Jaaaa en als dan iedereen bevallen is kunnen we wat afspreken dat we alle kindjes kunnen zien. Maar dat duurt dus nog 9 maanden
Hier ook nog iemand die gaat starten met IUI in april. Alle onderzoeken zijn bij ons zeer snel gegaan en helaas is de kwaliteit van mijn man zijn zwemmers niet optimaal. Ik zit nu in spanning af te wachten wat er gaat komen. Op de 9de dag mag ik langskomen in het ziekenhuis voor de follikel controle en dan krijgen we uitleg over de plan van aanpak. We gaan eerst proberen zonder hormonen, dus ik ben benieuwd.
Heey zo'n meeting zie ik ook wel zitten! Maar inderdaad volgens mij wonen we best wel een end van elkaar vandaan.
dan moeten we gewoon een centraal punt zoeken Evelina; welkom. veel s6 met de iui behandelingen. alleen zijn we vorig jaar gestart met de iui's en zijn we nog maar met zjn 2en over die nog iui's krijgen...anthans ik zit nu op wachtbankje van mijn laatste iui en benji weet ik eigenlijk niet of zij nog iui's krijgt hierna.
ook ik wil wel mee doen hoor dan kiezen we idd een middelpunt uit waar we allemaal na toe komen Evalina net als sas zeg zit ik nu op wachtbankje en ik krijg hierna nog 1 iui als dat nog nodig is wat ik natuurlijk niet hoop en dat ik samen met sas idd op roze gaat maar natuurlijk wens ik je veeel succes met je aankomende iui en hoop dat het je gauw geluk mag brengen en ja msi we zitten idd op sas en mij te w8 wat vervelend he nog een hele week hoor stressen hahahahah
Hai lieve meiden, Ik ben er effies niet geweest... SORRY!! Heb het enorm druk gehad met/op me werk en was kapot als ik thuis kwam. Afgelopen vrijdag was ik meteen na werk gaan liggen... om 18:00 kwam vriendlief thuis en kwam bij me kijken en bij me liggen... beide in slaap gevallen. Om vervolgens 01:30 pas wakker te worden!!! Ben gaan plassen en wat drinken en weer me bed in. De volgende dag was ik om 08:00 weer op. (was dus echt moe!! niets gekookt nog gegeten vrijdag aaf ) Dit moment in het schooljaar moeten veel administratieve taken gedaan worden rondom IOP (individuele ontwikkelings plannen van de leerlingen) en das veel werk. Ook hebben we nu veel studiedagen ivm omslag werkwijze EN de inspectie kwam langs pfffff. En dan is het OOK NOG EENS ZO DAT: er door de evt bezuinigingen in het speciaal onderwijs er mensen uit moeten straks... 1 mei moeten ze het uiterlijk laten weten... al met al loopt dus een ieder op zijn/haar tandvlees om alles te bolwerken en evt baan te behouden! Nou qua zwangerschap gaat het goed hier, merk op donderdag middag wel dat ik erg moe ben! Ons meisje houd me ook behoorlijk wakker (alsof slapen al goed ging AHUM) maar goed. Vriendlief heeft vrijdag aaf EINDELIJK haar ook kunnen voelen!!!! Hij wilde het zoooooooo graag maar hoe hij ook zijn best deed te concentreren het lukte eerst niet. Nou ik ga gauw even lezen!!!! Maar ben er weer en probeer te blijven lezen en schrijven! Liefs Sjorsje xxx
Even ook nog een buikfoto update.. afgelopen donderdag gemaakt met 22 weken. Verder buik omvang 100 cm rond! En totaal 4 kg bij. Owwww ik las in de gauwigheid iets over meeten... ik doe ook mee als het mag!!!
Aaah Sjors.. Zullen we samen op een club gaan om te leren chillen. Ha ha ha ha. Wat cool dat je vriend eindelijk de kleine heeft gevoeld
Deal!! Want chillen lukt hier erg slecht! Ja gaaf hé... hij is ook zoooooooo happy dat hij haar nu voelt bewegen. Loopt nu heel de tijd achter me aan.... is ze wakker??? Beweegt ze nu??? Hup hand op me buik hihihi
goedemorgen meiden, @sjors fijn weer iets van je te lezen; wat een gedoe dus op je werk hopelijk mag je wel je baan behouden! en wat vet dat je vriend nu ook de kleine heeft gevoeld en mooi buikje hoor!!
@queen, bij jou begint het ook wel echt te korten he! Ben je 'r al helemaal klaar voor? Spannend! (1goede tip: slaap nog lekker uit, nu het nog kan! ) @sjorsj, wat fijn dat je zwangerschap goed verloopt en dat je je kleintje voelt... heerlijk he?