wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    MSI: een voorzichtige gefeliciteerd!!!

Meiden die ongi zijn geworden, super balen! Geef de moed niet op! Wie weet is de volgende ronde voor jullie bedoeld!

Meiden op het wachtbankje, hopelijk komen er nog meer zwangeren bij deze ronde!!

2. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    @sas..wat een mooi gedicht!!

@queenmeisje..waar kom je vandaan als ik vragen mag? Heel vreemd dat ze op zondag geen behandelingen doen.

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Zit in het ziekenhuis in Amersfoort. Daar is het lab zondag dicht.. T werd me vandaag verteld. zucht.

4. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    nou zeg...das super balen joh!! Belachelijk eigenlijk.
    Kun je niet naar Utrecht? Of ander ziekenhuis in de buurt waar ze wel gewoon weekend werken.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @msi ik had gedacht dat ik rond pasen mijn iui zou krijgen...zit dan op dag 16/17......met clomid had ik gedacht dat dit wel lukken moest...dus we wachten af! normaal heb ik altijd pas later dan dag 20 eisprong daarom clomid gekregen... maar ja ben ook nog wel positief hoor dag 10 is ook erg vroeg!

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    aahhh zo..... ik snapte het al niet ;) ik dacht dat je misschien persee een paashaaskind wilde :p hihi

Nou nog ff afwachten dan ja....maar het is ook wat zeg...20 dagen!!!.... we doen gewoon een follikel-line-dance ;)

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja dat begrijp ik helemaal. Maar ik heb altijd liever dat ik weet waar ik aan toe ben dan dat ik zo lang in de onzekerheid moet zitten. Maar ieder doet dat natuurlijk op z'n eigen manier. En jij doet het zo....heb ik ook wel respect voor moet ik zeggen. Maar misschien ben je gewoon zwanger.....je bent niet voor niets overtijd. Je zit al op 15 na IUI (toch??)

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    1e afspraak gynaecoloog
    11-04 Nijntje1
    12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek

1e IUI:
    04-04 K3lly
    05-04 MSI
    26-04 Jippiejee
    ??-04 Sasje24
    ??-04 ChocoChick
    ??-04 Balou!
    ??-04 Queenmeisje

2e IUI:
    13-04 Mooibuikje
    ??? Shir26

Wachtbankje:
    18-04 K3lly
    19-04 MSI
    29-04 Mooibuikje

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI

9. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    pffff...nog tien dagen!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @msi hoe laat moet je naar het zh?
    nee dat boeit me dat niet of het een paaskind wordt :) is natuurlijk wel leuk maar we zullen zien!

11. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Haha queenmeisje...goed zo!! ;)

Mooibuikje....die 10 dagen gaan sneller dan je denkt...echt waar!! (achteraf gezien dan ;))

K3lly!!!!! Hoe gaat ie daar??????

Ach joh Sasje.....een paaskind lijkt me helemaal niks....dalijk krijgt ie een eihoofd ;) hahaha

Ik heb het ziekenhuis gebeld..... 4 mei 1e echo :D Spannend! Ik hoop niet dat het voor die tijd fout gaat want ik wil minstens 1 echo hebben gezien als bewijs ;) (geloof er nog steeds niks van hihi)

Vanochtend zo'n CB test gedaan....hij gaf echt aan zwanger (1-2 weken)....dus ik heb mijn banner/ticker wel al aan durven passen.

12. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super hoor MSI!!

Ik heb net met het zkh gebeld omdat er ook nog een zuurgraad bepaling moest worden gedaan. Ik heb as vrijdag een echo en als ik dan ver genoeg ben checken ze die dan, of anders zaterdag of maandag. Ik had ech zoiets van ?!?! Schijnbaar zijn ze hier dus zondag en maandag dicht. en ik ben bang dat dat. Ou net mijn dagen zijn! :(

Twee maanden gelede had ik een echo op dag 12 en 14 en toen was de eisprong op dag 13.
    Vrijdag is dag 11. Als mijn Cyclus nu de dagen aanhoudt van de vorige periode is mijn ovulatie op dag 13, en moet ik op dag 13 en 14 een ICI behandeling krijgen. Dat zou net op zondag en maandag zijn!! :(

De verpleegkundige begreep mijn frustratie maar wilde helemaal geen uitspraken doen over wat we zouden doen. Dat zou vrijdag na de echo bespoken worden. BAH!!!

Waarschijnlijk maak ik nu een grout drama om niets, maar ik had hier helemaal niet op gerekend en moet even m'n frustratie van me afschrijven.

13. M84

M84 Actief lid

7 dec 2010
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jinky, Je hebt het inderdaad goed gelezen, ongelofelijk he! Wat balen dat je ongesteld bent geworden, duimen voor meer geluk de volgende ronde...

MSI: Gefeliciteerd joh! Wauw, al na de eerste IUI!

Hier gaat het goed! Morgen de eerste echo, en daar ben ik echt heel erg zenuwachtig voor... Voel me nog steeds hartstikke zwanger (en sinds gisteren ook licht misselijk en érg moe), maar toch, eerst het bewijs zien!

Succes meiden!

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hier gaat het wel hoor! Ben nog steeds niet ongesteld, maar heb nog steeds steken en krampen. Telkens denk ik dat het zover is en dan kijk ik en dan is er nog niets. Ik zit nu op 15 dagen na iui. Ik wacht het nog even af....

MSI ik durf je nu dan ook te feliciteren!!! Dus bij deze GEFELICITEERD!!!! ;)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh leuk een banner gemaakt msi!!!!! spannend hoor!

@choco ja das mooi balen dat pasen er nu tussen komt he!!! ik weet eigenlijk niet hoe ze dat bij mij doen......hopelijk werken ze daar evengoed zeg maar..... :(

@ kelly oh ik heb echt respect voor je hoor!!!!

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Sjeempie Chocochick....ja dat is balen! Dus 2 maanden geleden heb je al een kans gemist? Ik begrijp je frustratie helemaal!!! WIj zouden onze eerste IUI in januari hebben gehad. Ik had een echo gehad en moest 3! dagen later terug komen. Ik zeg nog tegen dat vrouwtje 'dat is veel te laat!!' Maar ze vond dat het wel mee zou vallen en dat het eitje dat makkelijk zou halen. Nou niet dus! 'oh hij heeft me gefopt' zei ze 3 dagen later. Balen!

Ik denk dat jij gewoon op je strepen moet gaan staan hoor! Maar ja je kunt niet zomaar een ICI doen natuurlijk. Je moet natuurlijk wel zeker zijn van een goede timing. Het is gewoon klote dat dat stomme Pasen er tussen zit! Doen ze maandag ook niks bij jullie!? Is voor hun toch gewoon een werkdag :p

Nou meid hopen dat het allemaal goed komt en dat de timing alsnog doet wat jij wilt!! :)

Oh spannend M84!! Morgen de echo......haha ja ik heb ook zoiets van eerst zien dan geloven

Haha K3lly, bedankt! Jij houdt het dus nog steeds spannend! Sjeempie.......Nou zolang die ongi wegblijft is het goed :)

17. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    #337 ChocoChick, 19 apr 2011
    Laatst bewerkt: 19 apr 2011
    Ik heb 2 maanden geleden alleen maar controle echo's gehad, om te kijken of ik een eisprong had. Ik heb dus (nog) geen maand gemist.

Ik heb vanmiddag nog een keer met de receptioniste van de poli gebeld. Zij vertelde me dat ze zowieso altijd op zaterdag werken, en dat ze op vrijdag altijd beoordelen wat er nodig is voor de zondag (en nu dus ook de paasmaandag).

Ik heb dus nu wel de hoop dat ze als het nodig is ze de toko openen. Bij de vorige echo's had ik op dag 12 een eitje van 19,5mm. Ik laat me op dag 11 echt niet over het weekend heen tillen. :)

Het schijnt overigens bij ICI standaard policy te zijn om twee dagen terug te mogen komen voor bevruchting. (Heb ik meteen maar even nagevraagd)

Wat spannend morgen M84!! Veel succes & plezier bij de echo :)

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    MSI gefeliciteerd meid!!! Jij bent ons bewijs dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!!!!!!

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    :D Es22 zo is het maar net!!!!!

Aaahhh Choco nu snap ik het (weer iets beter)!!! Nou dan zullen ze je niet zomaar de deur wijzen neem ik aan. Gaat dus helemaal goed komen!!

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heey meiden,

Hier even een korte update voordat ik naar mijn werk ga.
    Ik ben hier vanacht ongesteld geworden :( Super balen, maar het is helaas niet anders.
    Straks weer even het ziekenhuis bellen, en dan met frisse moed naar IUI nummer 2....

Deel Deze Pagina