wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Goedemorgen iedereen.

@Chakie, succes hoor met je eerste iui, kan me nog herinneren dat ik dat heeeel spannend vondt.

@Benji, dank je wel meid. Ik vondt de IVF afzien maar het is zo dubbel en dwars waard, ook jullie zullen beloond worden echt!

@ iedereen, dank jullie wel allemaal, ik vindt het allemaal nog een beetje onwerkelijk. Daarom hebik vanmorgen ook een zwangerschapstest gedaan, Wow het is dan zoooooo raar om na 4,4 jaar en 1 jaar mmm opeens 2 strepen te zien staan.....

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @K3lly
    Ow meis wat GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!
    kan em heeeeeeeel goed voorstellen dat dit heel mag is om te zien/voelen/mee te mogen maken... aaaaahhhhh nou ehhhh dit is echt raak hoor mop, niks pregnyl... morgen is je bloedtest ook lekker knal!!! :D

3. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    ja kel zeker weten dat jij zwanger bent hoor je hebt best een knaller van een tweede streep erop staan en ja ik hoop ook dat we met de ivf ook veel geluk hebben zodat we gauw weer zwanger mogen zijn

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh kelly ik wilde net gaan posten of je nog zelf morgen ging testen ;)

wat een knaller!!!!!
    ik krijg er tranen van in mijn ogen!!! wat is het jullie gegund!!!!!!!
    van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap meid!!!!!!!

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik maar denken dat het aan mijn wilde hormonen lag dt ik hier een traantje aan het wegpinken ben. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn, Kel!! Nu nog even de bloedtest van morgen afwachten om te bevestigen wat je met deze knaltest hebt gezien!! :D

6. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waauw! Wat een mooie start voor het nieuwe jaar! Van harte proficiat!! Genieten maar nu!

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Kel geweldig:) gefeliciteerd. X

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    en kelly.....de test van vandaag zal ook wel een knaller zijn of niet ;)?

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Vanmorgen geen test zelf meer gedaan hoor ;) Nog een kwartiertje en dan hebben we de uitslag van de 2e bloedtest.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh en en????

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    WIJ ZIJN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo hihi, 24 Januari hebben we de eerste echo :D

12. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    YEEEEAAAAHHHH!!!

GEFELICITEERD KEL!!! :D wat een super nieuws en wat een manier om 2012 te beginnnen!

Geniet er samen maar lekker van :D

Oh en ook leuk om te doen: wat doorzichtige nagellak over je positieve test, dan blijft de kleur!

13. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    hai kelly

WAT EEN FANTASTISCH NIEUWS ZEG GEWOON ZWANGER NOU HOOP DAT JE EEN VOORSPOEDIGE ZWANGERSCHAP MAG HEBBEN EN DAT JE EINDELIJK HEEEL VEEL MAG GENIETEN VAN HET FEIT DAT JE ZWANGER BENT SUCCES VERDER HOOP DAT JE WEL BLIJFT PLAKKEN OM JE VERHALEN TE VERTELLEN

ik hoop ook dat ik met de eerste ivf net zoveel geluk als jouw mag hebben

liefs benji

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jaaaaaa kelly!!!!!!!

wat ontzettend geweldig dat jullie zwanger zijn!!!!
    nu van gaan genieten meid, en hopelijk is het snel de 24e :)

schoonzus heeft nog niet getest...durft nog niet.....:(

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij kunnen het beide nog niet echt geloven, we leven een beetje in een roes ofzo.... Jammer genoeg ben ik nu 3 dagen achtereen misselijk in de ochtend tot kokhalzen aan toe. En mijn bh's passen nu al niet meer :S Owh en de dementie slaat nu ook al toe, we liepen net in de supermarkt en ik zou de ingredienten halen voor een broodje gezond. We komen thuis, laden de boodschappen uit heb ik alles meegenomen behalve het brood :p

Ik blijf hier zeker wel plakken en zal af en toe eens een update geven. Ik vindt in dit topic de meeste aansluiting, andere topics draaien vaak al lang en dan is het moeilijk om er tussen te komen. Owh en ik ben natuurlijk veeeeel te nieuwschierig naar de andere meiden :)

@ sas, owh jee, maar ze had toch eerder de terugplaatsing als mij? Nou hopen dat het bij hun ook gelukt is, was de laatste ivf toch?

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja dat geloof ik kelly dat het onwerkelijk is....ik zou het ook niet geloven als het hier zo ver is ;)

uhm nee ze hebben tegelijk met jullie de punctie en terug plaatsing gehad hooguit 1 dag verschil!
    maar het beleid van daar is 16 na terug plaatsing testen..dus das pas maandag.
    idd hun laatste ivf maar wel nog 2 in de vriezer.....

17. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owwww, da's al snel hoor! Dan staat je nog wat te wachten! :p;)

Neenee, geniet er maar van! Hopelijk is het snel eind januari, zodat jullie je kleine wondertje al eens een keertje kunnen bewonderen!
    Wat een superfijne start voor het nieuwe jaar!

18. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het nog steeds onwerkelijk dat we een dochter krijgen.... Dus ik kan me we wel wat bij voorstellen, Kel!

Je hebt zo te horen dus al best wel wat zwangerschapskwaaltjes? Gun jezelf maar lekker veel rust en probeer tussen het misselijk zijn door vooral niet te genieten!!

19. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ja vondt het ook al snel, maar ach is misschien wel weer een bevestiging van hetgeen er allemaal gebeurd in mijn lichaam.

@ sas, owh ja zo, nou dan nog even spannend voor haar en voor jullie natuurlijk ook. Straks lopen jullie nog gelijk ;)

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had eigenlijk ook wel meteen wat kwaaltjes hoor... Maar op de een of andere manier is het toch heel anders te verdragen dan de Pregnyl klachten, vind je ook niet?

Nu inderdaad nog even een ruime week spannend voor jou Sas!!

Share This Page