wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Whoe hoe:) Kel geweldig

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @K3lly
    GEFELICITEERD!!!!
    ...wat een top nieuws meid!!!! Cool man :D
    Wauwies en lekker genieten nu!

@Queen
    meis jij had vandaag toch ook nog een controle???? Hoe ist gegaan????

@ALL
    Nou tadaaaaaaaaaaaaaaaa wij hadden een GE-WEL-DIGE echo!!!!!
    We begonnen met een uitwendige echo en er werd meteen een kloppend hartje gespot :D alleen vond ze het beeld toch wat wazig EN lag de kleine niet super.. en ze zei dat de ligging op dat moment top was voor inwendig.. dus hup.. inwendige echo.. echt zooooooooooooooooo cool!!!!!!!!!!!
    Ons kleintje was zo aan het draaikonte dat we ruim 25 min hebben mogen genieten van een kloppend hartje en bewegend beeld!
    De groei is prima.. meten was lastig... maar we mogen over 2,5 week weer :):D dus dan meten ze het weer.
    Heb de echofoto's van dec en van vandaag in me album geplaatst.
    We hebben een foto van bovenaf, waarop je recht op 't hoofdje kijkt en dan zie je de handjes naar elkaar.. 't was met de handjes/vinders aan het knijpen/grijpen.. zooo gaaf! Verder vanaf de zijkant 2 echo's... op 1 van de foto's ff goed kijken zie je een --> ''oortje'' en op de andere het neusje!!
    En een andere.. die noemde ze de gummybeer houding... haha geheel van voren genomen met 2 armpjes, 2 beentjes, lijfje en hoofdje alles in beeld!

Nou ff sorry voor lang ego verhaal.. pfffff maar ben zooooo blij... plaats morgen de buikfoto's zoals beloofd.

Liefs Sjors

3. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh zo schattig, sjorsj! :)
    Nu zul je al wel een heel pak geruster zijn! Genieten maar hoor!

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors: wat super fijn dat jullie zo'n fijne echo hebben gehad!! En wat een mooie foto's. Zo te horen hebben ze echt de tijd genomen voor jullie. Geniet er maar lekker van meis!

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Sjors wat heerlijk:) Geniet:)
    Wij hebben gister de echo gehad maar de gyn kon niet alles goed meten dus over 2 weken weer terug. Het rompje
    Loopt nog n week achter en de rest ook iets.
    Heb nu een hele rode buik en uitslag van die troep die ze op je buik spuiten.
    Ze beweren dat de echo moeilijk door m'n huid heen kan.
    Nou ja heel verhaal dus:(
    Choco.. Whoehoe ben al voor je aan t aftellen. Spannend. Heb je geen fb?

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@sjors wat een mooie echo's meid!!!!
    en wat fijn dat ze zo uitgebreid de tijd hebben genomen!! buikfoto....?? heb je al een buikje?

@Kelly, gisterenavond bij schoonzus geweest en heeft alweer wat bloed gespot :( maar dat zou ook nog kunnen komen van de vaginale tabl. die ze moet gebruiken zei ze...maar zij had er al geen goede moed meer van!
    ze is ook ontzettend boos in plaats van verdrietig dat het niet lukt.....en dat ze gaat er helemaal vanuit dat het hun niet meer gegeven is...best heftig gesprek gehad..en dan borrelt het bij mij ook allemaal weer hoog op :(
    ik hoop zo voor hun dat het toch nog wel gelukt is, maar ik ben er bang voor!

@queens oh pff nog eens 2 weken in spanning zitten zeg :( nou ja hopelijk kunnen ze dan wel alles goed zien!

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    He gedver sas! Dat bloed kan inderdaad ook van die tabletten komen. Ik hoop voor hun dat er nog een beetje hoop is. En dat het uiteindelijk toch een keer lukt.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja maar ja....het begint wel dan pas nu net rondom de nod...dus dan denk ik ook dat het niet gelukt zal zijn :(
    hoe erg het ook is!!

het enige wat we dan kunnen hopen is dat de 2 die nog in vriezer zitten beide goed ontdooien en dat het daarmee nog gaat lukken!

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Lijkt me zo moeilijk om dan echt aan de laatste poging te beginnen. Bah zeg. Ja bloed is inderdaad nooit echt een goed teken.

@ hier, ik heb altijd gezegd dat als ik kwaaltjes zal hebben ik dat echt echt echt NIET erg zal vinden. Nee vindt ik ook niet, maar die misselijkheid is toch echt echt echt NIET leuk. En wat nou ochtendmisselijkheid, pffff kheb het gewoon de hele dag door :(

Zo zeikmodus uit hihi, zit al een half uur te medderen met een rijstewafel om die naar binnen te krijgen.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hehe kelly ;)

ik ga je zeker volgen met misselijk zijn als het hier zover is want ik heb dit vaak al van de pregnyl ;)
    komt goed meid!!!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Och meiden dank voor jullie lieve reactie's!!!

We zijn zelf ook erg blij en trots op de mooie foto's.. toch wel stiekumpies te danken aan de inwendige echo.. zijn echt veel duidelijker.

De spanning blijf nog wel maar mensen zegggg wat viel er gister al een enorm blok van onze schouders. Ik hield echt me adem stil toen ik naar het scherm keek.. vriendlief was maar vast gaan zitten... die dame zei ook... ehhhh doe is weer gewoon ademen.. hihi.. en me liefje zat ineens met zijn hoofd bijna tussen de knieën dus ik zeg lieverd??!! En die vrouw ook.. meneer?? Gaat het wel??? Zegt tie; jaja ik moet even bijkomen van het bijkomen! Whahaha :)

A fijn over 2,5 week heerlijk nog een keer spieken. Zal dan wel uitwendig zijn.

liefssssssss

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ja sjors kan het me helemaal voorstellen meid!!!!
    nou gaan jullie ervoor en dat het deze keer echt goed mag blijven gaan!!

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ooo sjors heb helemaal niet op je gereageerd hihi, veel te druk met mezelf ;) WOW wat een mooie echo foto's en wat super duper fijn dat alles goed zit bij jullie kleine moppie. Nu echt gaan genieten hoor, je gaat alweer veel te hard, nog even en je bent je eerste trimester alweer voorbij!

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sas
    Proberen nu zeker te genieten hoor...
    Ow en eh meis.. believe me... het hormoon wat we zelf aanmaken als zwanger... is zoooooooooo anders als onze reactie op pregnyll of de andere hormonen.. Echt ik had het er de vorige echo nog met me gyn over... en ze zeiden toen ook van ja.. er zijn mensen bang voor het effect van hormoon slikken of spuiten.. en zie is wat het natuurlijke hormoon met jou doet... Echt ik heb wel is last gehad.. (vooral na ophogingen van de dosering) van de hormonen die ik spoot... maar het is zooooooooo niet te vergelijken met dit! Dus ik hoop voor je dat je erg straks geen last van zult hebben ;):)

@K3lly
    Dankje meis!!!!
    Hoop dat jullie ook gauw zulke mooie foto's in handen hebben en van bewegend beeld mogen genieten!

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Queen: ik heb je een pm gestuurd voor FB!

Sas: spannend voor je schoonzus... En natuurlijk ook voor jou!

Queen: wat bizar dat ze het nu weer niet goed hebben kunnen zien. En wat vervelend dat je buik zo'n last heeft van die gel. Een week achterstand klinkt niet zo slecht. Dat hoor je wel vaker volgens mij. Ik meen zelfs in een ander topic gezien te hebben dat de grens 3 weken is?
    Zijn julli iets gerust gesteld door de echo of nog niet?

Kel: hopelijk voel je je snel beter meis! Misselijk zijn daar is niets aan.

Sjors: lekker genieten dus met z'n tweetjes! Hebben jullie het al verteld aan familie en vrienden?

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Whoehoe!!!! K3LLY!!!!!! Gefeliciteerd!!! Echt helemaal super dat het gelukt is!!!! :D:D:D
    Ja echt zo gaaf!! Alle moeite niet voor niets geweest en jullie geduld en inspanning eindelijk beloond!!! Geniet er maar lekker van meid.....ook van de misselijkheid ;) Ik moet wel zeggen dat zolang ik bleef eten niet misselijk was......dus mijn tip is 'heel de dag door eten' haha. Maar succes met je kwaaltjes. En het is echt waar, alle kwaaltjes zijn DIRECT weg als je bevallen bent :)

Sjors wat geweldig die echo!!! Ja die inwendige echo's zijn zoveel mooier dan de uitwendige! Fijn dat jullie zoveel foto's hebben gekregen! En geweldig om te lezen dat jullie er zo van genoten hebben :)

Queen is die inwendige echo ook niet iets voor jou dan!? Dan kunnen ze toch alles veel beter zien en heb jij niet zon last van die gel! Ze houden jullie wel in spanning zeg, bah! Succes meis, dikke knuffel.

Sasje.....deze iui moet nou ook eens raak zijn hoor....ik wil je zoooooo graag feliciteren!!! Maar nog even afwachten dus....

Choko....ooooohhh.....bij jou duurt het ook niet lang meer!!! Spannend zeg....kan ieder moment gebeuren hihi. Wat denk je er zelf van? Ik heb de hele zwangerschap geroepen dat ik 4 januari zou bevallen dus ik zat er niet ver vanaf (mijn man had 18 december, die zat er dus ver naast haha). Ben benieuwd wat jij in gedachten hebt.

Nou hier gaat het kei goed! Wij hebben zo'n makkelijk en lief mannetje, had ik nooit durven dromen. Borstvoeding loopt tot nu toe ook goed. Ik ben wel echt nog de hele dag bezig met voeden, de kleine wassen en luiers verschonen. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik straks tijd over heb voor boodschappen of huishouden o.i.d. Maar dat komt vast allemaal goed.....even in dit nieuwe en onbekende ritme zien te komen. Morgen is de laatste dag van de kraamzorg dus maandag begint voor mij het echte werk zonder hulp hihi spannend!

17. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!!
    Met mij gaat alles ook nog goed. Het komt inderdaad steeds dichterbij maar ik kan me er nog steeds zo weinig bij voorstellen... :) Werd van de week zelfs wakker dat ik met m'n hand over m'n buik aaide en m'n eerste gedachte was dat ik toch wel wat dik was geworden. Om me een seconde erna te realiseren dat ik zwanger ben... Hihi. Hoezo blond?
    Morgen heb ik een afspraak bij een gyn. Mijn meisje is van gedeeltelijk ingedaald naar niet meer ingedaald gedraaid (uitgedaald dus ;)) en nu gaat de gyn controleren waarom ze niet indaalt. Ben benieuwd, maar wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden.

Verder is het heel rustig bij mij en dat draagt wel bij aan mijn gevoel dat ik me er zo weinig bij kan voorstellen. Ik heb zelf echt helemaal geen gevoel bij wanneer ze gaat komen. Heb me vanaf het begin ingesteld op dat ze in ieder geval in januari zal komen... Maar ja, januari duurt nog wel even. M'n man denkt al heel lang dat ze de 25e januari komt. Ik ben benieuwd!

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Queen
    Wanneer is nou de nieuwe controle meis... je zei over 2 weekjes... ik mag op 23 januari.. en jij????

@Choco
    Hihi grappig om zo wakker te worden. Wel spannend hoor meis.... tja en inderdaad januarie duurt nog wel effies!
    Goed ook dat ze het indalen/uitdalen (hih klinkt maf) in de gaten houden!

Eigenlijk weet nog niemand extra het.. alleen de mensen die het al wisten... schoonpa en vrouw, schoonma, schoonzusjes en gezin en broertjes van vriendlief.. mijn ma en broertje.. en wat vrienden.. de grote klok houden we nog rustig... hebben nog behoorlijk wat fam en vrienden die het niet weten.. wachten toch tot de 23e :);)

@MSI
    Ow lijkt me inderdaad ook emga spannend en frustie om een nieuw ritme aan te moeten gaan... ooohhh en dan morgen al zonder hulp.. vond je de eerste week snel gaan??

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    #3519 MSI, 8 jan 2012
    Laatst bewerkt: 8 jan 2012

Hihi zoooo herkenbaar (het verraste mij bijna iedere morgen wel....haha)

Ennuh je voelt de bevalling ook echt niet aankomen hoor....was alleen wel benieuwd wat je er zelf van dacht. Ik ben zo benieuwd wanneer je 'begint'!! Kunnen we nog meer goed nieuws spammen hier!! haha

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Pff de eerste week is ontzettend snel gegaan!! Helaas vanaf nu geen ontbijt op bed meer hihi....maar wel lekker mijn eigen plan trekken! En ik kijk er ook erg naar uit om weer op pad te gaan.... Gelukkig doet ons ventje het zo goed dat ik het niet eng vind dat ik geen hulp meer heb.....alleen wat meer werk/energie zal het kosten ;)

Deel Deze Pagina