hai chocochick thanx wij hopen het ook zo voor jouw schiet het al aardig op he nog even en dan heb je je kleine meisje eindelijk in je armen liggen ik weet nog wel dan is alles het waard geweest om zo te eindigen met een wolk van een dochter hoop dat je bevalling je mee gaat vallen en als het allemaal lang duurt moet maar zo denken zodra je kleine meisje in je armen hebt ben je alle pijn en tijd helemaal vergeten weet ik nog wel succes
hey benji wat fijn dat de arts er zoveel vertrouwen in heeft! hebben jullie er zelf ook een goed gevoel bij? @Hier ik heb net een afspraak gemaakt bij een soort paranormale man...of ja...hij helpt mensen met dingen! ik kom er 1 keer in 3 a 4 jaar voor dingen en hij helpt me dan altijd goed...dus hopelijk kan hij me nu helpen met het zwanger worden...misschien dat hij mijn lichaam meer in balans kan gaan brengen!
Benji: bedankt! Sas: baadt het niet, dat schaadt het niet... toch? En wie weet helpt het wel of wie weer heb je dit al helemaal niet meer nodig
klopt helemaal choco!! het klinkt ook allemaal beetje ongeloofwaardig wat hij doet en kan....maar het is echt zo!! ik ben er voor de 1e keer geweest al baby zijnde...ik zat helemaal onder de eczeem....en hij heeft het helemaal terug gebracht nog alleen mijn knieholtes en armholtes! ook mijn neefje is er geweest als baby zijnde...deze kon namelijk niet huilen......ze kwamen van hem af en die heeft geschreeuwd zegt mijn tante dat ze zich kapot schaamde en regelrecht naar huis is kunnen gaan ook ben ik er 3 jaar geleden geweest vanwege mijn erge buikpijn.....misschien crohn enz.....vanaf dat ik bij hem ben geweest bijna geen last meer van gehad....en hij wist ook zeker dat ik geen crohn meer had.....dus toen wij aan dit trajcet begonnen ook gestopt met alle medicatie hiervoor....
hai sas ja aan de ene kant natuurlijk wel want in alle 7 behandelingen die ik heb gehad natuurlijk wel 2 keer zwanger geweest dus is natuurlijk wel positief en aan de andere kant natuurljik ook dat ik eigenlijk mijzelf had ingesteld dat we ivf zouden gaan doen als de laatste poging niet zou helpen en eigenlijk niet gedacht dat ik zwanger zou zijn dus maar heb er wel vertrouwen in nu eerst 3 pogingen in het verschiet en dan zien we wel weer verder en hoe is het bij jou heb jij er een gevoel bij deze keer of helemaal niet wannneer is ookal weer jouw nod dan
ik heb er geen gevoel bij....ik zou zaterdag mogen testen want dan zit ik op dag 14...maa normaal heb ik een lf van 16....dus dat is maandag....misschien dat ik zondag ga testen mocht dit nog nodig zijn.
ohh ok nou ik hoop dat je een mooie roze test mag hebben zondag of maandag als je dan wilt gaan testen ik had bij me 6e poging zelfs helemaal geen drang om te gaan testen ik heb namelijk elke keer als ik een test wou gaan doen dat ik dan net daarvoor of net daarna ongi werd dus had zoiets van doe niet testen ongi komt toch zo wel alleen een dag na de 14 dagen in de avond toch getest (meestal een dag voor testdatum al ongi) dus hou moed en hoeveel iui`s heb je nu dan gehad
ja ik kijk wel ff hoe lang ik me kan beheersen....ga denk ik morgen wel ff testje kopen want deze heb ik niet meer... ik krijg nu nog 4 iui's maar dan met spuiten
hier helaas net slecht nieuws via sms van schoonzus hcg was nu nog minder dan maandag....dus helaas niet zwanger ik vind het zo erg voor hun he!! ik kan het niet verwoorden!!! __________________
aaaaahhhhhhhhhh sas wat moet je ontzettend k*t voelen hebben ze nog wel cryo`s of zijn ze echt helemaal klaar met de behandelingen ik hoop zo dat ze nog een kans krijgen en hoe gaat het met jouw nu
ze hebben nog 2 cryo's. maar goed dat zal ook heel spannend worden of deze goed zullen gaan ontdooien. wel hebben ze geloof ik de keuze gemaakt om beide dan terug te plaatsen. met mij gaat het goed hoor....maar denk zelf dat het niet gelukt is....krijg wat last van ongi krampjes en hoofdpijn...
ahnee toch Ze hadden toch bloed genomen, niet? Of heeft ze een vroege miskraam gehad dan? Pff, veel sterkte voor je schoonzus... dat moet erg hard aankomen...
ze heeft maandag bloed moeten prikken en vandaag weer...en het zou eigenlijk het dubbele moeten zijn van maandag...maar was geloof ik nog minder dan maandag
Oh nee Sas wat een kut nieuws! Wat verschrikkelijk zuur dat het toch weer niet gelukt is. Ik hoop voor ze dat de cryo's oplossing gaan bieden!!! En ik hoop dat je geen gelijk hebt met de voortekenen van je lichaam!