Heey meiden, Op het moment ben ik aardig ziek gisteren de hele dag in bed gelegen, en nu net eventjes beneden. Voel me echt belabberd en een dweil. Heb keelontsteking, en een heel raar gevoel in mijn buik, als ik hoest dan heb ik steken in mijn baarmoeder, en het is net alsof ik 100 sit-ups heb gedaan, een raar soort buikspierpijn... Zag op facebook inderdaad dan MSI is bevallen van een zoon Bart. Leuk leuk leuk!
@iedereen de beste wensen natuurlijk dat dit jaar een mooi jaar mag worden @sjors ja ik heb 11 januari een afspraak met fertarts dus moeten even kijken of alles goed zit van binnen en miss kan ze me zeggen hoever ik nu met miss een nieuw eitje zit of zo dan zien we wel verder en dan moet ik wachten op ongi en dan verder met ivf als het goed is maar dat hoor ik de 11e
K3lly wat balen meis dat je je niet lekker voelt!! Beterschappies!!! Queen vrijdag mag jij ook hé!!!! @MSI GEFELICITEERD met de geboorte van jullie ZOON BART!!hoop dat jullie het goed maken!! Dikke knufffffff van mij.
Kel: wat zuur dat je je zo slecht voelt! Sjors: maak je je zo'n zorgen omdat je afvalt dan? Of voel je je ook niet goed? Sas: spannend of er een of twee meedoen deze maand! MSI: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bart! Hopelijk maken jullie het goed! Queen: hoe gaat het met je? Met mij gaat het goed. Ben nog een beetje aan het bijkomen van de korte nacht met nieuwjaar maar ik doe het lekker rustig aan.
@Choco Beide... ik maak me aan de ene kant zorgen door afvallen... maar ook gewoon de zenuwe nu. Wauw meis jij vandaag 38 weken precies! Heb je nog rust in je?
Ik kan me wel voorstellen dat je last hebt van zenuwen. Het is altijd lekker makkelijk praten voor buitenstaanders dat je niet zenuwachtig moet zijn... Maar als je je zo voelt doe je daar zo weinig aan hè? Misschien scheelt het dat wij een behoorlijk onzekere tijd met de gezondheid van m'n man achter de rug hebben waardoor ik gewoon geen puf had om onzeker te zijn. Wanneer had je nou je volgende echo? Bij mij gaat alles z'n gangetje het schiet inderdaad al echt op maar ik maak het eigenlijk heel goed. Ik doe lekker rustig aan en dat bevalt me wel. M'n buik is nog rustig en m'n meisje beweegt nog veel.
Hoi hoi!! Ja ja zondagochtend 1-1-2012 5.23 uur ben ik dan eindelijk bevallen van onze (ja echt waar->) prachtige! zoon Bart Hij doet het kei goed! Vannacht geslapen van 12 tot 7.30. Maar dat was volgens de kraamhulp de volgende keer niet meer de bedoeling haha (mag maximaal 6 uur tussen de avond en ochtendvoeding zitten haha) mja Bartje heeft er geen last van gehad en wij hebben lekker geslapen Ik kan niet zo lang/vaak achter de computer, heb wel internet op telefoon maar daar gaat typen zo langzaam. Maar ik ga het toch proberen bij te houden hier. Tnx meiden en succes!!! Tot snel....
aahhh op dat berichtje waren we aan het wachten MSI. Fijn dat alles goed gaat, als je weer wat meer op de been bent wat meer details Lekker genieten van je kraamtijd meis.
hai msi van harte gefeliciteerd met je zoontje bart. Nou geniet heerlijk van je kraamtijd en spreken je zodra je wat meer weer op de been bent nou heel veel geluk en gezondheid toegewenst geniet van alle momenten samen liefs benji
MSI wat geweldig. Zullen we anders fb ken als je je Facebook naam nou in een privé mailtje zet dan meld ik je aan kan ik de kleine man bewonderen.
Wat goed om te horen dat jullie het goed maken MSI! Wat een leuke naam ook! Geniet maar lekker van jullie mannetje!!
Aah wat fijn nieuws Msi! Daar zaten we op te wachten! Van harte proficiat! Geniet maar van je flinke kerel! Je hoeft heus niet de hele tijd achter de computer te kruipen nu... Geniet maar van je gezinnetje!
Hallo, Ik start niet in april maar zag dat Jinky ook al mocht beginnen dus ik ben zo vrij om ook mee te praten Ik mag vanaf morgen gaan testen om te kijken wanneer de iui plaats moet vinden. Na een jaar van onderzoeken en een kijkoperatie komt het nu wel heel dichtbij. Omdat het toch spannender is dan ik dacht, ben ik op dit forum terechtgekomen. Ook mij lijkt het fijn contact te hebben met mensen in dezelfde situatie. Ik heb meteen vanaf de eerste poging hormonen moeten slikken, We zijn in totaal nu bijna twee jaar bezig waarvan 1 jaar met hulp. Gr C