Als we een nieuwe beginnen kunnen we misschien op deze een linkje plaatsen. T maakt mij niet uit maar vind t wel leuk om jullie te volgen en Sas jij over 2 maanden natuurlijk bij de zwangeren zien
Denk dan maar een nieuw topic aanmaken. Beetje in de trand van iui meiden van 2011? Linkje hier plaatsen en dan kan deze uiteindelijk dicht.
ja we zouden het eigenlijk een naam moeten kunnen geven wat echt op ons slaat maar dat wordt een beetje moeilijk haha maar een nieuw topic is wel leuk! zijn we ook van die verwarring af ja! Maar ik zou zeggen.....probeer eerst deze vol te maken en als iedereen zwanger is (geweest) maken we een nieuwe ....dat halen we wel binnen die 800 berichten!!
Dat wilde ik ook net voorstellen MSI! Kel: hadden jullie meer kans met IUI dan met IVF? Sas: bij ons werd gezegd dat de kansen bij IUI net iets hoger lagen dan bij een gewone bevruchting zonder medisch ingrijpen, rond de 15%. De kansen bij IVF werden inderdaad rond de 25% ingeschat.
oke dan wachten we nog eventjes af tja dat is idd afhankelijk van mij of we dat binnen die 800 berichten gaan halen...doe mijn best
Het probleem is dat er geen probleem is Ze hebben geen oorzaak gevonden waarom wij niet spontaan zwanger werden. Daarom hadden wij meer kans om binnen een jaar spontaan zwanger te worden dan met ivf. De slagingspercentages van ivf zijn over het algemeen 25% bij ons ook. En voor spontaan of IUI was dit beide 30%
helaas zit er bij ons een spontane zwangerschap niet in dus het komt nu ook wel dichtbij met de gedachte wat als dit ook niet gaat lukken dan zullen we nooit papa en mama worden
Het hangt dus van de kwaal af. Ja als je vijandig bm slijm hebt kan ik me voorstellen dat IVF ook geen oplossing is. Maar Sas hou hoop want je weet t niet. Misschien ben je nu wel zo zwanger. Knuff
ik heb idd ook vijandig baarmoederslijmvlies; maar dat omzeilen ze toch juist met iui en ivf? en ik heb een te hoge zuurgraad waardoor het zaad niet overleeft.
Ik weet alleen dat ze de eierstokken met IVF omzeilen. Weet niet of het eitje ook word aangetast door vijandig slijm. Zo niet heb je met IVF een hele goede kans Alleen dat met IUI omzeilen snap ik niet en hoop dat je het me wil uitleggen. Want of nou je vriend het er in spuit of de arts doet het.. Dat maakt het baarmoederslijmvlies toch niet minder vijandig? Klinkt heel gek maar wat heeft IUI dan voor een zin? Misschien zit ik er helemaal naast hoor. Dit is echt puur een vraag.
het slijmvlies wat vijandig is zit meteen achter de baarmoedermond. en met iui gaan ze met het slangetje dus door de baarmoedermond ( daarom is het ook niet prettig als het slangetje erin brengen) en dan omzeil je dit dus. heb ook nog even gegoogeld en ivf staat hier los van en kan dus kwaad dat je dit hebt.