wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is het zeker ;)
    Maar voor mij is dat alleen een leuke bijeenkomstigheid, ik vind het heel fijn om te doen. De voedingen zijn heerlijke momentjes met m'n meissie!

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    ik zou het ook niet om ''die'' reden doen hoor :p
    Ik wil ook straks heel graag bv geven! (en niet vanwege afvallen/calorietjes blaaaaaat) hihi

Maar het was puur toeval dat ik dit bericht voorbij zag komen:D

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Sjors Het is ook zeker goed maar moest lachen want je ziet alleen een rood/paars woordje Google staan. Te grappig. Dikke knuff

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Sow mooibuikje.....dat is lang geleden!!!! Je hebt een heftige periode achter de rug lees ik!!!! Is nu alles goed met de kleine? en hoe gaat het nu met jou?

Hoe oud is je zoontje nu? En jaaaaaa......hoe heet hij?? Hoe zwaar was ie dan uiteindelijk bij de geboorte?

Ja wat een hoop vragen he haha.....ik ben ook zo benieuwd en nieuwsgierig!! :)

@borstvoeding.....ik doe het borstvoeden ook niet voor t afvallen. Ik wilde van te voren al heeel graag borstvoeding geven.....omdat dat gezond is voor de kleine. Maar ik merk dat het een beetje een verslaving is.....borstvoeding geven vind ik zo geweldig! Ik zie er nu al tegenop wanneer ik daarmee moet stoppen :( Je kan helaas niet jaaaaren borstvoeding blijven geven (ja kan wel maar das een beetje raar haha)

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Zoooooooo ik las helemaal over je berichtje heen (zwangerschaps-blindheid :( ) tis niet ff maae 2 regels hahaha suffe ikke!

Maar meid wat fijn van je te horen!(je banner staat over de 43 weken zwanger meis) ik keek daar eerst naar en dacht HUH?? Maar na het lezen van je tekst duidelijk!

Wat fijn dat je geniet meid! Wanneer is jullie zoontje geboren? En hoe heet hij?

Liefs Sjors

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @MSI
    Fijn dat jij bv als zeer positief doet ervaren meis!!!! Ik hoor jamer genoeg van veel meiden negatieve ervaringen.. dat het niet lukt enz. Maar goed lekker blijven geven zolang het voor jou en de kleine goed voelt!

@Queen
    haha ja maf hoor want de link die ik ''plakte'' was super lang... helemaal met http;//hfjhfh;sdjvnh;h;vnjl %^^*()@*#%$*@ blaaaaaa enz hihi... eenmaal bericht geplaats dacht ik ook :(HUH:( maar toen ik m aanklikte kon ik ook weer zien wat ik wilde delen.
    A fijnnnnnnnnnnnnnnnnnn heel verhaal over een link (hoe bedoel je ik verveel me!!!)

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooibuikje: zo te lezen heb je een heftige tijd achter de rug. Net zoals de andere meiden ben ik erg benieuwd hoe het nu met jou en je kleine man gaat!!

@BV: ik vind het ook heerlijk. Ik hoopte vooraf de 6 maanden vol te kunnen houden... Nu denk ik dat ik - dat als het straks goed gaat in combinatie met werk - nog moeite zal hebben om dan te stoppen. Hihi :)

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Haha je precies :D same here

Sjors je hebt gelijk....als ik verhalen om me heen hoor merk ik wel dat ik gewoon bevoorrecht ben dat het zo goed gaat (zeg ik dat zo goed?) maar daar ben ik ook erg bewust van en erg blij mee.
    Al moet ik er ook bij zeggen dat ik ook het idee heb dat veel meiden het al snel 'opgeven'.....die denken dat dat allemaal vanzelf gaat en als het dan de eerste dagen niet loopt zoals ze gedacht hadden dan zeggen ze al dat 'het niet gaat' en stoppen ze ermee om er moeite voor te doen...... Maar er zijn natuurlijk ook meiden waar het gewoon heeeel moeilijk gaat. Die hebben alle problemen die je maar kunt bedenken.....dan snap ik wel dat ze voor de fles kiezen.

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @MSI
    Ze zetten idd volgens mij ook niet echt door. Ik hoop dat het mij wel gaat lukken. Wil het graag en zal zeker even doorzetten en niet te gauw opgeven.

@ALL
    suiker was weer laag :( nu maandag, woensdag en vrijdag weer een check. Buikje groeit nu wat harder door heb ik het idee!

Verder 9mndB geweest was gezellie!!! en morgen de vloer uit 't kamertje en de nieuwe ophalen. Colega van me komt helpen zodat vriendlief diet niet hoeft te doen. Kan hij meteen met leggen beginnen wanneer hij wilt.

Gister jaardag broertje vriendlief (20jr) zaten er een uurtje... gaat tie ineens wg (stappen) :( nou en dus zit je daar dan hahaha. Ach was gezellig.
    Vandaag jaardag van schoonzusje d'r kleine (1jr)

Heb net een sms van me vriendin gehad dat ik een cadeau in me mail heb... dus ik kijken.. hebben we een zwangeren fotoshoot voor 2 gekregen van haar!!!! echt zoooooooooo LIEF. Tis voor vanaf april tot eind mei geloof ik. Ga morgen ff plannen (moest binnen een week afspraak plannen) A fijn me happy dus!

xxx

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@sjors oh balen dat je suiker te laag was en je weer zo vaak moet laten controleren.
    kunnen ze daar iets aan doen zodat ie goed blijft?
    en wat lief van je vriendin zeg!!!

@hier pff ik heb het gevoel dat we te laat zijn met de iui.
    heb enorme eipijn.....

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors: wat balen van je suiker! Kunnen ze nog meer doen dan het alleen in de gaten houden?
    En wat een gaaf cadeau! Ik zou het zo laat mogelijk inplannen dan is je buikje des te boller! ;)

Sas: meen je dat nou? Dat zou wel super balen zijn. Wanneer is de IUI gepland? Ik heb nog nooit eipijn gehad dus ik heb geen idee hoe dat voelt, maar laten we hopen dat je het mis hebt!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    weet ik niet.....ik moet morgen voor een fm.
    dus is afhankelijk hoe groot follikel nu zal zijn.....of hoeveel het er zijn......kan natuurlijk ook dat het er opeens meerdere zijn.....

13. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjors, wat een fijn cadeau! Plannen maar! ;) Vervelend van je suiker... goed dat ze't goed in de gaten houden!

@sasje, veel succes met de fm! Hopelijk zijn ze niet te laat! 't is jouw beurt deze maand hoor! ;) (ohja, ik had de 2de keer ook het gevoel dat het niets meer zou uitmaken omdat ze te laat zouden zijn, en kijk, da's ondertussen 38weken en 5 dagen geleden... zo zie je maar! ;) )

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Roos.. Spannend:) Bijna uitgerekend.. Hoe gaaf.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

net terug vanuit het zh...eitje was 20.5mm super dus!
    net pregnyl gezet en morgen half 2 de iui......slijmvlies was ook bijna 10.5 dus ook super.....dus moet nu eigenlijk wel goed komen....eitje heb ik nog nooit zo groot gehad...normaal moet ik altijd spuiten bij 18 mm...

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ok dan Sas... Goede hoop voor jou:)

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Same here :D
    Bij mij hebben ze toen snel in het ziekenhuis de pregnyl gezet (mocht ik 'lenen' de volgende dag moest ik mijn pregnyl aan hun geven haha) en de volgende dag inseminatie!

Maar ziet er allemaal goed uit sas! Is de inseminatie ook goed gegaan?

Ik zit nu ineens te denken: goh jou mannetje moet ook telkens maar weer zorgen dat dat potje vol zit haha knap hoor. Wat dat betreft heeft de vrouw het wel makkelijk ;)

18. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Sjors wel goed dat ze je in de gaten houden toch....liever zo dan dat er straks echt iets heel ergs aan de hand is met jou en/of de kleine. En ja....jij hebt een ECHTE vriendin zie ik wel! Leuk hoor :D

Gisteren heeft ons menneke zijn eerste prikje gehad. Hij heeft nog nooit zo hard gehuild! Ik kon er niks aan doen maar moest ook een traantje laten. Niet eens omdat ik het zo zielig vond maar ik ben denk gewoon geschrokken van zijn gehuil hihi. Hij heeft er verder helemaal geen last van gehad dus dat is fijn. Verder woog hij nu 6920 en is is alweer 64 cm! Gaat goed dus :)

19. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, spannend hoor! :) Ik ben er helemaal klaar voor, laat maar komen! Al denk ik dat ons kleine ukje er voorlopig nog anders over denkt... Zie het goed gebeuren dat ik gemakkelijk over de 40weken ga...
    Hoewel, als 't echt een karaktertje wordt, zou het wel eens goed kunnen dat 't zich morgen op schrikkeldag aandient :p

@msi,
    Wauw, al bijna 7kg! Wat een flinkerdje he!

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Sjors meis komt helemaal goed met jou hoor. Girl power:)
    Aah MSI.. Moest je kereltje zo huilen.. Echte mama ben je. Je voelt gewoon de pijn van je schatje en daar is niks mis mee. Geef m maar een xtra knuf van mij.

Deel Deze Pagina