wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    wauw wat een knap kereltje roos!!!!

2. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaaa, ik ben ook helemaal verliefd op hem :)
    Zeker nu de borstvoeding weer vlotjes loopt (hij kon aan 1borst niet aanhappen, wat zowel bij hem als bij mij iedere voeding een hoop frustratie opleverde! :( ), is het écht genieten!

Een kersepittenkussentje lijkt wel te helpen! Hij heeft er vandaag al een prima dagje opzitten en de huilbuien zijn beperkt gebleven! Oef! Hopelijk hoeft ons mannetje niet te veel meer af te zien...

@sasje,
    Goed dat je al redelijk snel terecht kan voor het intakegesprek ! Hopelijk is ivf voor jullie de oplossing en kunnen jullie ook 9maanden beginnen aftellen! Het is je zo gegund!

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar, Roos! En helaas horen krampjes er nou eenmaal ook een beetje bij. :(

Kel: is er geen speciale voeding tegen krampjes dan? Ben geen expert hoor maar dat had ik wel verwacht :)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

oh ik ben vanacht weer peet tante geworden van mijn 2e peettekindje :) mijn zus is vannacht bevallen!!!
    wat een knap kereltje!!!

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ choco, die is er wel, maar die gebruik je alleen in extreme situaties. Waarbij het kindje niet aan zijn of haar rust komt, en ook obstipatie heeft.

@ Sas, gefeliciteerd!!

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sas!!

7. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    @ roos.....wat een lekker ding!!! :) en fijn dat de Bv goed loopt! das genieten he :D

@sas gefeliciteerd!!! dat gaat je weer geld kosten hahaha ;)

@krampjes....babytjes hebben nou eenmaal krampjes....ik heb me daar maar bij neer gelegd. En bij ons was dat heel snel voorb ij. Op den duur zijn ze wel gewend aan hun voeding :) Oh en roos.....ik heb toen wel gelet op mijn eigen voeding (ik heb ook een tijd geen frisdrank gedronken.....en toen ik rooibosthee ging drinken waren de krampjes helemaal weg (misschien toeval hoor)

@queen....sorry ik dacht dat ik 'eraser' had gekozen en geen 'sith' (ofzoiets) haha jij zal wel gedacht hebben.....wat moet dat nou voorstellen hihi :D

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha ha MSI ja muts idd en als ik eerlijk ben heb ik nog nooit van site gehoord. Ha ha ha en we waren al zo ver.. Ha ha

9. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    haha ja sorry...zal er wel per ongeluk naast getikt hebben.....:p
    Nah ja...komt goed ;)

10. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @sas gefeliciteerd met je petekind een jongetje wat leuk lekker mee gaan knuffelen en nog veel meer zometeen is het jouw beurt wanneer heb jij je nod en had je nog een iui gedaan deze cyclus

hier vanmorgen weer voor fm geweest moet vanavond pregnyl spuiten en dan vrijdag de 2e iui van 2012 en vol goede moed zeggen we deze moet het worden ik ga er maar gewoon vanuit dat we gewoon lekker met de ivf moeten gaan beginnen over 2 maanden dan moet het zeker gaan lukken

@qeensmeisje wat ga je hard zeg alweer 33 weken ik weet nog goed dat je ons vertelde dat je eindelijk zwanger was gaat verders alles goed nog en wegen de laatste loodjes het zwaarst en zag dat je op moederdag uitgerekend bent wat zou dat geweldig zijn dat je dan je kleintje in je armen zou mogen houden nog even volhouden en dan willen we tegen die tijd een paar mooie foto`s zien van jullie aanwinst geniet er nog maar lekker van voor je het weet is het voorbij en ga je buik missen

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik moet morgen pas voor de 1e fm benji...zit pas op dag 9 vandaag

12. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    oke sas nou ik hoop dat je dan morgen al een stukje opschiet en dat er miss wel meerdere eitjes op je aan het wachten zijn succes morgen

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh ik denk nog niet echt wat hoor....is nog wat vroeg ervoor bij mij :)

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Benji lieverd.. Ik gun je dit ook zo. Ik ben zondag 33 weken. Nu gaat het hard. Knuff

15. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    ohh ok sas ja snap hem dus jij ziet ook wat pas later in je cyclus of niet ik heb dat namelijk ook gaat bij ook pas wat zien zo na 12 dagen ik heb gemiddeld zo 32 a 33 dagen cyclus dus bij mij komt het ook allemaal wat later op gang

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja is wat verschillend...de ene keer op dag 12 al de iui andere keer pas op dag 16...dus is iedere maand anders...

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    verrassing.......morgen al de iui!!!
    follikel was al 17 mm :) en baarmoederslijmlvies 7.5 mm ook goed.
    zou eigenlijk zaterdag de iui krijgen want dat zou beter zijn maar deze dag zit al helemaal vol :(
    nu dus morgen, nou ja het maakt me eigenlijk ook allemaal niet meer uit....laat het maar gauw 16 april worden ;)

18. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Nou sas dan gaan we gezellig samen hoe laat moet jij ik mag om 12 uur jij heel veel succes morgen en dat we dan samen op 6 april een test hebben met 2 hele dikke roze strepen daar gaan we voor kom maar op

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik moet om half 5 :)

20. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    joh! haha sorry moet het eigenlijk niet zeggen.....maar dat zou een stunt zijn als je door deze iui wel zwanger bent :D
    Ik zit nu alweer in spanning!!! Ik duim voor jullie allebei meiden!!

Share This Page