Whaaaaaaaaa meiden.. :x grrrrr had ik uitgerekend gister GEEN INTERNET!!!!! Heb ook geen internet op me mobiel en op me werk vandaag echt GEEN gelegenheid gehad dus nu maar gauw we nieuwsssss Onze echo was GE-WEL-DIG!!!! Ons frumpje groeit prima! We hebben ook een mooie hartslag mogen horen en de uitslag van de nekplooi meting was ook top. Kans 1 op 10.000. Verder heb ik morgen weer een controle, bloeddruk en bloeduitslag.. ze waren de vorige keer bij bloedprikken vergeten de standaard zwanger-bloedtesten te doen.. (hadden dus alleen voor de combinatietest gedaan) dus gister laten prikken en morgen die uitslag. Nou na tranen van blijdschap en ongeloof begint het nu dan toch echt in te dalen dat we ECHT een baby krijgen hihihi. Ik doe zo de echo fotos uploaden en in me album erbij. Nou spannend zo lang wachten Excuusssszzzz Liefs Sjors
Super fijn dat alles goed is met jullie frumpie fijn dat je nu echt kan genieten dus blijf lekker op die roze wolk zitten hoop dat we er gauw bij kunnen komen zitten
oh jaaaa sjors!!!! wat fijn dat de echo goed was meid!!! nu lekker van gaan genieten!! @kelly hoe was de echo bij jullie??/
benji hoop ook dat jullie gauw bij mogen schuiven op de roze wolk!! Sas dankje!!!! Ga nu zeker echt proberen te genieten!!! K3lllllll hoe ist bij jullie???????????
@sjorsj! Wat heerlijk nieuws weer! Nu kan je toch weer heel wat geruster zijn he! Geniet er maar van... het vliegt voorbij hoor! Voor je 't weet zit je ook in het 3de trimester! @sasje, 2follikels klinkt goed hoor! Inderdaad een beetje hopen dat die derde het wat laat afweten, en dat het met die 2kanjers dubbel en dik lukt deze keer! Ik gun het je van harte! Hier ondertussen aan week 34 Het begint te korten! Vrijdag mijn laatste werkdag en dan mag ik al met bevallingsverlof... tot november! Goeie vooruitzichten dus! @kelly, Hoe was je echo? Weet je wat het wordt?
huh hoe weet je wat het wordt....??? dit is toch pas de 1e echo...dus dan kun je toch nog niet weten wat het wordt???
Heey meiden. Sjah uhm hoe moet ik het zeggen. De echo was in principe goed, groei was goed en volgens dat apparaat zou ik 6 weken 5 dagen zwanger zijn. Hartje klopte ook, maar te traag Ongeveer 70/80 slagen per minuut. We moeten volgende week dinsdag terug voor een vervolgecho. Dan hopen dat het hartje nog klopt en dat er groei te zien is. Onze ivf-arts heeft ons wel voorbereid op dat het mis kan gaan. En dat ik ten alle tijde bij kramp of bloedverlies direct moet bellen. We moeten dus nog even een weekje duimen draaien en dan hopen dat ons kleintje het goed gaat doen.
oh nee toch kelly ik ga heel hard voor jullie duimen dat het oke komt hoor meid!!! want jullie zijn nu eindelijk zwanger na zoveel jaar en dan dit ook pff waarom blijft ons dit niet ook nog bespaard, wordt er best verdrietig/boos om.....knuffel voor jou!!
Dank je sas. Ja op het moment ben ik ook heel boos en onwijs verdrietig. Snap gewoon niet dat dit ook nog eens op ons bordje komt. Ben er zo klaar mee allemaal.
heb me inderdaad vergist... zwangerschapsdementie... @kelly, Nee toch, meid! Ik duim mee voor je! Hopelijk is het volgende keer helemaal goed!!
Jeetje Kel wat kut zeg.. Hoop zo dat t goed komt. Misschien lag de kleine wel te slapen. @sjors.. Heb je je Pb al gelezen? Xx
Kelly: Oh nee toch! Wat zullen jullie geschrokken zijn. Hopelijk is het vals alarm en zet jullie kleintje door!! Hele dikke knuffel voor je. Sas: spannend weer. Hopelijk zetten er twee mooie door en blijft de derde lekker klein. Sjors: wat fijn dat jullie echo goed was meis! Nu lekker genieten hoor!! Ik geef nu 100% borstvoeding. En dat gaat goed gelukkig. Ze komt goed aan en ze houdt haar temp nu ook goed vast. Ik had nog wat foto's beloofd. Bij deze:
Ahhh choco wat een poepie!!! echt schattig!! Wauw sas.....moeten we nu voor jou wel ff een dansje doen dat die 3e niet mee gaat doen Sjors gefeliciteerd met jullie mooie echo nu maar lekker genieten he Kelly wat kut!!! dat is niet waar je op zit te wachten bij een echo! zo NIET eerlijk!!! Kan de hartslag nog een oorzaak hebben?? zoiets als queen zegt...dat ie lag te slapen ofzo?? Ik ga een kaarsje branden voor jullie kleintje dat ie groot en sterk mag worden! Knuffel!
is maar goed dat niemand mij heeft zien dansen ROOS....nou gaan we jou de komende weken in de gaten houden he!!! haha.....het volgende slachtoffer dat bestookt wordt met vragen over voortekenen haha nog 3 tot 8 weken wachten (officieel dan ) SPANNEND!!
Haha, ik ben nog niet van plan om al te bevallen hoor! Mijn verlof begint maandag, daar moet ik eerst nog wat van kunnen genieten... 7maart is nog even he