wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kel: wat ontzettend spannend! Ik denk aan je en zal zeker een kaartjes voor je branden.

2. senieke

senieke Lid

Dec 10, 2011
    88
    0
    0
    schoonheids-nagelstyliste
    Antwerpen
    Ja die 2e pregnyl spuit is om een eventuele innesteling of zwangerschap te ondersteunen.
    er zijn er nog hoor die het niet krijgen.
    en het bloed prikken is voor allerlei dingen in het oog te houden
    zoals progesteron en mijn waardes. ik ben in het st augustinus ziekenhuis in wilrijk(antwerpen)
    een goed ziekenhuis en een enorme lieve dokter erg mee levend enzo..

ohh dat is niet fijn.. ik duim voor je mee dat deze iui voor jou een succes mag zijn !! xxxxx

3. senieke

senieke Lid

Dec 10, 2011
    88
    0
    0
    Antwerpen
    @chocochick: dank je wel dat is erg lief !!
    Ben jij ook met een behandeling bezig ? xxxx

@k3lly: Eerst en vooral een dikke proficiat met je zwangerschap ! en dank je wel :) wat lief ! xxx

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Senieke, ik ben afgelopen jaar in spil na de eerst IUI zwanger geworden en twee weken geleden ben ik bevallen van onze dochter Quinn. :)
    Hopelijk gaan jullie ook zoveel succes behalen met deze behandeling!

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @sas ik
    Moest ook de 2e x pregnyl spuiten ipv utrogestan. Had bij mij toen met de overstimulatie te maken.

6. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @senieke,
    veel succes met de eerste iui! Hier ook in Wilrijk geweest, heel tevreden van! Iui nr2 was meteen een goeie, dus ik wens jou hetzelfde toe!
    Ik moest ook 2x pregnyl spuiten, eentje voor de inseminatie, eentje een week erna...
    Bij welke dr ga je?

7. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    hai dames

hoe gaat ie hierzo bij mij wel goed ik ben nog steeds niet ongi en ik weet nu natuurlijk helemaal niet wanneer me nod is deze keer heb afgelopen zaterdag wel een test gedaan maar was nega dus we waachten wel weer af hebben geduld hihihihi

welkom senieke hoop voor jouw ook dat de iui jullie gaat brengen waar je al zo lang op wacht en naar verlangt

Sas hoop dat je nu geluk met je ei mag krijgen en dat je over 2 weken een mooi test mag hebben je hebt het wel verdiet zo gezegd

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oke ik spuit maar altijd 1 keer pregnyl en dan 2 weken niks....

nou potje is ingeleverd...over om kwart over 4 weer ophalen :)

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook maar één keer Pregnyl hoeven spuiten.

10. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Even een gelukswensje voor kelly!! ik hoop dat alles goed is meid.....ook hier gaat er een kaarsje aan!

Sasje succes!! (dat 2x pregnyl spuiten klinkt veelbelovend.....misschien eens met je gyn overleggen? ;))

Ik heb er een beetje snel overheen gelezen......ik zag een nieuweling....ook jij veel succes Senieke. Jij zit dus in Bels!? Ik heb altijd het idee dat ze daar toch beter ontwikkelt zijn dan in NL haha. Wij zijn voor second opinion van pa ook naar Wilrijk gegaan.....ze wisten daar veel meer te vertellen dan hier (apart toch!?)

11. senieke

senieke Lid

Dec 10, 2011
    88
    0
    0
    Antwerpen
    chocochick: Ohh proficiat met je lieverdje geniet er van hoor wat leuk !! en dank je wel :) we hopen dat het snel mag lukken ^^ xxx

roos: oh wat fijn ! en dank je wel :) Ik ben bij dr segal. een super lieve mee levende man echt een goede dokter. geeft me ook goede uitleg en als ik vragen heb mag ik ze steeds stellen. het beste vind ik dat hij men man er goed bij betrekt hij mag altijd helpen en mee kijken en echt super leuk !
    hier ook 1tje voor en een weekje er na ook eentje.
    ik heb nog eens gevraagd waarvoor die juist diende.
    het is voor een eventuele zwangerschap te ondersteunen zodat die niet afgebroken wordt door een tekort aan hormonen.
    xxxx

benji: Dank je wel hoor wat lief ! xxx

MSI: Dank je wel ! Hihi ja idd belgie ^^ of ze hier beter ontwikkelt zijn weet ik neit.. maar het is me wel al opgevallen dat de behandelingen hier vaak anders gaan. nou dan zeggen ze toch tegen mij van heej daar gaat het precies anders.. :p

@sasje: nou die 2e spuit pregnyl... ik heb eens gevraagd waarvoor die dus juist dient. mijn arts zei dus dat die spuit word gegeven omdat veel vrouwen hun eierstokken bij een innesteling of beginnende zwangerschap niet zo goed meer werken waardoor die niet genoeg hormonen afgeven en de zwangerschap soms afbreekt en die 2e spuit geeft dan een enorme ondersteuning waardoor een spontane afbraak heel minimaal is omdat pregnyl een zwangerschapshormoon is. dus ter ondersteuning van een eventuele zwangerschap of innesteling word die gegeven :) Xxx

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oke ik zal het dadelijk eens vragen waarom ze dat hier niet doen :)

13. senieke

senieke Lid

Dec 10, 2011
    88
    0
    0
    Antwerpen
    Hier ben ik vandaag voor de 2e folikkelmeting geweest.
    alles wat goed maar ze groeien wat traag ^^
    BS: was 7,8mm linkereitje was 11,8mm en het rechtereitje 10,6mm
    vrijdag moet ik weer bloed laten prikken en hopelijk zijn ze goed gegroeit ^^ dus nu weer wachten x

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    dat is idd wel heel erg langzaam senieke :(
    ff voor mijn geheugen...jij had pco toch? dan krijg je normaal toch altijd hormonen?
    of wat is nu het plan?
    je slijmvlies is wel al mooi dik.....

die van mij was trouwens ook super...gisteren 10 zoveel...heb ik nog nooit gehad :) normaal tussen de 7 en 8 ergens

15. senieke

senieke Lid

Dec 10, 2011
    88
    0
    0
    Antwerpen
    @sasje: nou ik krijg niets dan enkel pregnyl... mss moet ik hem eens vragen waarom ik niets krijg.
    nu moet ik vrijdag weer bloed prikken en kijken naar de waardes en s'avond moet ik de arts bellen voor verdere instructie's..

Mag ik je nog wat vragen.. je mag toch voor de iui 3 dage geen sex hebben toch ? of is dat enkel met het zaad onderzoek ?

Wooow 10 das best goed !! wat leuk zeg .
    hoe gaat het vandaag nog met jou ???

xxxx

16. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @benji, spannend! Erg vervelend dat je deze keer niet weet naar welke datum je moet aftellen, maar wie weet?

@sasje,
    hopelijk vliegen de komende 2weken zo voorbij nu!

@msi,
    haha, dat heb je zelf gezegd he! Ik zou zoiets niet durven beweren hoor! :p (maar misschien heb je wel een punt :D )

@senieke, wij waren ook bij dr segal... die man levert goed werk :)

17. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @roos ja zeker spannend want weet idd niet wat ik kan verwachten tot nu toe ook elke keer dat ik zwanger was geen voortekenen en dat soort dingen die me konden vertellen dat ik zwanger was dus even wachten de vorige keer met de zomervakantie heb ik ook een cyclus gehad van 39 dagen en nu zit ik op 36 dus wacht dan tot dan ook wel weer en anders zaterdag maar een testje weer wagen fingers crossed en anders kunnen we vol met goede moed door met onze nieuwe reeks iui`s en hoe is het verders met jouw schiet erg op voor je nog maar 5 weken hoop ik voor je geen rare fratsen heb je ofzo

18. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Meiden bedankt voor het duimen en de kaarsjes.
    Ze hebben geholpen hoor, vandaag klopte het hartje precies zoals het zou moeten. Ook is ons kleintje goed gegroeid. Wel iets onder het gemiddelde maar dat was normaal volgens de gyneacoloog.
    We zijn zoooo opgelucht. Wat een rot week was dit zeg. We mogen over 2 weken weer terug komen, omdat het allemaal zo spannend voor ons is geweest krijgen we nog een extra echo om ons meer zekerheid te geven.

@ sas, hoe is je iui gegaan?

@ senieke, dank je wel voor je felicitatie, voor jou wordt het ook spannend, hoop dat je follikels vrijdag wat meer gegroeid zijn. Overigens kreeg ik ook maar 1 pregnyl prik met de iui. Met de ivf ook 1 pregnyl prik gehad, en kreeg daarna utrogestan voor 2 weken, dit is een progesteron en ook om te ondersteunen voor de innesteling.

19. senieke

senieke Lid

Dec 10, 2011
    88
    0
    0
    Antwerpen
    @K3lly: Graag gedaan hoor meis,
    Ja tis hier best spannend al begin ik al een beetje zenuwachtig te worden omdat ze zo traag groeien heb steeds vrees dat we de eisprong gaan mislopen wat niet kan hoor maar toch hihi..
    Wat goed dat het hartje perfect klopte ben super blij voor jou !!
    veel liefs xxxxx

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Kel wat super fijn!!!!!!!! :D
    Dus vandaag hebben jullie een hele goede dag gehad met de positieve echo en jullie ondertrouw.

Share This Page