wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Benji
    Wauw meis wat spannend nog 3 iui's! Klink mij wel havy hoor... Wel fijn dat ze er vertrouwen in hebben.. ik duim heel hard voor je.

@Sas
    Owwwww wat K*T voor je schoonzus!!!!!

Ik hoop trouwens ook dat je voorgevoel/tekenen fout zitten... niks ongi pijn.. kom op... 2 strepen!!!!!!

@choco
    Alles nog oke lieverd?????

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij is alles goed en de kleine meid is ook nog erg druk, dus dat is goed! :D

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Choco
    Fijn meis!!! Merk dat ik erg in spanning zit voor je... hihi ik zit echt iedere keer op het puntje van me stoel als een ander bijna moet/mag. whaha word wat als ik zelf bijna moet.

@ALL
    Hoe ist met jullie girls?????????????????

xxx

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Gaat goed hoor! Lekker misselijk, last van mijn darmen en regelmatig hoofdpijn, extreem moe dus ja uhmmm typisch zwanger :p Vandaag dan wel een dag dat ik me iets beter voel, net ook even een bakkie wezen doen bij mijn ouders waar ik de afgelopen week echt geen zin in had, had ik nu echt weer even zin om eruit te zijn. Nog 2 dagen werken van 3 uurtjes en dan ben ik lekker weer vrij.

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Fijn te horen dat het goed gaat K3ll!
    Och bakkie doen zeg je... ik heb serieus al vanaf week 5.5 geen koffie meer op! :$ Ik drink me koffie zwart en ka dat zoooooo niet hebben nu... zelfs de geur van koffie of de pads of what ever Bléhhhhhhhh hahaha

@choco
    En meis... nog zwanger of bevallen????:p

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@kelly hebben jullie het al verteld aan mensen?

@hier nog alles oke, maar ben er bang voor...

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    SASSSSS ik blaas heeeeeeeeeeeeeeeeel veel hcg jou kant op... vangen hé :D;)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik vang met de armen wijdt!!!!

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    ;):D

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Sas ben zo nieuwsgierig. Xx

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas: Ik sluit me helemaal aan bij de rest... Ik ben zo nieuwsgierig, Sas!! Ik hoop zo voor jullie dat deze ronde raak is!! Heb je al besloten wanneer je gaat testen? Denk je dat je kunt wachten tot na het weekend?

Sjors: hoe gaat het verder met je? Maak je je nog zorgen om je gewicht? Ik ben afgelopen week gewoon 2,5kg afgevallen :( Gewoon net zoveel gegeten en gesnoept als anders... De vk was wel verbaasd maar niet gealarmeerd.

Koffie... Dat is echt al lang geleden voor me. Ik was echt een ontzettende koffieleut, dronk de hele dag door zwarte koffie... Maar ik ben een jaar geleden cold-Turkey daarmee gestopt. Had gelezen dat alcohol en koffie de vruchtbaarheid verminderen dus daar ben ik voor alle behandelingen begonnen mee gestopt.
    Ik niet zeggen dat ik vanaf het moment dt ik zwanger ben echt misselijk wordt van de geur van koffie alleen.

Kel: alles goed met jou? Ben inderdaad ook beniewd of jullie het blijde nieuws al hebben verspreidt.

Benji: wanneer gaat je volgende IUI poging van start?

Queen: al succes gehad met het Bunsen can een alternatief voor de gel? En wanneer heb je nou je eerst volgenden onderzoek? Kan me voorstellen dat jullie nu graag eens meer willen weten omdat ze na elke echo wel lijken te concluderen dat ze niet alles kunnen zien en dat je later mag terugkomen...

Verder ben ik nog steeds zwanger! Het is nu ook allemaal nog wel rustig, dus ben benieuwd wanneer ze haar grote debut gaat maken! ;)

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Choco
    Ow wat maf dat jij bent afgevallen. Maar fijn dat de vk het niet allarmerend vond. Jee spannend hoor meis. Ik maak me hier geen zorgen meer om me gewicht. Ben weer wat bijgekomen.. en me buik begint weer uit te zetten :);) Eet nog niet op en top maar gaat de goede kant weer op.

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik zeg wel bakkie doen, maar zit aan de thee hoor ;) Ik was ook een echte koffieleut maar sinds de de start van de ivf ben ik ermee gestopt en op thee overgestapt. Heb ook echt geen trek in koffie, de geur kan ik nog wel hebben hihi.

Alleen nog onze ouders en mijn beste vriendin weten dat ik zwanger ben, en tot na de eerste echo houden we dat ook zo. Na de eerste echo wil ik wel graag mijn broer en schoonzus en mijn zusje en zwager gaan inlichten. We gaan 9 maart trouwen en zal dan 13 weken zwanger zijn, dan willen we het pas aan de rest van de familie en vrienden gaan vertellen.

14. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @ CHOCOchick wij gaan weer starten als ik weer ongi word dat zal eind januari begin februari zijn of natuurlijk niet is nog beter dan gaan we weer verder beginnen dan weer op 0 doen er nu eerst drie en als geen resultaat is dam kijken of we er nog drie doen en. Anders gelijk door voor ivf we wachten heduldig af we zijn druk aan de klus want ergens dit weekend ovulatie of begin volgende week hi hi hi

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@choco jij maakt het spannend meid!! nog max 2 weken :)

@kelly oke leuk om het op de bruiloft te gaan vertellen :)
    jij had nou wel een echte trouwjurk of niet?

@hier nog alles oke...maar ben echt heel erg bang dat het niet goed...krijg echt met vlagen echt ongi steken :(
    dan ren ik gauw naar de wc om te kijken...maar niks...
    ik ga morgen vroeg testen als die nodig is...

16. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sas, ik zal vanavond extra voor je duimen!!! Sterkte met wachten meis!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks choco

18. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend sas! 't is je zo gegund!

Choco, bij jou begint het ook erg te korten! Heb je zelf een voorgevoel wanneer jullie kleine uk zich zal aankondigen? spannend! :)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden, ik heb me bedacht en ga toch niet testen morgen.
    mocht ik maandag nog niet ongi zijn dan test ik s avonds met vriendlief...

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt meissie! Ik hoop dat je die test nodig hebt!!

Deel Deze Pagina