Meiden ik om gauw reageren hoor.... gaat goed nu. Donderdag 20 weken!!! en ook me 20 weken echo!!! xxx Sjorsje
Ja ik werk op kantoor dus ik denk dat ze wel ergens een kamertje vrij hebben. En we hebben al een kolvend iemand gehad haha. Hoe zou het met roos zijn!?!?
Wisten jullie dat een werkgever verplicht is om een goede afsluitbare kamer vrij te geven MET een mogelijkheid tot koelen en warm stromend water! Dus laat je niet afschepen als je op het toilet moet kolven. Iedere werkgever is hiertoe wettelijk verplicht. Oei lastig inderdaad MSI, niet extra gaan kolven meer hoor, dat stimuleerd alleen maar. Je lichaam moet vanzelf die overproductie weer gaan oplossen, er gaan een paar dagen overheen. Maar komt vanzelf weer goed. Wel goed je mannetje de borst leeg laten drinken dat scheelt weer met verstoppingen etc.
Ja maar ik heb het idee dat als ik niet kolf dat ik dan weer te weinig heb....ik kan niet echt een goede tussenweg vinden Ja de werkgever is dat veplicht ja....vind ik wel apart want dat kan toch niet overal!? Ik ben benieuwd wat ze voor mij verzinnen....ik ga ZEKER niet op de wc zitten getsie! Morgen weet ik t
helaas ben al ongi geworden.... ben best wel verdrietig nu.....waarom lukt het nou steeds niet???? krijg steeds meer de neiging om te stoppen met het hele gebeuren!!! en eens lekker leven en nergens zorgen over te hoeven maken en niet iedere maand dit verdriet en pijn te hebben....
Ahh nee toch hea sas! Snap je gevoelens hoor! Maar meid als het eenmaal zover is, is het allemaal dubbel en dwars waard geweest! Niet stoppen hoor! Misschien even een adempauze? Even een maandje geen hormonen en ziekenhuis bezoeken? Hielp hier in ieder geval wel, even gewoon jij en je partner en geen gezeur aan je lichaam. Dikke digi knuff in ieder geval!
@Sas Hé F*ck meis, wat balen!!!! Dikke knufffffffffffffffffffffff @K3lly Ik vergat wel ff te reageren op jou echo, wat GE-WEL-DIG meid! Wauw en jij schiet ook al lekker op hey! @ALL Eerst wilde ik het geslacht niet weten maar ben toch overstag. Vriendlief wilt het heeeeeeeeel graag weten... ja en na alle ellende ennnn ik voel alles enz dacht ik... tja dit kan ik hem niet ontnemen. Dus we gaan ervoor! ben heel benieuwd, heb totaal geen voorgevoel. x
AAAHHHH KUT SAS!!! Ja ik geloof het goed....ik vond het sowieso al knap dat je het zo goed volhield (volhoudt!!)!! Ja je leeft alleen maar om zwanger te worden en je vergeet bijna om er iets moois van te maken (dat had ik in ieder geval wel). Een pauze zou wel fijn zijn maar makkelijker gezegd dan gedaan denk ik Misschien nu toch al de overstap maken naar IVF? Bah ik vind het echt klote voor je!! Had er zo'n goede hoop in (alweer)!! Ja ik heb helaas niet de juiste oplossing voor je.....hoe graag ik ook zou willen
Sas: oh nee dikke knuffel voor jou meid! Het zit je ook echt niet mee. Ik zou willen dat ik je het perfecte advies kon geven maar ik weet het ook niet. Kan me voorstellen dat je je zo ondertussen behoorlijk verslagen begint Te voelen, jullie zijn al zo lang bezig! Hou moed meis!!! Knuf! Sjors: spannend de 20 weken echo! Kel: hoe is je trouwdag geweest? En hoe reageerde iedereen op jullie grote nieuws? MSI: ai, overproductie is ook niet prettig. Als ik op knappen sta leg ik haar gewoon aan hoor. Ik heb nog geen voorraadkelder gekolft, ga daar deze week mee beginnen (moet 2 april weer aan het werk ) Het is natuurlijk zo dat het werk een goede plek moet regelen maar wat als die er niet is? Bij mij op werk is een speciale kolfruimte met koelkast en (professionele) kolf die je kan gebruiken. Wel relaxed dus. Heb jij het er op werk nog niet over gehad voor je verlof?
lieve lieve meiden; heel erg bedankt voor jullie lieve woorden!!! het gaat wel weer de betere kant op met me. ik zal toch doormoeten wil onze wens in vervulling gaan. mocht het toch niet zo zijn dat dit niet voor ons is weg gelegd dan hebben we er wel alles aan gedaan. die 2 iui's lukken ook nog wel, ook al zou ik heel graag de overstap naar ivf willen maken. ik moet donderdag voor de uitgangsecho en wil dan toch aangeven dat mocht iui 9 niet lukken dat het dan klaar is en ik graag de overstap wil maken en ik dus wil dat ze de papieren in orde gaan maken.....kan het niet vroeg genoeg aan geven denk ik zo!
Ja precies Sas! Duidelijk aangeven wat je wilt.....en lekker op tijd....misschien dat je dan met bepaalde dingen wat sneller bent! Wel fijn dat je je wat beter voelt (in zoverre dat mogelijk is ) Choco bij mij op het werk hebben al meer vrouwen gekolft dus ik dacht dat het wel goed zou zitten. En we hebben genoeg kamertjes eigenlijk. Wel relaxed zeg dat jullie zo'n kamer hebben!! Met elektrische kolf nog wel! Zeker wel luxe haha! Ik ben allang blij dat ik rustig ergens kan gaan zitten Hoop wel dat mijn electrische kolf snel geleverd wordt want ik heb nu al een lam handje hahaha.
Hè sas bha.. Denk ook dat IVF bij jou een betere uitkomst bied. Kel hoe was je bruiloft? Knuff voor alle meiden.
@ALL Reageer morgen wat langer... De intake bij VK ging goed. We zijn beide tevreden en hebben 10 april een nieuwe afspraak staan. We hadden nu een hele leuke jonge lieve meid, en ze zei nog dat ze extra op zou letten dat we echt iedereen een keer gehad hebben.. gezien we pas op de helf van de zwangerschap bij hun starten. Fijn dus! Nou met een goed gevoel weg gegaan. Hartje nog even kunnen luisteren toch wel weer leuk (ondanks we het thuis ook luisteren).. ik ben trouwens 3 kg aangekomen totaal so far.. en m'n bloeddruk was prima. Suiker ook oke en de groei van me baarmoeder was ze heel tevree over. Dus toppieeeee. Nu op naar donderdagggggg!!!
@ALL Nou wij hebben de 20 weken echo gehad... JEEEEEEEEJJJJ wat is dat GE-WEL-DIG!!!!! Alles is on orde! WAUW wat een opluchting!!! We hebben enorm genoten van de beelden (uur lang) en gefilmd... en weer mooie foto's mee gekregen. Verder weten we ook wat we verwachten... ik had nog even niets gezegd omdat we niet zeker wisten of we het zouden delen. M'n buddy-dinnie van ZP wist het vanmiddag al wel... maar nu dan ook voor alle anderen...... wij verwachten eennnnnnnnn.... MEISJE! Vriendlief ging gewoon een dansje doen hahahaha was zooooo lief!! Nou wij zitten dus lekker op onze roze wolk! (ik kan nu niet slapen... dus ga ff verder lezen en posten) foto's volgen ook nog! xxx Liefs Sjorsje
wauw sjors!! wat gaaf!!!!! en ook nog eens een meisje!!!! leuk leuk leuk!! en wat lief van je vriend!!!!