Jinky, dat geeft, lijkt me, wel vertrouwen op een goede afloop, al blijft het spannend! Ik moet zeggen, ik ben blij dat er op medisch gebied zoveel mogelijk is, maar had het me allemaal een stukje romantischer voorgesteld. Bij mij was de gyn helaas niet erg positief over de kans op zwangerschap na de iui, maar goed, je weet het nooit, hij vond het in ieder geval wel het proberen waard. We gaan het zien!
oh spannend en over hoeveel dagen mag je nu gaan testen??? deed het pijn...??? je hebt dus al vaker een iui gehad..dat heb ik ook even gemist dat je al een kleintje hebt klinkt veelbelovend mag ik vragen waarom het bij jullie niet ''normaal'' lukt?
IUI doet geen pijn hoor! zo'n eendenbek kan wat onprettig voelen, maar ik vind het altijd reuze meevallen. Nu is het inderdaad 2 weken wachten. Wij krijgen IUI omdat het zaad van mijn man minder goed is dan gemiddeld. Het is inderdaad ontzettend fijn dat er zoveel mogelijk is op medisch gebied! Liefs Jinky
dat klopt dat een eendenbek geen pijn doet nee...tenminste zo ervaar ik dat ook niet nee...spannend!!!!
Succes deze weken Jinky! Sasje24: Ik heb de 12e een afspraak staan voor een FM, moet namelijk morgen ongesteld worden, nou ja liever niet natuurlijk... Jij wacht ook nog tot je ongesteld wordt toch?
hey meiden, de gyn heeft net gebeld. afwachten of ik volgende week ongi wordt..ik ga ervan uit dat deze zeker gaat komen..en dan dag 3 beginnen met clomid t/m dag 7. vandaag 12 weer naar het zh....
Sasje24: Voor jou afwachten dus! Lijkt me moeilijk niet te weten wanneer je menstrueert. Ik moest vandaag ongesteld worden, maar niks. Normaal tussen mn ovulatie en menstruatie vaak bloedverlies, maar zelfs dat niet. Ik wacht t af! Komt wrs vannacht wel! Zou leuk zijn als wat meer meiden zich melden hier, we zijn nog met zo weinig! Groetjes!
Niets is onmogelijk, maar ik durf er al een poos niet meer op te hopen hoor! Mn lijf heeft me al vaker voor de gek gehouden, dus probeer maar nergens op te rekenen... Lekker genieten van t weer vandaag! Helaas moet ik werken straks... Groetjes!
Hoi meiden, mag ik me aanmelden dan? 2 weken geleden hebben wij te horen gekregen dat wij niet via de normale manier zwanger kunnen raken. Dit sloeg natuurlijk in als een bom. Ben me nu veel aan het inlezen over de MMM. Volgens de HA gaan we waarschijnlijk IUI behandelingen krijgen. Mijn vriend is verminderd vruchtbaar. Van de 15% goed zaad dat nodig is voor een zwangerschap heeft mijn vriend er maar 6%. Op 12 april hebben wij de eerste afspraak met de gyn, dus ik hoop dan te horen te krijgen hoe het er voor ons uit gaan zien. Wat waren jullie ervaringen met het eerste bezoek aan de gyn? Wat kunnen wij verwachten? We weten al dat het aan mijn vriend ligt, dus welke onderzoeken gaan er voor mij volgen?
welkom es! tja wat kun je verwachten van een eerste bezoek....vragenlijsten invullen,bloedprikken, misschien al inwendige echo bj jou om te kijken of je eitje goed groeit. en vandaar uit wordt een plan van aanpak gemaakt. spannend dus!!
Ik kom mij ook bij jullie aansluiten. Ik heb op 11 april een afspraak bij de gyn staan om te starten met iui. Wij zijn vanaf juni bezig voor een 2e wondertje. Doordat ik PCO heb, krijg ik een eisprong met puregon. Ik ben zwanger geworden van onze dochter zonder iui maar wel met puregon spuiten. In december zijn we even gestopt met het spuiten omdat ik een pauze nodig had. hierbij meteen gezegd door de gyn dat als ik weer wilde starten dat we dan voor iui gaan omdat zelfs met spuiten mijn cyclus erg onregelmatig is.
hey meiden, ik breek heel even in als jullie het niet erg vinden... Ik heb gister mijn iui gehad... herkennen jullie de krampen?
Nou meiden, ik ben afgelopen vrijdag dus niet ongesteld worden, want ik weet sinds gisteren dat ik na 1,5 jr proberen en half jaar MMM zomaar zwanger ben! Ik ben er nog steeds van van slag, want had dit totaal niet verwacht. Ook hier erg slechte zaadkwaliteit, en de gyn was niet erg hoopvol, en nu zomaar ineens gister en vandaag zeer positieve testen! Ongelofelijk maar waar, wat een wonder! Twee weken voor onze eerste IUI kan ik morgen de hele boel dus afblazen... Hier dus ongelofelijk veel blijdschap! Ik wens jullie allemaal veel succes en hopelijk net zoveel geluk als wij! groetjes, M84
hallo wendy, wij moeten allemaal nog onze eerste iui krijgen.....maar lees er wel vaak over dat je krampen krijgt hiervan!! @m84 oh meid!!! van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!