Ja was een super dag! We zijn zo verschrikkelijk blij. Hoop ook dat ik nu een beetje kan gaan genieten van onze zwangerschap.
hoi sas, Wat spannend !! Ik duim voor je dat het positief mag zijn hoor ! dat wachten duurt soms net een eeuwigheid. en hoe meer je der aan denkt hoe langer het precies duurt. hihi ,is de iui goed gegaan ? Veel liefs xxxx
ja ik maak me er op dit moment niet druk om...als we meer naar de 14 dagen grens gaan vind ik het spannender worden! ja hoor prima gegaan...vind het alleen nooit prettig het inbrengen, maar goed daar ben ik ook al aan gewend. kon helaas niet vragen over de pregnyl want mijn gyn werd met spoed weg geroepen naar de verloskamers dus was ff snel sne
hai dames zitten jullie lekker op het wachtbankje hier gisteren ongi geworden dus mag vandaag voor uitgangsecho en dan morgen weer beginnen met prikken iui 1 van deze reeks 2012 en dat is het jaar dat ook wij op roze gaan dames
Ah jakkes benji Wat knap dat je zo vol goeie moed aan het nieuwe jaar begint! 2012 wordt vast en zeker jullie jaar! Hier alles rustig... Mijn bevallingsverlof is nu een weekje bezig, en ik vind kan me voorlopig prima amuseren Dinsdag weer op controle... hopelijk is ons ukje wat bijgekomen, want met 33weken was 't maar 1600g, want niet zo bijster veel is Hopen dus dat alles in orde is en ik nu toch zeker boven de 2kg ben geraakt (nujah, ik ben daar allang, maar blijkbaar zijn al die extra kilo's voor mij, en niet voor ons hummeltje )
fijn dat je ongi bent geworden benji...of ja fijn...je snapt me wel jullie kunnen nu verder!!!! en laat 2012 ons jaar maar worden inderdaad
Hoi meisjes, Hier net de eerste pregnylprik gekregen.. een gevoelig prikje moet ik zeggen hihi zondag is het de eerste iui om 10uur Zo spannend !! hoe gaat het hier meisjes ??? xxx
Hey meiden, Jeedem wat is er weer een hoop geschreven zeg!!!! Maar goed mag niet zeuren.. ben ook een paar dagen niet geweest. Ik voelde me de afgelopen weer weer lekker top NOTTTT grrrr ben het wel zat hoor Ik slaap echt zooooooo mega slecht :x en heb dan hoofdpijn en in de middag/avonden weer weeïg in me buik. Zucht... ze zeggen toch dat het af neemt in 2e trimester????? Of ben ik de lucky one die er de hele zwangerschap last van gaat hebben Maar goed... sleep mezelf de dagen door maar verder gaat het wel goed hoor. De kleine doet het volgens mij ook prima.. heb eergister het hartje echt mega goed kunnen horen!!!! Vriendlief was helemaal in loveeeeeee Och we zitten lekker over de 14 weken!!!! @Sas Toi toi toiiiiiii weer op het wachtbankje!!!!!!!!! Nu dus 1 eitje toch? @Queen Hoe ist nu bij jou meis???? @Senieke welkom hier meis en veel succes! Hoop dat je 1e iui raak is meis! @K3lly Ow meis wat GE-WEL-DIG dat jullie nu een mooie echo hadden. Fijn hoor een goed kloppend hartje!!!! Nou nog 10 daagjes dan mag je dus weer op controle. Ik ga zo je foto's bewonderen! @Benji Ow meis balen van ongi.. en aan de andere kant.. nu we duidelijkheid. Ik duim voor je op een positieve ronde!!! @Choco en MSI hoe ist met jullie???
@sjors hier goed hoor meis. Kleine houd me elke nacht wakker maar zo weet ik dat t nog leeft. Hi hi. Jippie al 14 weken. Lekker hoor meis. Jammer dat je, je niet zo goed voelt. Ik zal dat wel aankaarten bij de vk. Knuff
hé sjors, ik heb mezelf ook de volle 4 maanden ziek gevoeld... Na week 16 ging het stilaan beter, dus er is hoop! Maar leuk is het idd niet... ik was in 't begin van de zwangerschap zo teleurgesteld omdat ik het me veel anders had voorgesteld, maar geloof me, dat betert hoor! Nu mag ik echt niet klagen!
@Queen Ow lijkt me wel heerlijk de kleine kunnen voelen!!! (jammer dat het bewegen je dan wakker houd) Maar fijn dat het goed gaat! @Roos Oowwwwwwww echt... nou ik ga uit kijken naar week 16!!! en heb weer beetje hoop! Hoe ist verder met je? Nog effies meis!!!
Bij mij waren mijn klachten ook precies met 16 weken over. Toen had ik opeens weer energie en eetlust. Het lijkt me echt naar als je kleintje je 's nachts wakker houdt. Mijn kleine meid was ook een echte disco queen: altijd tussen 23 en 2 wakker en actief. Dan was ze z'n best aan het draaien en schoppen, gelukkig kon ik daar perfect doorheen slapen. Nu is dat wat lastiger Al hebben we helemaal niet te klagen want haar ritme begint al te veranderen. Vannacht tussen de voedingen door heerlijk geslapen.