wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @hier vanmorgen dus naar de para man geweest ;)
    tjeetje....
    uhm weet niet waar te beginnen.
    kwam binnen, en moest mijn verhaal vertellen.
    hij haakt dan overal op in zeg maar...bijv...mijn hoofdpijn...komt dus absoluut niet van de hormonen want dit kan niet...dit heeft een andere reden. ook dat ik erg heftig ongi ben de laatste paar keren is ook niet normaal!
    en ook dat het langer duurt dan 5 dagen is ook niet goed.
    maar goed om mijn verhaal beetje korter te maken, het komt er op neer dat mijn baarmoeder gekanteld is, hierdoor kan het eitje zich niet innestelen.
    de bevruchting gaat wel goed, maar het gaat dus mis bij het innestelen en aangezien de baarmoeder verdraaid naar links zit, zitten de eierstokken ook niet goed.
    hij drukte toen op mijn buik en ik ging bijna door het plafon en had dit inderdaad alleen maar links.
    mijn hoofdpijn en nekpijn komt omdat mijn bekken heel scheef staan, hierdoor dus ook de baarmoeder scheef.
    dit alles heeft hij recht gezet.
    toen hij klaar was benoemde hij van nu de volgende ongi kan best heftig gaan worden want je hebt je iui nog niet gehad he...uhm ik dus van jawel vorige week dinsdag :) oh uhm reageerde of je wordt natuurlijk niet ongi....( hieruit maak ik alvast op dat het niet gelukt is dus)
    ik moet 2 ongi's afwachten en dan mag ik nog keertje terug komen mocht het niet gelukt zijn.
    dus ik reageerde hierop van goh dat zijn de iui's ook klaar voor ons want dan moeten we over naar ivf.
    begon hij te lachen en antwoorde toen....je bedje was nog niet goed gespreid..en nu wel ;)
    dus hieruit maak ik op dat het echt goed gaat komen!!!
    ook zei hij van als ik dadelijk zwanger ben en ik voel me niet lekker dat ik dan ook moet komen, want in je zwangerschap moet je je goed voelen.......dus oh jeetje....hehe heb ik dat dadelijk ook nog aan mijn fiets hangen ;)
    maar goed......we wachten maar even af maar ik heb dus echt hele goede hoop ;)

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Jeetje sas wat bijzonder! Weet er eigenlijk niet veel op te zeggen. Wat dat betreft ben ik veel te nuchter ;) Ik hoop voor jullie dat dit een zetje in de goede richting is!

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Sas ik sluit me aan bij Kel.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha denk dat je dat zelf moet ervaren kelly ;)
    ik ben er al heel vaak geweest en heeft me heel veel geholpen...zo ook als baby...zat helemaal onder de eczeem...hij heeft het zo goed als weg gehaald..heb het nu alleen nog in knie en arm holtes...

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Sas wat een verhaal! Laten we hopen dat het geholpen heeft!! :)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat zou natuurlijk fijn zeg...

7. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    ja sas wat een verhaal ik hoop idd ook dat het voor jouw baat heeft als jij je er goed bij voelt moet je dat ook zeker doen en baat het niet schaad het niet toch nog een goede week wachten hoop voor je dat je eindelijk beloont word voor alles wat je al hebt moeten doen

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    als het goed is zal deze niet gelukt zijn...dat heeft hij eigenlijk met andere woorden ook laten weten he ;)

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Whoehoe sas dat klinkt allemaal erg goed!! Ik geloof er wel een beetje in hoor......hoop doet toch echt wel leven.....dus ik doe met je mee haha. Hoef je deze iui ook niet in spanning te zitten! En als deze iui dan toch gelukt is heb je dat mooi meegenomen :) Ik ben erg benieuwd in ieder geval!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn msi dat je me snapt ;)

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Voor de meiden die geintereseerd zijn, ik heb 2 buikfoto's in mijn album geplaatst. Let wel ik ben niet 1 van de slankste dus het zijn ook gewoon vetjes die je ziet ;)

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaaa je krijgt al een buikje kelly ;) ik weet natuurlijk niet hoe het van te voren was....;)

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Nou toen had ik ook wel een buikje maar die kon ik inhouden :p Het is vooral mijn onderbuik die begint te groeien. Op de 2e foto, dus niet de close-up zie je onderin een duidelijke bolling zitten, die had ik nog niet :p

14. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je al een zwanger buikje begint te zien, Kel!
    Ga je straks nog wel in je trouwjurk passen? ;)

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Als het goed is wel :) Heb vandaag m'n trouwjurk nog aangehad en ik heb nog ruimte bij mijn buik. Mijn jurk begint daar ook uit te lopen. Dus denk dat ik mazzel heb.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh gelukkig maar ;) ben erg benieuwd naar je jurk :)
    nog even geduld!

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Haas Kel... Hi hi spanend hoor:) ben benieuwd naar je jurk. Knuf

18. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kelly,
    wat leuk dat je al een buikje krijgt!

@sasje,
    benieuwd of het uitkomt! Ik hoop het!! Nog een weekje afwachten?

@Msi en choco,
    Jeetje, Bart al een goeie maand en Quinn alweer 3 weken zie ik! Wat vliegt de tijd! Hoe gaat het met hen?

Hier begint het aftellen ook... hoewel, klein hummeltje mag nog even blijven zitten wat mij betreft... woog gisteren bij de gyn maar 2kg, op 36weken... te weinig dus... volgende week een ctg scan, zodat ze 't kunnen opvolgen... Hoop maar dat het niets is en dat ons ukje gewoon aan de fijne kant zal zijn. Verder leek gelukkig alles wel ok.

Hou jullie goed allemaal!

19. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja,

Mag ik tussendoor eventjes reclame maken? ;)
    Mijn zus ontwerpt zelf t-shirts en slabbetjes... ze heeft een website en sinds gisteren staat ook de webshop online... Ze is nog maar net gestart, dus weinig naambekendheid (hoewel de kleertjes ondertussen al wel in enkele winkels in België én Nederland te koop zijn), vandaar dat een klein duwtje in de rug wel fijn is... :) Dus bij deze...

Wie op zoek is naar een cadeautje (of voor jullie eigen ukje he sjorsj, choco, msi, kelly en wellicht héél binnenkort de anderen ook... ;) ) Ga gerust even een kijkje nemen...

Homepage Lilabie Baby basics
    of Categorie | Lilabie

Je kan lilabie ook vinden op facebook
    Lilabie | Facebook

Ik heb ondertussen de hele collectie :):D

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Het ziet er wel leuk uit Roos! Ik heb het persoonlijk alleen niet zo op teksten op de kleding.
    Maar het is zeker wel leuk bedacht!! :D

Deel Deze Pagina