@ALL Ik had dus vandaag om 11:20 m'n echo om follikelmeting te doen.. en wat bleek... mijn ei was PERFECT... zo goed dat ze zei... we doen ff voor de zekerheid een lh meting (ovu test) om zeker te weten dat je lichaam dat niet al zelf doet want dan zou pregnyl niet nodig zijn.. a fijn.. ik test gedaan... WAS EEN MEGA KNALLER!!! DUSSSZZZZZZZZZ... Ze zei owwwww zo positief hebben we ze bijna NOOIT... jullie moeten vandaag nog de IUI Dus vriendlief moest om 2 uur zaad inleveren.. kwart voor 3 moesten we dat bij 't lab ophalen & om 3 uur heb ik/wij onze 1e IUI gehad! Damn ik was zooooooooooo zenuwachtig in de ochtend toen ze vertelde dat we vandaag nog moesten. Maar uiteindelijk wel heel blij, en mega spannend nu! Ben echt benieuwd of het gelukt is!! Duimen jullie met me mee?????? xxx Liefs Sjors
Hallo dames, Sas, "gefeliciteerd" met je goede echo. Es en k3lly, balen zeg, beiden ongesteld.... Nou k3lly, we gaan voor jou duimen voor een goede 2e IUI, en Es, hopelijk kunnen jullie na de afspraak toch snel starten. Even een update van mij, afgelopen maandag FM, 1 eitje van circa 13 en 1 van 10,5, daarnaast een heleboel bijna net zo groot. Vandaag terug voor follikelmeting en neigt weer naar een overstimulatie... te veel te grote follikels dus.... balen Vanavond weer terug 75 IE spuiten (zat op 112,5) en morgen opnieuw voor FM, hopen dat ze niet allemaal gaan doorgroeien, want dan wordt het wederom gecanceld (net als in december). Spannend allemaal dus... Wat betreft het spuiten van de pregnyl, in het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben (en waar ik werk, werk zelf op afdeling gynaecologie) krijg je als patient vooraf een instructie om te starten met urinetesten (om nog nauwkeuriger het juiste moment van pregnyl te bepalen, dus als echo goed is en LH-test positief, dan spuit je pregnyl) en als deze test positief is kom je 's morgens of 's avonds naar het ziekenhuis voor de pregnyl ('s avonds spuiten wij ze als vpk op de verpleegafdeling, 's morgens door vpk van de fertiliteit). De gynaecologen en fertiliteitsartsen in het ziekenhuis willen de pregnyl intramusculair (in de spier) gespoten hebben, andere ziekenhuizen kiezen voor subcutaan (onderhuids in been of buik). Je hoeft naar mijn idee dus niet iedere keer de pregnyl mee te nemen. Voor jullie allemaal veel succes de komende dagen!
Whahahaaaaaaaa Sjorsjette dat is gaaf!!! Hoef je ook nergens meer op te wachten...gewoon meteen BAM! een IUItje erbij. Haha ik vind het een mooi verhaal!! Heeft je vriend zich ergens in een hokje moeten vermaken of wat? haha De timing is tenminste perfect geweest Spannend! Nu maar afwachten! Even over die pregnyl: ik kreeg ook gewoon 2 buisjes mee, 1 vloeistof en 1 poeder. Bij mijn zijn ze ook niet echt duidelijk geweest over wanneer ik dat bij me moest hebben. Ik had het de eerste keer meteen bij me (dag 10) ja wist ik veel. Had geen idee hoe dat werkte. Maar ze zei dat dat niet hoefde. Paar dagen later vroeg ze of ik m bij me had. Nee natuurlijk had ik die niet bij me.....was me niks over verteld (ik snapte niks van die pregnyl....begreep sowieso niet waarom ik dat moest gebruiken.) Dus toen heb ik er 1 van het ziekenhuis mogen 'lenen' (volgende dag die van mezelf teruggegeven). De biometriste heeft die spuit in mijn buik gezet (1 voordeel van een randje buikvet....doet het niet zeer haha) De volgende ochtend heb ik meteen IUI gekregen....... Es ik zou toch gewoon een keer een telefoontje wagen als ik jou was en je verhaal gewoon uitleggen. Nee heb je....ja kun je krijgen Ojee Amarie het wordt voor jou dus nog echt spannend! Het is ook wat met die dingen
klopt ik heb ook 2 buisjes en de spuit enz hier liggen....ik hoop toch niet dat ik die zelf moet gaan zetten want dat durf ik eigenlijk niet....
@Sas Ja tis nu echt spannend ja! @MSI haha ja mooi verhaal he hey... vriendlief heeft zich idd in een kamertje morgen/moeten vermaken Ben echt zoooo benieuwd!
ik heb ook altijd 2 buisjes van de pregnyl gekregen maar ik heb het ook altijd zelf moeten spuiten. de eerste keer is best eng maar je went eraan. Morgen heb ik de laatste provera en dan wachten op de menstruatie. dan mag ik beginnen met 125 eenheden.
Es: Wat jammer dat het deze keer geen succes was! Sjors: wat spannend!! En vooral omdat het allemaal zoveel sneller is gelopen dan verwacht. Amarie: Wat balen zeg... hopen dat het verlagen van de dosis het gewenste resultaat heeft!! Ik vind dat Pregnyl ook maar verwarrend. Op zich heb ik dat spul niet nodig... maar de gyn vertelde me dat dit was om precies te weten wanneer de ovulatie is geweest. Mij is ook uitgelegd dat ik niet zelf hoef te spuiten. Ik hoop nog steeds op een goede echo vrijdag en dan 2x een ICI in het paasweekend. Ik heb wel gewoon alle dagen vol met afspraken staan, dus moet ik nog even een goed excuus bedenken om af te zeggen of later te komen.
waar is onze lijstje gebleven ladies? nog iemand op het wachtbankje deze week? met wie mogen we aftellen?!! Pfff...hier heb ik heel veel hoop en eigenlijk wil ik dat niet. Maar ik bid zo hard en elke dag, maar dan realiseer ik me dat dit poging 35 is en ik niet te veel moet hopen...de klap komt dan alleen harder aan!
1e afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 26-04 Jippiejee ??-04 Sasje24 ??-04 ChocoChick ??-04 Balou! ??-04 Queenmeisje 2e IUI: 13-04 Mooibuikje ??? Shir26 ??? K3lly Wachtbankje: 29-04 Mooibuikje Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Dit is 'm. Jij bent de enige op het wachtbankje, saai he Vanaf volgende week zal het gezelliger worden dan komen er heel wat meiden bij je zitten. Ach hoop kun je toch niet verdringen. En als je niet hoopt en het is niet gelukt, denk je toch weer dat het daar aan ligt omdat je er geen geloof in had. Dus gewoon er lekker in blijven geloven......dat geeft je aanstaande kleine ook meer hoop
THanx voor het lijstje MSI en top dat je hier nog eens komt buurten, gezellig hoor! Ik zie het jah ben all alone! Helemaal waar wat je zegt, ik zal positief blijven!!
1e afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 26-04 Jippiejee ??-04 Sasje24 ??-04 ChocoChick ??-04 Balou! ??-04 Queenmeisje 2e IUI: 13-04 Mooibuikje ??? Shir26 ??? K3lly Wachtbankje: 29-04 Mooibuikje 06-05 Sjorsjette Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Nee hoor meiden... ik zit ook op wachtbankje!
Ojaaaaa haha sorry helemaal vergeten. Komt omdat het ook allemaal zo plotseling is gegaan bij jou Ennuh ik blijf nog zeker hier buurten.....ben veel te benieuwd naar jullie! Hoop namelijk heel erg dat het bij jullie allemaal snel goed gaat komen!!!!
Oh gelukkig sjorsjette..ben ik tenminste niet helemaal alleen! net heerlijk geluncht buiten de deur met een vriendin. Gerookte zalm met roomkaas...jammie jammie. Denk laat ik maar gerookte zalm nemen...misschien is dit wel laatste keer aankomende 9 maanden..hahahah
Mooi buikje en sjorsjette succes op het wachtbankje. Hopelijk wordt de spanning beloond meiden. Hier verder niet veel te vertellen.. Volgende week zal ik wel weer actiever worden op het forum. Meiden die pas ongesteld geworden zijn een hele dikke knuffel.
nou ik ga proberen afleiding te zoeken deze dagen, want ik draai m door mn borsten zijn gevoelig en groter dan normaal voel me misselijk ben moe en suf en ben dizzy en ik heb zoo een sterk gevoelll...pff! vanmiddag bij lunch ook, d8 laat ik maar gerookte zalm nemen misschien is dit voorlopig de laatste keer... maar het punt is dat ik niet zooo erg wil hopen, want als t ongie is dan ga ik weer keihard janken!! hoe graag ik het ook niet wil en sterk wil zijn etc..heb dat toch niet in de hand op de een of ander manier. dat moest er effe uit owhh jah..ik WIL en VIND gewoon dat het raak moet zijn, omdat ik het verdien na drie jaar wachten!! nu ben ik echt klaar!
Hahaha ja zo is het maar net!!!!!! Keep the spirit!!!!! We hopen allemaal met je mee dus moet gewoon goed komen!! Haha ja en erg he....dat wachten.....ik werd (trouwens WORD nog steeds) er ook gek van! Als een klein kind dat bijna jarig is hihi..... Nog een paar nachtjes slapen SUCCES!