wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van de gyn... Ons kleine ukje is een halve kg bijgekomen in 2weken tijd!! We zitten nu dus op 2kg500... wat een opluchting!!! :)
    Als het zo blijft voort gaan, halen we misschien bijna de 3kg! In ieder geval vind ik 2,5kg al behoorlijk ten opzichte van 2kg...Oef! We hebben nog wel bloed moeten laten nemen om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten (hoge bloeddruk, vocht ophouden,...) en moeten wekelijks nog aan de monitor, maar alles zag er dus netjes uit!

Vraag me af of het er mee te maken kan hebben dat ik sinds 2weken elke dag 2glazen melk heb gedronken? Weet niet of het helpt, maar dat blijf ik nu in elk geval doen :)
    Verder zag het er nog niet naar uit dat ons hummeltje zich gauw zal komen aanmelden... zat nog lekker hoog dus ik vermoed dat ik mn datum wel zal halen...

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors: jeetje meid! Dat is schrikken zeg!! Hopelijk blijft je suiker nu wel stabiel!

Roos: wat fijn dat je beeb goed is aangekomen!'m

Sas: wat balen dat je nu last hebt van de injecties! :(

Benji: succes met de eerste ronde van 2012!

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Roos1
    Vandaag hadden we al de afspraak staan bij de gyn en checken ze me suiker en me urine weer. Gezien het zo erg in de fam zit en me mams het met haar zwangerschap van me broetje heeft gehad houden ze me wel scherp in de gaten. Vrijdag moet ik het bij de ha laten controleren. Heb geen idee of ze er toch het ‘’labeltje’’ zw-suiker aan gaan hangen?

Hoe gaat het nu bij jou meid? Ben je er een beetje klaar voor?
    Ow wat fijn te lezen dat jullie ukje weer wat aan is gekomen!!!! Spannend zeg!
    @K3lly
    Wilde je niet lasten schrikken meis
    J
    Sorry!!!
    Ik zal me aller aller best doen dit niet meer te laten gebeuren! Haha

Hey meis bijna trouwen!!!!!!! Ben je daar klaar voor???

@Queen
    Doe zeker rustig aan meis. Mag van dok deze weer ff geen auto rijden en me werk wilt me ook niet zien… ja hoog uit voor een bakkie. Dus ben thuis!
    Bij jou en de bambino alles oke?

@Sas
    Ja blijf ook thuis (lees stukje aan Queen)
    Hoe gaat tie met jou… beetje bij kunne komen van carnaval?

@Benji
    succes en toi toi toiiiiiii voor op het zenuwslopende wachtbankje meid, ik duim!!!

@Choco
    Hoe voel jij je nu meis?
    ben jij trouwens alles van de zwangerschap (kg) kwijt?

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sjors, jaaaa nog 2 en een halve week en dan is het zover. We hoeven alleen nog maar de boodschappen te halen en ons huis te verbouwen. Voor de rest zijn we met alles klaar.
    Morgen de 9 maanden beurs trotseren, ben benieuwd dat soort beurzen zijn niet echt wat voor mij, maar werd meegesleept door mijn beste vriendin.

Verder niet echt veel nieuws te melden. Alles gaat zijn gangetje.

@ sas, ahh balen van die injecties. Ik had dat in de laatste week van mijn injecties ook. Prikte toen ook steeds in een bloedvat en ze begonnen echt zeer te doen.

@ Benji, succes met deze poging!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey

ik ga morgen ook naar de hhb.....denk niet naar de 9 maanden beurs ;)

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors: ik ben in totaal 19,3 kg aangekomen en ben nu 5 weken later daarvan al 12,6 kg kwijt. Om bij m'n begin gewicht te komen zouden er dus nog 6,7 kg vanaf moeten. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren... Ben er verder helemaal niet mee bezig hoor, ik snaai zo veel ;) en snel afvallen wordt ook afgeraden met borstvoeding.

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Jeetje sjors...doe ff normaal joh ;) haha. Gelukkig is met jullie hummeltje alles ok....maar zou voor jou ook fijn zijn om te weten wat het nu precies is he. Wel fijn dat je nu thuis bent....lekker rustig aan doen :D

Roos wat fijn dat ie is aangekomen.....komt helemaal goed....maar misschien wordt het gewoon een minitje ;) Alhoewel.....een vriendin van mij hebben ze de laatste maanden van dr zwangerschap ook bang zitten maken dat ie te ligt was enzo. Kwam er uiteindelijk eentje uit van bijna 5 kilo!!!! Dus ze kunnen er ook naast zitten blijkt wel haha.

@ 9maandenbeurs....ik wilde eigenlijk ook gaan maar is zooooo ver weg haha. En dan de hele dag met de kleine daar overheen lopen vind ik ook niks.
    Sasje.....ik ben 2 jaar geleden naar de HHbeurs geweest en ben toen met een grote boog om de 9maandenbeurs gelopen!! Dat was niet leuk om allemaal te zien! Dus ik begrijp goed dat jij het lekker bij de HHbeurs houd haha :)

@afvallen....ik ben niet aan het lijnen hoor! Dat mag niet nee met borstvoeding! Maar ik merk dat de borstvoeding zoveel energie vreet dat ik er vanzelf van af val. (zo ongeveer een kilo per week nu) Dus ik heb niet echt het idee dat ik iets verkeerd doe :( hihi

Oh Kelly dat gaat snel! Spannend.....het mooie weer is in ieder geval onderweg haha!

Benji SUCCES!! *fingerscrossed*:D

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha mutsen:) ga morgen naar de 9 maanden beurs. Jippie.
    Kel.. Super leuk dat je gaat trouwen ben benieuwd naar je jurk.
    Sas jij nu zwanger hè! En waag het niet om ons weer teleur te stellen.
    Knuff voor de rest.

9. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    Hallo lieve allemaal,

Herkennen jullie mij nog??? Das wel heeeel lang geleden zeg.

Ik heb de laatste trimester van mijn zwangerschap zowat in het ziekenhuis doorgebracht. Hoge bloeddruk, eiwitten in urine, zwangerschapsdiabetes, te grote kind, bekkeninstabiliteit, zere rug en hield ontzettend veel vocht vast. Volgens mij was dit het wel...op een gegeven moment hield ik het niet meer bij.
    Ik moest bijna dagelijks naar het ziekenhuis. En soms wel buiten de stad om als er hier geen plaats was. Zoveel angst, zoveel vragen, zoveel onzekerheid. De gyns wisten op een geven moment niet meer wat ze met me aan moesten.

Uiteindelijk ingeleid ivm te groot kind en zwdiabetes. Twee dagen helse pijn, maar ontsluiting vorderde niet. Ik bleef haken op de drie cm. Wat blijkt achteraf. Ik schijn smalle bekken te hebben. Uiteindelijk verlost door een keizersnede. Gelukkig is hij gezond en wel en dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Herstel na een keizersnede duurt wel lang zeg. Maar ik geniet en geniet en geniet. Ik ben zeer dankbaar en hoop dagelijks dat alle meiden op de hele wereld met een kinderwens verblijdt worden met een gezonde voldragen zwangerschap.

Ik ga even teruglezen.

xxxx

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey mooibuikjem van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon...hoe heet hij?
    tjeetje wat een laatste aantal weken van de zwangerschap heb je gehad zeg bleh :(

11. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé mooibuikje,
    ik vroeg me gisteren nog af hoe het met je ging :)

Wat vervelend dat je zo'n lastige zwangerschap hebt gehad :( Dat van die te smalle bekken heb ik de laatste tijd al zo vaak gehoord... Kunnen ze dat niet vooraf nakijken dan? Hier ook niets nagekeken, vind ik erg vreemd... Zo zou je toch veel miserie kunnen voorkomen, niet?

Gelukkig is 't allemaal goed gekomen!

Heel erg gefeliciteerd met jullie zoontje! (Ben reuzebenieuwd naar de naam :p )
    Geniet maar van je gezinnetje nu!

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wauw mooi.. Gefeliciteerd Tuurlijk ken ik hè nog. Hoe heet de kleine? X

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ow roos spannend jij bent de volgende:)

14. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    he mooibuikje wat een verhaal zeg zo aan het einde van je zwangerschap hoop dat het allemaal een stuk verbloemt is nu je prachtige zoon hebt vastgehouden en ook ik nieuwsgierig wat is de naam van jullie prachtige zoon miss ook een fototje om hem te bewonderen

en dames bedankt voor jullie reactie ik hoop ook zo dat ie gauw weer raak mag zijn en

SAS NU ZIJN WIJ AAN DE BEURT !!!!!!!

15. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Absoluut!!! Het is jullie zo gegund!

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Idd Benji jullie zijn nu. Dikke knuff

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks meisjes!!!
    we wachten geduldig af :)

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
  19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Sjors muts.. Wat een mededeling.. Ha ha ha. Ga wel proberen te borstvoeden. Knuf

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hahah queen ik had dit eergister toevallig op tv voorbij horen komen... vervolgens las ik dat de meiden het hier hadden over afvallen.. bewust wel of niet.. en de kg na zwangerschap druk met bv enz.. dus ik dacht... post ff de link! ;)

Leuk ''weetje'' toch?! ;)

Deel Deze Pagina