wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Imjusyself: heel veel succes alvast met het beginnen met IUI, hopelijk is het succesvol voor je!

Sas: het blijft toch balen om een negatieve test in handen te hebben denk ik. :( en nu maar snel door naar de volgende ronde met hopelijk meer succes!

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sas, hmm toch is het balen :( Hoop dat die man gelijk heeft voor je :)

@ hier even een update, voel mij prima, heb alleen gevoelige boobs, misselijkheid gelukkig helemaal weggetrokken.
    Vandaag de derde echo gehad, wow wat was dat mooi om te zien. Een klein minimensje van 2,7 cm groot. Met spartellende handjes en voetjes, en wat op en neer beweegt en lekker op zijn of haar knuistje sabbeld. Vandaag ook voor het eerst het hartje kunnen horen... Ahhhh ik ben verliefd. Ik zal straks de echo foto's even uploaden en in mijn album zetten. Owhja ik ben een paar dagen achteruit gezet, ben vandaag 9 +4 inplaats van 10 weken.

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @sas.. Dat betekend... Ik duim voor je meis.
    @wauw Kel super gaaf.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @kelly fijn dat de echo helemaal weer oke is :)

@hier ook al beetje bruinverlies, dus morgen weer bellen voor uitgangsecho...

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijft toch balen, Sas.
    Heb je alweer gebeld voor een uitgangs echo?

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja die heb i kgisteren al gehad en vandaag weer starten met fostimon spuiten.

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Hopelijk heeft deze ronde meer succes!! :)

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Spannend sas we duimen weer.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks meiden!

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    ja sas nu wordt het extra spannend hoor hihi....

hebben jullie ons carnavalsmenneke al gezien? haha

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een schatje MSI!! Mijn schoonmoeder heeft een carnavalspakje gemaakt voor onze meid. Daar zal ik na zondag (als ze het aan heeft) wel een foto van laten zien.

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wat een heerlijk mannetje:) enne choco ben erg benieuwd.

13. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhhh msi, hoe liefff :):)

@sasje, veel succes deze ronde!!!

@ego... hier ondertussen aan week 37 gekomen... toch niet helemaal zorgeloos... om een lang verhaal kort te maken: kleintje groeit niet zoals het hoort en woog met 36weken maar 2kg... dinsdag aan de monitor, die was té rustig, waaruit kon blijken dat ons hummeltje zich niet meer helemaal gelukkig voelde in mn buik (auwtsj! :() Vandaag, 3dagen later, dus terug aan de monitor (5u moeten wachten! pff, ik was helemaal op!), maar gelukkig was deze scan een stuk beter! Oef! Dinsdag weer naar de gyn en maar hopen dat ons ukje wat is bijgekomen! Even bang afwachten dus....

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wat een lieverd msi :)
    had de foto al gezien :)

@roos oh jeetje meid :( hopelijk dinsdag beter nieuws! ik duim voor je!!

@hier tja..het kan natuurlijk ook dat het de volgende keer pas raak zal zijn...misschien ook wel niet...maar idd nu achteraf en aangezien jullie zo reageerden bedenk ik me idd dat ik pas terug moet komen na 2 ongesteld heden...dus dat zou zijn als dit idd niet gelukt zou zijn.....spannend :)
    wil ook absoluut niet te veel hopen...want dan maak ik mezelf gek!!

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roos: jeetje meid, wat spannend! Ik kan me voorstellen dat jullie je zorgen maken. Wel fijn dat de laatste scan beter was. Hopelijk is dit ook het geval bij de laatste scan!!

Sas: kan me goed voorstellen dat je niet durft te hopen... Het is je ook zo gegund!!!

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @roos.. Jeetje meis Pff heftig hoor. Hoop dat t goed komt.
    @sas... Die man praat wel een beetje dubbel zinnig want ik begreep ook dat t deze x raak zou zijn maar idd hij zei ook dat je na de 2e ongesteldheid terug moest komen. Mmmm
    @choco.. Quinn is al over een maand jong.. Wat gaat dat hard zeg:) Kleine knappert..

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @MSI
    Wat cute!!!!! Gaaf hoor! Haha Carnavalsé!!

@Queen
    Hoe ist bij jou???

@Sas
    toi toi toi voor deze ronde meid!!!!

@K3lly
    Ow wauw meid wat fijn dat de echo weer super was!!!!
    Jeetje jij ook al weer voorbij de 10 weken!
    Hoe voel je je?

@Roos
    Ow meis wat naar om te horen.. en aan de andere kant wel weer goed dat er nu verbetering in zit. Ik duim voor jullie op positievere ontwinkelingen!!!!

@ALL
    Hier gaat het up & down meiden…
    Met ons frumpie gaat het goed… was eergister wel ff schrikken… ben namelijk soort van gevallen op me werk. De leerlingen en ik liepen de trap op na een pauze en er viel een meisje ineens flauw.. en dus viel ze naar achteren. Het werd een soort domino.. ik greep me stevig vast aan de leuning maar dat zorgde wel voor een ruk aan me arm/schouder. Ik ging gauw opzij staan (in fracties van secondes) en dus me buik naar de muur. Er viel op dat moment wel een meisje hard tegen me heup. M’n heup is nu wat beurs en me arm/schouder doen zeer. De schrik zat er goed in maar het gaat wel weer. Ben wel bij de ha geweest gister omdat ik toch stevige pijn hield en het leek even of me buik ook zeer ging doen. Moet nu echt ff rustig aan doen. Gister nog ff hartje luisteren en vroeg plat.

Verder hebben we dus het kamertje besteld en omdat we het in/bij faillissement verkoop hebben gekocht komt het over 3 weken al. Maar goed boeiend!!! We gaan over 2 weken dan wel vast het nieuwe vloertje doen want de kledingkast en commode gaan niet echt uit elkaar dus moeten toch meteen het kamertje in.

Nou verder gaat tie oké!

xxx Liefs Sjorsje

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Oww Sjors toch dat heb jij weer. Sterkte. Xx

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    ja was echt weer iets voor mij... zucht.. maar gelukkig ist goed.
    Met jou ook alles oke meid?

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Prima:) op dr standaard dingetjes zoals kuiten, moe en bekken beter dan ooit. Die endo pijn is aardig weg en daar klaart een mens van op. Knuff

Deel Deze Pagina