALL Hier gaat het wat beter maar nog niet top. Ik ben 3,5 kg afgevallen... en ben weer wat onzeker... niet echt een speciale reden... gewoon tja. 6 januari mogen we weer.. kan haast niet wachten. xxx
Met mij is alles goed. Voel me goed en vermaak me wel zo tijdens m'n verlof. Het scheelt natuurlijk dat mijn man ook thuis is dus ik ben niet alleen overdag. Vandaag 37 weken, vanaf nu mag ze komen... Alleen vind ik het wel prima als ze nog een paar weekjes blijft zitten. Ik ben in 37 weken 17,7 kg aangekomen. Gaat lekker... Ben benieuwd wat de eindscore gaat worden.
Oh chips k3l, dat is minder! Nu maar hopen dat dat een goed teken was!! Sas hoe was het in het ziekenhuis? Sjors nee het is nu allemaal echt zwaar hihi. Heb vandaag nog mee boodschappen gedaan.....dat is het laatste wat ik gedaan heb! Was eigenlijk niet te doen haha. Mja we kunnen nu een paar weken vooruit met onze voorraad Goh ben je afgevallen!? Dat is wel heftig.....en die onzekerheid blijft toch wel meid, ik hoop dat 6 januari je weer een beetje meer goeds brengt Choco ik denk dat je niet veel meer aankomt hoor.....misschien dat je nog net de 20 gaat halen Ik ben nu bijna 30 kilo aangekomen. Ik woog vandaag bij de VK 104,4!!! Pff ik ben gewoon een 100+er haha. Maar niet voor lang hoor.....haha. Dadelijk beval jij nog eerder dan ik hahaha dat zou wat zijn!! Vandaag bij de VK geweest.....ze had het gevoel dat het morgen of overmorgen wel ging beginnen. Dat gevoel heb ik zelf niet mja ik heb er geen verstand van haha. Ik ben nu die slijmprop verloren (was een heel ding! haha) en baby is helemaal ingedaald (pijnlijk) maar verder geen voortekenen dus echt gewoon weer afwachten Ik heb voor vrijdag al wel een afspraak staan bij gyneacoloog, ik krijg dan een CTG, echo en bloedonderzoek (dat doen ze altijd bij 41 weken). En als ie er volgende week dinsdag nog niet is gaan ze strippen. Maar we moeten nog maar zien hoe ver het gaan komen. En sjors wat je zegt over die onzekerheid....ik heb dat nu ineens ook weer. Ik heb echt zoiets van....dat ie maar gauw komt voordat het ineens op het laatste moment fout gaat! Mja daar zijn we vrouwen voor.....om lekker onzeker te zijn haha