wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
  2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    owh ja dat is nog best veel. Volg je gevoel sas, het moet emotioneel ook nog te trekken zijn hea! Helemaal omdat je aangeeft is dit het wel waard? Moet wel zeggen ivf is vele malen zwaarder dan iui. Ik merkte dat de wij bij de iui er best snel doorheen gingen. De ivf duurde voor mijn gevoel echt mega lang!

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasje toch! Natuurlijk mag je even een huilkwartiertje hebben. Ik zou zelfs een huilmiddag ook goed kunnen voorstellen! Dikke knuffel boor jou meis!

Bij mij heeft de ontsluiting gelukkig doorgezet dus een ks is even van de baan. Hoop dat dit zo blijft!!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ga nu lekker werken, ook ff fijn om afleiding te hebben.

ja is ook nog best wel veel, en ik wil die ook afmaken.
    maar ik wil wel meteen door kunnen vanuit de iui naar ivf zeg maar, niet dat ik daarop nog aantal cyclussen moet wachten zeg maar....

@choco spannend meid!!!
    ik moet nu gaan werken, maar kom wel ff geregeld spieken hoor!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ja ook nog eens zo iets vaags, ik belde dus vanmorgen zh op om uitgangsecho zegt die miep...oh nee dan is vandaag pas dag 1 als je gisterenavond ongi bent geworden....nou ja ik dus tegen haar van het was 17.00 uur en ik tel dat dus als dag 1.....is nog iedere keer zo geweest......????
    oh ja oke zegt ze toen...beetje vaag toch???
    of tellen jullie ook pas zoals vandaag als dag 1? nee toch of wel???

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik weet dat ons ziekenhuis altijd zei, als je voor 18:00 uur helderrood bloedverlies hebt dan is die dag, dag 1. Is dit na 18:00 uur dan is de volgende dag, dag 1.

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Choco:) wauw...

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Choco
    Whaaaaaaaa meis toi toi toiiiiiiiiiii... iets in mij zegt dat de kleine er nu is..... Hoop dat het allemaal goed gaat!!!

@Sasje
    Ow meissie dikke knufffffffffffff!!! Wat balen zeg dat je ongi bent. Ben ook benieuwd wat je gyn gaat zeggen en wat je mag gaan spuiten enz... goed van je hoor om je gevoel te volgen qua maastricht enz.

Trouwens... wij rekende ook gewoon de dag dat ik ongi werd als dag 1 hoor.

@Queen
    Kan me voorstellen dat je tegen de spanning moet kunnen... maar we willen er echt een. Ga m denk idd nieuw bestellen. Op mp staan ze voor 29,95 + 7,00 verzend kosten nieuw.

Dacht gewoon misschien heeft er hier iemand nog wel 1 ;)

xxx

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hi hi Sjors gelijk heb je.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh had gehoopt iets te lezen....choco.....hoe is ie???hopelijk hebben jullie je kleine meisje in jullie armen!!

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, op 17 januari om 19:03 is onze dochter Quinn geboren! Ik kom snel meer vertellen maar nu ga ik even slapen! xx

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Whoehoe!!! een 'iui april' babytje erbij!!! chocola gefeliciteerd met jullie meissie! geniet ervan hè! doe nu maar lekker uitrusten! Maar daarna wil ik wel alle details weten hè haha. En een foto natuurlijk! x

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Choco... Te gek meis gefeliciteerd. Wauw. We willen snel foto's zien. X

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Choco van harte gefeliciteerd met jullie dochter Quinn!!!!

Nu lekker gaan genieten! En als je zover bent het verhaal en een foto offcourse!!

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, daar ben ik weer! Met mijn bevallingsverhaal voor wie erin geïnteresseerd is. ;)

Mijn bevalling begon zaterdag avond met voorweeën die heel goed weg te ademen waren maar die 's nachts al snel over gingen in weeën waar ik niet doorheen kon slapen. De frequentie van de weeën bleef steken op elke 10min en deze nam zondag overdag toe tot elke 20-30 min. Zondagnacht werden de weeën weer wat heftiger en frequenter (10min). Maandag kwam de vk kijken hoe het ging en toen bleek alleen m'n bmm verweekt te zijn. Dat was wel even een domper want dit is nog maar voorwerk. Maandag overdag had ik nog steeds weeen die ik liggend eigenlijk niet meer aankon. Omdat ik al twee nachten niet had geslapen en het maar niet opschoot is de vk nog een keer langsgekomen om de vordering te bekijken en m'n opties te bespreken. Toen bleek tegen m'n verwachting in m'n bmm ook verstreken te zijn en ik 1 cm ontsluiting te hebben. Om niet uitgeput aan de bevalling te beginnen hebben we toen besloten dat ik me een nachtje plat zou laten spuiten in het ziekenhuis.
    In het ziekenhuis verliep het wat anders dan gepland. In plaats van me te verdoven begonnen m'n weeën echt goed door te zetten door het verdovende middel. Na 4 uur zat ik op 4 cm ontsluiting. De weeën waren iets sterker (niet veel) dan die ik thuis had maar ik om ze nog steeds goed opvangen. Toen hebben we besloten om weeënopwekkers te gebruiken en ik heb een ruggenprik gekregen zodat ik toch nog wat zou kunnen slapen omdat ik al twee nachten wakker was. Wat een verlichting was dat zeg! M'n man en ik hebben toen allebei de rest van de nacht lekker geslapen.
    De volgende ochtend (dinsdag) bleek dat ik ondanks de weeënopwekkers weer was gestagneerd. Ze zouden het nog twee uur aanzien en anders zou ik een keizersnede krijgen. Gelukkig bleek ik na die twee uur 8 cm ontsluiting te hebben.
    De rest van de middag hebben we gewacht tot ze iets verder was ingedaald, ik volledige ontsluiting had en persdrang voelde.
    Na een uurtje persen is besloten m'n meisje een handje te helpen met de vacuümpomp. Daarmee was ze in twee keer persen en een knipje geboren!
    Wat een heerlijk gevoel toen ze op m'n buik werd gelegd!
    Helaas kwam m'n placenta niet binnen het uur en is deze operatief verwijderd. Ik had ook twee liter bloed verloren, dus ik was ontzettend blij om in het ziekenhuis te zijn.
    Ze is 51 cm lang en 3300 gram zwaar.

Voornamelijk de twee nachten thuis waren super zwaar. Maar ondanks de lange bevalling is het me helemaal niet tegen gevallen. Ze hebben in het JBZ ontzettend goed voor me gezorgd! En wat is het lekker om met z'n drietjes op de kraamsuite te slapen!
    Ik zweef echt nog even op m'n roze wolk :D

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@choco.....ja van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!
    en wat een verhaal van je bevalling, fijn dat je het zelf als heel positief hebt ervaren en idd maar goed dat je in het zh wilde bevallen :)
    nu lekker van gaan genieten meid!!

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Choco.. Wat geweldig.. Hoop dat je, je lichamelijk ook beter gaat voelen. Knuff

18. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Owh choco klinkt als een pittige bevalling, wel fijn dat je er goed op terugkijkt. Geniet lekker van je roze wolk! Zag de foto op facebook staan, wat een mooi meiske zeg. Mag je zeker trots op zijn!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo net gebeld naar ivf centrum.
    mijn gyn moet mijn gegevens gaan doorsturen naar maastricht zodat er een 1e afspraak gaat komen voor de intake.
    vanuit hier zal de gyn in maastricht gaan bekijken of we in aanmerking gaan komen voor ivf.
    en na deze afspraak is er een wachtlijst van 3 maanden :(
    dus al met al hoop ik dat mijn gyn dadelijk akkoord gaat, en vandaag nog alles gaat door faxen.

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    najah sas, dan kan je in die tussentijd toch die overige iui's doen? Zo sta je in ieder geval niet 3 maanden stil.

Deel Deze Pagina