wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    bah, bah, bah, k3lly, zeker na die spannende dagen, kan je beter maar eerder ongesteld worden hè... Tja we kunnen ook niet allemaal van de eerste IUI zwanger worden, maar ik hoopte het wel, voor iedereen...

2. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    SHIT SHIT SHIT K3lly! Ik had er zo'n goed gevoel over bij je! Ik ben er echt even stil van.... En zoals al gezegd wordt ja.....heb je zo lang in spanning gezeten en dan nog dit! Nou dan gooi ik al mijn hoop weer op je 2e IUI! Succes meid!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh kelly......ik had nog wel zo gehoopt dat ook jij bij de 1e iui zwanger zou zijn geworden :( helaas!!! dan maar vol goede moed naar nr 2!!!!

hier moet ik zometeen ook weer naar het zh voor meting....ben benieuwd denk wel dat er iets is groeit want heb af en toe flinke steken!

4. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Ah Sasje dat is al een goed teken! Ben benieuwd.....we hebben een dansje voor je gedaan dus moet goed komen ;)

M84 hoe was je echo?

Wie had er nog meer wat spannends deze week?

5. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    1e afspraak gynaecoloog
    11-04 Nijntje1
    12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek

1e IUI:
    04-04 K3lly
    05-04 MSI
    26-04 Jippiejee
    ??-04 Sasje24
    ??-04 ChocoChick
    ??-04 Balou!
    ??-04 Queenmeisje

2e IUI:
    13-04 Mooibuikje
    ??? Shir26
    ??? K3lly

Wachtbankje:
    29-04 Mooibuikje

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI

(Ben even zo brutaal geweest om 'm te updaten, verder niet veel spannends deze week zie ik)

6. Balou1

Balou1 Actief lid

Mar 5, 2009
    111
    0
    0
    Bah balen k3lly :( heb me net ingelezen en had toch goeie hoop voor je! met volle moed op naar iui nr2!

@MSI Gefeliciteerd de eerste IUI gelijk raak:D.

@ sasje succes in het zh straks.

Hier moeten we vrijdag naar het zh voor een meting,
    net wel gelijk even met het zh gebeld en als het nodig is zijn
    ze op zondag open gelukkig.
    Zijn er meiden die nog last hebben gehad van de bijwerkingen van de gonal-f ?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

zo ik ben weer terug vanuit het zh.....baarmoederslijmvlies was mooi opgebouwd was nu 5 zoveel en moet min 6 zijn...dus dat was goed.
    1 eitje was nu groeit naar 11.6 mm dus bijna 12 mm zeg maar..... dus deze groeit ook!
    vrijdag weer terug....dus wordt spannend....2e paasdag doen ze geen iui!! dus hopelijk kan ik het daaroverheen tillen zeg maar en anders hopelijk zat/zo iui! n anders 1 maand weg gegooid!

8. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Oh Sasje dat klinkt goed!! Dat ze 2e paasdag geen IUI doen en 1e paasdag niet vind ik echt heel apart! Ik denk dat je dan op zaterdag de IUI krijgt hoor als het eitje normaal doorgroeit. Je kunt kijken hoeveel hij vrijdag gegroeit is en dan kun je het zelf uitrekenen ;)

Dank je Balou.....nu jullie nog!! :D

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja ik weet het eigenlijk niet.....over 1e paasdag zei ze eigenlijk niks....maar eitje groeit vanaf 13 mm 2 mm per dag...dus ik denk dat ik vrijdag misschien dan pas op 16 mm ofzo zit...en dn is ie nog te klein zeg maar.....

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Zo ben weer thuis van het werk. Pff kraamvrouw zat ook even flink te balen voor me, maargoed. Vanmorgen gelijk het ziekenhuis gebeld, en ik moet volgende week donderdag weer voor een echo. Vanaf vrijdag start ik hier weer me Clomid 50 mg en gaan we het hele riedeltjes weer opnieuw doen. Zoals het er denk ik voor mij uitziet, krijg ik IUI op koniginnedag..... majah eerst maar eens kijken wat er donderdag groeit.

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    hey wat gezellig hier! 4 mensen online...
    Wie heeft ook pregnyl?? Hebben jullie er ook een spuit bij? Ik heb alleen 2 potjes, 1 met vloeistof en 1 met poeder. Moet je deze meenemen naar het ziekenhuis bij folikelmeting??? Ik ben niet zo goed geinformeerd geloof ik, werk zelf in het ziekenhuis en dan denken ze gelijk ook dat je alles al wel weet :cool:. Het moet wel in de koelkast, dus ik moet het niet te vaak mee op pad nemen lijkt me... Weet ook niet wie het gaat spuiten, zal het best zelf kunnen doen, maar heb ik wel een spuit en naald nodig natuurlijk...;)

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik kreeg spuit, optreknaald, en gewone naald mee van de apotheek. Poeder en vloeistof moet je mengen. En bij ons ziekenhuis moet je zelf spuiten (in buik)
    Ik hoefde niets mee te nemen n met de folikelmeting, ik kon wel prikinstructies krijgen, maar mijn beste vriendin is verpleegkundige dus die heeft bij mij gespoten.

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    oh wat heb ik een respect voor jou, wat een slechtte combi je werk en je vruchtbaarheidsproblemen... Weer van voor af aan dus. Tja even slikken en dan direct de volgende ronde in, 't is toch wat hè...

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    oh nou ja dan 'jat' ik wel wat spuiten van het werk :p!

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Zolang we een mooi eindresultaat mogen ontvangen, doe ik alles ervoor.
    Sjah m'n werk, nee niet echt handig met dit soort dingen....... Ik kan de boel nog wel scheiden van elkaar hoor. Ik heb geen jaloerse gevoelens ofzo bij iemand die een baby heeft gehad. Ik kan nog steeds blij zijn voor de gezinnen waar ik werk. En ik geniet intens veel van mijn werk. Heerlijk keuvelen met die kleintjes, en m'n gezin lekker op weg helpen.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hier toch net nog ff gebeld....idd op zondag werkt zh nooit met iui....dus nu heb ik de pech dat pasen er tussen valt....dus ik hoop dat mijn eitje of heel snel groeit of heel langzaam zodat die het red tot dinsdag!

iui op koninginnedag...tja het is natuurlijk een zaterdag maar ja denk dat ze het zien als een zondag...of is bij jullie dan wel gewoon iui???

17. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Hoi meiden, ben een paar uur geleden ongesteld geworden. Ben voor het eerst niet super verdrietig. Gewoon omdat ik niet anders verwacht had na alles wat we nu weten. Baal wel dat ik nu mijn eisprong heb op het moment dat we de vervolgafspraak hebben in het ziekenhuis... Dat betekent dat we zeker weer een maand weg gaan gooien qua kansen. Hopelijk gaan ze in juni wel insemineren en kan ik daar naar aftellen! Maar ja, weet niet hoe snel alles zal gaan, wie weet moeten we nog langer wachten.

Nou meiden, ik ga de zon opzoeken in de tuin.

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    K3lly, balen dat ook jij ongesteld bent geworden. Had zo gehoopt dat het gelukt was!

Sas, hopelijk werkt je eitje lekker mee en komt alles toch nog goed deze maand!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    balen es dat je ongi bent geworden. ook jammer dat je vervolg afspraak staat als je je eisprong hebt zeg maar...kun je daarvoor niet even bellen naar gyn om te vragen of afspraak wat eerder kan?

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Ik ben bang van niet, de uitslagen van de onderzoeken zullen dan nog niet binnen zijn!

Share This Page