wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    shit benji!!! :( sterkte! en succes met de volgende poging!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh balen benji :( nou dan maar snel ongi worden!

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hè Benji wat naar zeg. Sterkte. Knuf

4. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hier vanmiddag ongi geworden zoals gedacht dus morgen maar weer bellen voor uitgangsecho dat nummer 2 meer geluk mag brengen

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat je wel ongi bent geworden en nu dus verder kunt!!!

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Benji. Hopelijk de volgende ronde meer succes!!

7. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai dames zeker bedankt ik hoop idd dat deze keer mag worden maarja je hebt het helaas niet voor het zeggen he maar nu nog 2 keer en dat evt door na ivf toch denk ik

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Even een berichtje met hoop: een vriendin van me is na 10 iui's spontaan zwanger...gaaf he! Het is toch wat dat zwanger worden..... Wie heeft het ook verzonnen dat dat op zo'n moeilijke manier moet....eitje....eisprong....zaadje...timing...enz haha ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat fijn voor je vriendin msi!!

hier in dorp ook een meid van de 10e iui zwanger.....

10. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @benji, bah, wat jammer :( Hopelijk is een van de komende 2 iui's dé goeie voor jullie!

@msi, wauw, wat een fijn bericht! Toch gek hoe het allemaal kan lopen he... Geeft in ieder geval wel hoop denk ik! Niet opgeven hoor, Sasje en Benji! (en de anderen natuurlijk, maar ik kom niet meer zo dikwijls mee kijken, dus heb er niet echt een zicht op...)

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    MSI: wat geweldig voor je vriendin!! :)

Roos: bijna d-day! Hou je het nog een beetje vol?

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heey ik kom hier ook weer even spieken!

Hoe is het met iedereen?

Oeh Roos een dag overtijd trek je het allemaal nog een beetje?

Sas hoe is het met jouw?

En benji hoe zit jij erin?

Sjors hoe is het bij jouw?

@ hier gaat alles prima. Ben aan het genieten van het zwanger zijn. Vanaf morgen ook nog eens als een getrouwde vrouw door het leven :)
    Vandaag afspraak bij de verloskundige gehad. Alles zag er prima uit, kregen nog een echo en ons kleintje doet het helemaal goed.
    Konden al de hersentjes zien, het maagje dat gevuld was en de blaas die ook al vol zat. Buikje begint hier nu ook te groeien. Eigen broeken zitten niet zo lekker meer, dus loop vooral in mijn zwangerschapslegging met een leuk jurkje erop. O ja ennnn we zijn over de 12 weken grens heen. Morgen alweer 13 weken onderweg.

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Gaaf choco van die shoot. Late reactie maar krijg nu pas meldingen binnen. Knuff

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Kel wat een mooie echo en morgen trouwen. Super vast gefeliciteerd. Knuff

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wauw kelly wat een super echo!!!

en alvast een hele fijne dag morgen gewenst!!!

16. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kelly, fijn dat je over de 12weken grens bent! Dan ben je meteen toch een stukje geruster he!
    Fijne dag gewenst morgen hoor! Geniet er van! :)

@sasje, jij zit weeral in de helft van je wachtweken zie ik? Heb je 'r een goed voorgevoel bij? spannend!

@ego; Hier ondertussen een dagje (volgens de gyn 2) overtijd... begint toch wel te wegen... Sinds enkele dagen doet alles pijn, en ben ik helemaal niet meer zo mobiel (hou een oma'tje van 95 in je gedachten, dan zit je'r niet ver af ;) ) Vanaf week 39 begint de omgeving ook al te vragen 'of ik nog steeds rondloop', dus zeker nu de 40 weken gepasseerd zijn, is dat wel zwaar... kleine uk heeft voorlopig geen zin om te komen, en vermits we opgevolgd worden (voor de groeiachterstand), moeten we om de 2 dagen naar het zh voor de ctg scan... We hebben onze bezigheid dus wel :)
    Datum voor inleiden is wel al vastgelegd, en is niet eens zo veraf meer (in België laten ze er niet zoveel tijd over gaan + omwille van de 'groeiproblemen' en opvolging, laten ze 't niet te lang meer duren). Toch hoop ik dat het daarvoor nog natuurlijk komt!

Ons ukje was de laatste keer geschat op 2kg700, dus 't zal zowiezo een fijntje worden, maar ze maakten zich er niet meer echt zorgen over nu. Oef!
    Nog even aftellen nu .. Elke avond begint het serieus te rommelen, maar tegen dat ik 's ochtends wakker wordt, is alles weer rustig... en dus weer een beetje een teleurstelling.
    Ach, héél lang kan het nu niet meer duren... :)

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Oeoeoeh Roos!!! Ik voel de spanning van toen weer helemaal terugkomen haha. Dat vond ik toch wel het mooiste van de zwangerschap (jaaaa klinkt vast raar maar was voor mij wel zo :D) Het kan sowieso niet lang meer duren dus alvast succes meid!!

KELLY!!!! Fijne dag morgen!! :D En wat een mooie echo! Ga je het morgen nou tegen iedereen vertellen......of zijn alle mensen al op de hoogte?

18. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Er zijn wel een aantal mensen op de hoogte. Maar de familie weet het nog niet. Qua vrienden weten alleen de beste vriend van mijn vriend het en mijn beste vriendin. Verder nog 1 vriend van mijn vriend want dat is de man van onze aanstaande gastouder haha.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey

@roos oh meid ik hoop dat jullie kleintje snel gaat komen!!
    wil je de datum van het inleiden nog voor je houden?
    ik zit idd op wachtbankje....nu komende dinsdag is het 14 dgn geleden.....tja weet niet of het gelukt is...ben enorm bang voor weer een teleurstelling eigenlijk......

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roos: spannend meis! Vooral omdat het 's nachts al rommelt! Het kan zomaar opeens wel doorzetten! Probeer lekker te ontspannen en je er aan over te geven, dat helpt!!

Sas: ik kan me goed voorstellen dat je bang bent voor weer een teleurstelling... Je hebt er ook al zoveel moeten verwerken! Ik duim weer voor je hoor!!

Kel: een HEEL fijne dag gewenst vandaag! Geniet ervan!!!
    Prachtige echo! :)

Deel Deze Pagina