Zolang je maar hoop blijft hebben. Ook wij hebben nu na 3,5 jaar nog steeds hoop dat ook wij papa en mama mogen worden.... Ik zal hier nu denk even wat minder schrijven, uiteraard lees ik wel ALLES mee . Ik begin morgen weer met Clomid en zal jullie volgende week donderdag weer een update geven, nadat ik de folikelmeting weer heb gehad. @ MSI, hoe voel je je? En dan vooral WAT voel je
@MSI...thanxx!!! lijkt me ook jah dat het dan eindelijk raak is en het niet 123 te bevatten is. Gewoon positief blijven! @k3l..heel veel sterkte en succes morgen! Komt goed!!!
Ja mooibuikje, klopt wat je zegt! Ik voel me verder prima en heb nergens last van. Ik heb al die jaren iedere ronde weer gespeurd naar symptomen die er gewoon niet zijn (in mijn geval dan). Heb wel wat kenmerken....maar niet echt symptomen. Ben alleen vroeg wakker en slaap onrustig maar verder niets. Oja en mijn (.)(.) beginnen nu wel echt zeer te doen. Maar voel me nog steeds niet zwanger.....weet ook niet waar ik het zoeken moet Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant misschien maar goed ook.....misselijk zijn is denk ik ook geen pretje Nou Kelly succes de komende week, we gaan er gewoon het beste van maken/hopen met zijn allen!
@MSI Jaja zitten we saampjes op het bankje ik hier carpacio op!!! Hahaha ook maar nog zo lang het kan nog ff genieten. @Sasje Succes xxx
goedemorgen meiden, ik ben zo happy vandaag!!! eindelijk weer een goed nieuws...moet maandag ( dus toch wel 2e paasdag) terug naar het zh voor meting!!! eitje was nu rond de 13 mm....was moeilijk te zien aangezien eitje verstopt zat mijn gyn dacht di of wo de iui!!!!!! woehoeeeeeee eindelijk!!!!!!!!!!!!!
Whoehoe sasje! Te gek!! Oeoeoeh nou komt het echt dichtbij he Fijn dat ze maandag ook nog een meting doen....ben je zeker niet te laat Jij ook succes met wachten nu
Wat een goed nieuws, Sasje!! Ik was net in het zkh voor echo. M'n follikel is nu 15,2mm. Ik moet om half 2 met de verpleegkundige bellen dan hebben ze overlegd over mij (had een andere arts dan m'n behandelend arts) Maar deze arts vertelde me wel dat ik er rekening mee moest hoeden dat ik morgen terug mag komen voor echo en misschien zelfs ICI-1 omdat ze nooit op zondag behandelen. Op paasmaandag werken ze wel. Ze vertelde me ook dat ze altijd om de zondag heen werken. Dus ik ben benieuwd....! 
Choco, spannend ook voor jou zeg!! ik voel wat geheen en weer getrek in mn onderbuik. Ik ben als de dood dat ik ongie word
OOhhhhhhhh volgende week wordt zooooo spannend......voor zoveel meiden hier!!! Ik sta helemaal te trappelen
ooh echt MSI...thanx voor je reactie! Laten we maar hopen dat ze keihard hun best doen daar binnen!!! Ja idd, volgende week een spannende week voor velen hier! Hoop dat het voor iedereen goed nieuws, mag ook wel eens een keer zeg!!!
De GYN heeft me net gebeld. Hij stelt voor dat ik morgenvroeg terug kom voor een echo, en dat we dan maandag of dinsdag toch een IUI doen. Hij stelde zelf dinsdag voor maar ik heb gezegd dat ik maandag ook wil overwegen (niet dat we dinsdag daar zijn en het al te laat is...) Dat gaat wel meer rietjes kosten, maar de ICI is een heel andere handeling en er zijn zondag geen mensen beschikbaar om dit uit te voeren. Spannend!! 
@chocochik! oooh spannend...er komt nu echt actie!! Ik duim voor je meid! Ik hoop dat het de zenuwen zijn. Ben er in geen tijden zo 24/7 mee bezig geweest. 1e keer IUI had ik al het gevoel dat het niks zou zijn, maar nu zo een sterk gevoel. PFff...die heeft me ook vaak in de steek gelaten. gewoon positief blijven
oh meiden mijn dag kan echt niet stuk en al helemaal als ik hier jullie verhalen ook lees!!!! ik duim voor jullie allemaal hoor!!!
Ha dames, Wat goed om al jullie positieve verhalen te lezen! Wat een "goede vrijdag" voor jullie allemaal. Hier helaas slecht nieuws, zoals ik al vertelde zag het er woensdag niet echt goed uit, toen 1x minder FSH gespoten dan eerdere dagen, donderdag terug voor een echo, echter de overreactie nam toe. Gisteravond niet gespoten in de hoop dat er slechts 1 of 2 follikels zouden doorgroeien, vanochtend opnieuw een echo.... Vanmorgen tijdens de echo bleek t foute boel, alleen op de linker eierstok al 15 doorgegroeide follikels, rechts ook nog enkele, ofwel de IUI is gecanceld. Ik heb wel pregnyl gespoten, mag nu niet zwanger worden. Hopen dat er bij de volgende uitgangsecho over 2-3 weken geen cysten zijn ontstaan (in december ook "overstimulatie" waarna nog 3 maanden stil gelegen ivm cysten, dit was weer de 1e ronde, aangezien na laparoscopie in maart alle cysten weg waren). Pfff, ik kan wel janken!
pff amarie!!!!! waarom moet je dan zon hoge dosis hormonen nemen voor de 2e keer????? waarom niet met minder? of alleen clomid? of groeit er dan weer niks zeg maar?? kun je niet beter ivf gaan doen...??? dan kunnen ze allemaal je eitjes weg nemen!! dan heb je toch veel meer kans????