Sjors: hopelijk kan je je baan behouden! En wat fijn dat je vriend jullie meisje nu ook kan voelen! Dat is zo bijzonder hè? Sas en Benji: hoe gaat het met jullie meiden?!
Hè balen Sas.. Maar meis nu lekker voor IVF toch? Dan weet ik zeker dat t bij jou ook roze is. En de behandelingen vallen echt reuze mee.
Wat balen Sas! Ik had het je ZO gegund! Dan maar hopen dat IVF jullie snel een positieve test brengt! Knuff!!
ja denk dat het pas juli/aug gaat worden voordat we echt kunnen starten. eerst over 2 weken intake en dan moeten we een weekje of 4 wachten op volgende gesprek met ivf arts e.d.
ik heb 2 dagen voor mijn nod van a.s. vrijdag getest...oke ik heb ook wel een aantal keren een lf van 16 dgn gehad dan zou ik 4 dgn te vroeg hebben getest...dus dat zou best nog kunnen maar daar geloof ik niet in vloei ook alweer wat meer en ook ongi krampen benji hopelijk heb jij wel goed nieuws!
Sas wat balen dat het nu weer niet gelukt is zeg ik ga morgen pas testen want gebeurt ook wel eens dat ik eeb dag eerder ongi word dus we moeten nog even geduld hebben dames hihihi
Ah ok sas...ik dacht al....je banner gaf nog een dag of 4 aan....dat vond ik erg vroeg om te testen....maar je banner is dus ruim genomen Maar dat is zeker balen dan! Ik hoop voor je dat het IVF gebeuren snel van start kan gaan!
Hai dames ik kon me niet meer beheersen om niet te gaan testen tot morgen maar heb het tochgisterochtend en vanavond gedaan en zie hieronder mijn resultaat __________________ 26-02-2010 1e iui Zwanger! 18-11-2010 onze dochter geboren. 22-12-2010 onze dochter overleden. IUI 1 tot 5 MISLUKT 04-12-2011 : 6e iui Zwanger 27-12-2011 helaas een nieuw * erbij 20-02-2012 IUI 1 Mislukt. 23-03-2012 IUI 2 ???????
Wauw benji daar heb je bijna een zonnebril bij nodig haha wat een knaltest ja!! Super zeg!! Gefeliciteerd! En dat ie nu potverdorie blijft plakken!!