Sjors wat ontzettend leuk een meisje geniet er maar lekker van daar op je roze wolk Hier vanmorgen de 1e fm van iui2 waren 2 eitjes gezien van ongeveer 11mm dus mogen maandag weer en mogen de dosis puregon ophogen dit weer voor het eerst na een lange periode hoop maandag weer wat beter nieuws iedereen een fijn weekend gewenst
oh spannend benji!! ik wist helemaal niet dat jij ook aan het spuiten was veel s6! hopelijk zit er maandag een mooi eitje!
Ik lees later alles bij maar even melden dat..... wij maandag 12/3 fiere ouders geworden zijn van ons zoontje Gust Hij weegt 2kg640 en is 49.5cm. We zijn sinds vandaag terug thuis en hij doet het prima (al is het thuiskomen zo wel even wennen! ) Als ik wat meer tijd heb, lees ik gauw weer bij hoor!
Feli Roos.. Te gek. Geniet er van volgens mij ben ik nu de volgende. En Toke gave naam kus voor allemaal.
Roos, GEFELICITEERD!!!! Toch een ukkie hea, maar wel lang voor zijn gewicht! Leuke naam ook, hoor je niet veel. @ Sjors, wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo, en wat leuk een meid! Geniet maar lekker van je roze wolk. @ trouwdag, sorry voor de late reactie erop hihi, maar we hebben een super dag gehad! Kan niet anders zeggen dan dat we hebben genoten. Verder gaat het hier super goed, voel me prima en heb nergens last van. Jammer is wel dat mijn eetlust echt minimaal blijft, heb gewoon nergens trek in, en als ik dan eet zijn het een paar happen. Lijkt ook wel alsof mijn smaak onwijs veranderd is. Voor de liefhebbers heb ik nog een foto van onze dag
Benji: succes met de fm! Roos: gefeliciteerd met je menneke! Geniet maar goed van hem! Geef je bv? Kel: mooie foto hoor!
Hey Kel leuk hoor!!! En had echt niemand al gezien dat je zwanger was? Want het wel zichtbaar he hihi! Leuk! Sjors gefeliciteerd met jullie mooie echo en jullie meisje.....kun je lekker inkopen gaan doen hihi! Jaaaaaa Roos eindelijk!!!!! Ik dacht wel dat je bevallen was nu je ticker nog aanpassen hihi! GEFELICITEERD met jullie zoontje! Lekker genieten nu en succes met wennen Ennuh....FOTO!!! Ja queen volgens mij ben jij NEXT!! Alle ogen nu op jou gericht haha. Hey SAS wat zie ik in je handtekening! Dat ziet er goed uit! Hoef je niet lang te wachten toch!? Als het zover mocht komen.....alvast succes!
he kell fijn dat je een super dag heb gehad en idd heeft niemand het gezien dat je zwanger was? @roos van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje wat een gave naam heb ik nog nooit eerder gehoord tof en is de bevalling je meegevallen en ik hoop dat wel alles goed is verlopen we horen later wel wat details ofzo als je die kwijt wil en natuurlijk moet je ons spammen met jullie aanwist hoor we willen een foto zien!!!!! @sas wat zie ik idd in je handtekening 16april een intake voor ivf weet je dan nu ook al wanneer je daar dan mee mag beginnen als ik over ga op ivf kan ik gelijk door moet dan alleen wel even daarvoor een keertje bloedprikken voor standaard testjes wat ze van je willen weten maarja ik heb natuurlijk ook al verder alle papieren nu in orde moet alleen de datum veranderen hihihi maar fijn zeg doe je nu dan ook nog iui of dat niet en ga je verder met ivf ik heb dan vanmorgen me fm gehad en ik verwacht dat ik half van de week me 2e iui heb en dan zou ik nog 1 kunnen doen voordat we echt overstappen na ivf als dat dan nog nodig mag zijn wat ik natuurlijk niet hoop maar ja geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens *zucht* ik hoop dat we allebei gauw roze mogen hebben sas oja vergat ik bijna ik heb idd alle iui`s met hormonen gedaan puregon gebruik ik dus we gaan kijken op de ophoging zijn werk gaat doen voor maandag en zorgt voor het liefst 2 grote eitjes voor iedereen een fijn weekend
@ MSI en Benji, een aantal mensen zeiden achteraf dat ze al dachten wat te zien. Moet wel zeggen dat ik op deze foto redelijk ontspannen sta, en het daar ook niet door heb dat mijn buik zo ontspannen is haha. Bij een aantal foto's zie je dus ook duidelijk dat ik zwanger ben.
hey meiden, @kelly mooie foto! en idd al een buikje @roos van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!! niet helemaal oke gegaan dat jullie nog in het zh moesten blijven? @hier ja sorry dacht dat ik het hier ook al geplaats had maar schijnbaar idd niet gisteren dus voor uitgangsecho geweest en had nu een nieuwe dokter en zij vond het eigenlijk ook wel prima zo. heb haar ook gezegd dat ik er helemaal klaar mee ben. afgesproken om lang verhaal kort te maken is dat we iui9 nog doen. papieren maakt zij nu in orde zodat ik deze heb. naar maastricht gebeld zegt die assisenste in eerste instante 15 mei.....pff toen ik zei van oh jeetje zo lang nog.....zij ze oh wacht maar eventjes dan kijk ik bij een andere dokter....en nu dus idd 16 april! maand verschil!!! hoe of wat verder weet ik allemaal ook niet. ze zou vragenlijst opsturen die we moesten invullen en krijgen die dag dan idd ook nog bloedonderzoeken geloof ik. verder weet ik niet hoe het in zijn werk gaat.
@ sas, allemaal op je af laten komen. Je krijgt nu heel veel info en waarschijnlijk een behandelplan. Probeer het over je heen te laten komen.
Kel: da's een van de voordelen als je zwanger bent: niet meer je buik inhouden maan 'n juist wat opzetten... Hahah Sas: spannend meis! En wat goed dat je met even praten er een maand wachttijd vanaf hebt gekregen!!
Nu ben je vast snel zwanger meis. Gaat echt goed komen. Enne het valt reuze mee hoor. En de punctie is maar een kwartiertje. Knuff
@sasje, hier in belgië is 5dagen zh standaard... en eigenlijk ben ik best blij dat ik niet vroeger weg moest... 't is toch allemaal nieuw, en de verpleging is er altijd om je te helpen... dat is wel even wennen nu! weet niet of ik hier al een foto had gezet van onze kleine man? Bekijk bijlage 231288 Bekijk bijlage 231289
aaaahhhhh roos wat een geweldig mooi mannetje zeg om op te vreten geniet er lekker van en heb je wel een goede bevalling gehad of is het je allemaal erg tegengevallen
@ benji, Goh, 't was inderdaad pittig, maar het klopt ook wat ze zeggen... je bent het allemaal zo vergeten Zondagavond zijn we binnengegaan voor inleiding... 22.30begonnen meteen de weeën om de 5min, redelijk pittig! Dat is zo blijven doorgaan tot ma 9.30u... zelf blijven opvangen, dus geen verdoving gevraagd, al was het met momenten bijna niet meer houdbaar... Half 10 naar de verloskamer, maar daar liep het ook nog niet van een leien dakje.. na een goeie 3kwartier persen is onze kleine man geboren navelstrengetje zat wel 2x rond zijn hals maar gelukkig zat hij niet strak en hebben ze hem meteen kunnen lossen.... G.ust doet het erg flink, al is het wel wennen thuis. Hij eet goed en slaapt goed en de bv verloopt ook goed... 't is echt een lief ventje Hij heeft wel 1.5dag onder de lamp moeten liggen, maar nadien helemaal goedgekeurd Sinds gisteren heeft hij plots erg veel last van krampjes en kan hij soms zo ontroostbaar huilen (tips van mama's hier?) Maar verder is het reuzefijn! Ik hoop dat jullie héél snel hetzelfde mogen meemaken!
Wat een mooi mannetje, Roos! Ze geven hier aan kindjes met krampjes vaak infacol. Geef je bv of fv? Bij fv kan je op een andere variant over stappen. Als je mannetje krampjes heeft helpt het misschien als je je hand op zin buikje legt of met z'n beentjes beweegt alsof hij aan het fietsen is. Succes!
Roos wat een mooi kereltje hebben jullie! @ choco zo min mogelijk van voeding wisselen darmpjes moeten daar juist dan weer aan wennen en dat gaat gepaard met vaak darmkrampjes. Je kan eens infacol proberen, weet niet of het in belgie verkrijgbaar is. Wel heel strikt voor elke voeding geven. Verder kan je ook van VSM Cinababy gebruiken, dit zijn druppeltjes en geef je in acute gevallen. Mocht je flesvoeding geven kan je ook ABC dophilus geven, dit is poeder die je door de fles heen mengt. Verkrijgbaar bij de natuurwinkel. Fietsen met de beentjes, warm kruikje op de buik, warm badje of tummy-tub, massage van het buikje met lekkere warme olie, of gewoon bij je houden en lopen kan ook allemaal helpen. Ik moet wel zeggen dat als kindjes darmkrampjes hebben ze vaak helemaal niets willen dan alleen maar even lekker huilen. Denk maar eens aan jezelf hoe lekker het kan opluchten om gewoon alleen maar even te huilen. Zo kraamzorg modus uit