Jeetje hoe kan het dan dat ie zo weinig weegt? En komen ze daar nu pas achter? Ach ja wie weet groeit ie nog kei hard de laatste weken Je hoeft in ieder geval niet lang meer, wordt al spannend. Bart doet het nog steeds kei goed....echt een ideale baby Maandag ga ik m maar weer eens laten wegen bij het CB (ik denk dat ie de 6 kilo al wel haalt haha)
@Choco Hoe gaat het met Quinn?? En met jou??? @MSI Bij jullie gaat het dus ook kei goed zo te lezen!! @Roos Ow dat is idd erg ligt meis. EN de laatste weekjes breken aan vind je het spannend? @Queen Hoe voel jij je meis????? Misschien is je op fb opgevallen dat ik daar niet spreek over me zwangerschap.. en geen fotos dat is nog bewust hoor. Ik kon mijn broer maar niet te pakken krijgen.. en dus wilde ik wachten met de weide wereld. Nu heb ik zoiets van ja ehhhh dagggggggg iedereen mag het weten we vertellen het alleen eerst ff aan de fam op een verjaardag komende week. De tam tam zal dan zn werk wel doen voor de gene die er dan niet zijn. Daarna plaats ik het dus op fb. @K3lly Hoe voel je je meid? @Sas En jij meis, zo 4 dagen voor NOD? Heb je ook echt het gevoel dat het nu niet raak is? @ALL Hier gaat het toch de betere kant op. Slapen gaat nog niet super (dat is dan wel beetje jammer) maar dat misselijke en weeïge lijkt over te gaan JJJ We kunnen nu met de angelsound het hartje ook kei goed horen! Erg gaaffff. Buikfoto komt nog, moet nog op pc zetten maar vriendlief heeft de camera ergens waar ik m nie vinden kan. Liefs Sjorsje
Sjorsje lieverd, met mij gaat t goed. De kleine gister weer mogen zien. Wil de deze echo niet op fb zetten Hoest verder met jou? Ik gluur natuurlijk af en toe. @sas.. Waarom denk je dat het niet gelukt is meis. Xx
zie mijn veslag van de para man dat is namelijk voor mij een bevesting dat het niet gelukt is deze keer....
Wat vinden jullie van dit kamertje? Wij denken eraan deze te kopen... alleen dan NIET met dit smeedijzeren ledikantje hoor... het het orginele ledikantje. Als je de details van de kast en commode bekijkt dan kun je vast wel een voorstelling maken van hoe het ledikantje eruit ziet. Ben benieuwd wat jullie vinden
hey sjors... het is niet mijn smaak....maar als jullie het super vinden is het toch prima het wordt jullie kamertje!!!
Dankje meiden! ieder idd zijn/haar eigen smaak.. wij zijn ook van het vrij strakke... hebben in de huiskamer wit hoogglans strak zonder handgrepen meubels.. en een grote strakke hoekbank zonder tierlanteintjes.. maar voor de babykamer bewust deze stijl. Ach en de kleine merkt er al helemaal niets van! hihi
Ik vind op een babykamer ouderwets ook wel leuk. Als je daarvan houdt kun je misschien ook wel wat leuks op marktplaats vinden en dan kun je dat pimpen, da's ook leuk. Wij hebben voor strak, modern gekozen met hoogglans witte meubels. Verder gaat hier alles goed met de kleine meid. Ze was afgelopen week goed gegroeid en morgen hebben we de eerste afspraak op het cb.
Hey meiden Mag ik me ook bij jullie clubje aansluiten?!?!?! Ik krijg ook in april voor de eerste keer iui Omdat we dan alweer een half jaar met clomid alleen hebben geprobeert. Ik vind het opzich ook wel fijn als de twee maanden voorbij zijn Dan is het verplicht klussen er ook af Maar natuurlijk hopen we dat het voor de iui raak is!
Hoi Sasje en Queenie!!! Gefeliciteerd met jullie verjaardag!! Een dikke knuffel voor jullie!!! En de rest krijgt een ook een dikke knuffel van mij omdat het valentijn is
Jammer sas! Maar gelukkig had je daar al een beetje rekening mee gehouden (toch!?) Nu alle energie en hoop weer bij elkaar sprokkelen voor de volgende!! Gaan we weer lekker voor je duimen
ja hoor was ik eigenlijk ook al helemaal van uit gegaan...maar goed je weet natuurlijk nooit dus op naar de volgende ronde!