wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat leuk een meisje kelly :)

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Kel wat een super nieuws:) knuff

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Queen: hoe gaat het nu?!? Lekker aan het genieten van jullie menneke?

Sas: wat fijn dat de uitslagen goed waren!! Hopelijk kunnen jullie nu weer snel aan de bak! ;)

Kel: wat leuk een meisje!! :D

MSI: ik geef nog steeds borstvoeding, en jij? Hier nog geen ongi te bekennen.

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ow sas das fijn....zit je in ieder geval niet meer op 'niks' te wachten! Spannend zeg!

Kelly gefeliciteerd met jullie meisje!! Gaaf hoor :D Bij ons hadden ze het ook over een groot buikje.....maar achteraf valt het allemaal reuze mee hoor! (ik vind dat stiekem toch allemaal een beetje onzin :))

Choco Ja ik geef ook nog steeds borstvoeding :D ben super trots op mezelf hihi. Ik had alleen vorige week een heeeeel iniminie bruinverlies....snap niet wat dat geweest is :( Heb ook af en toe echt wat ongikrampjes (klein beetje) Maar ongi ben ik nog steeds niet..... Is wel normaal als je borstvoeding geeft....dat weet ik wel.....maar ik vind dat bruinverlies dan zo vreemd. Maar niet ongi worden is altijd prima natuurlijk whaha :D

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Msi en choco
    Wat goed dat jullie nog bv geven!
    Wanneer hoort ongi te komen na de bevalling dan meiden?

Sas
    Fijn positief nieuws, hopen dat je heel gauw start.

K3ll
    Leuk hebben we samen roze nieuws!!!!

Queen
    Vertellllllll, hoe was en is het... en fotooooooo:) :) :)

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik heb echt GEEN idee hahaha :)

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Je menstruatie kan net zolang wegblijven als dat je borstvoeding geeft. Wel met de nadruk op kan omdat het niet voor iedereen geldt. Dit komt door de hormonen die vrij komen. Daarom werd ook altijd gedacht dat je niet vruchtbaar was als je borstvoeding geeft, dit is echter niet het geval, omdat je niet weet wanneer je dan wel weer gaat menstrueren en dus een eisprong hebt gehad.

[kraamzorg modus uit]

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    LOL :D

Ja we wachten maar af....weet ook niet wat het geweest is....

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hey sasje! 31 meigaat het dus echt beginnen voor je? Gaat toch snel zeg! Succes!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt, dan krijgen we de voorlichting e.d.
    denk met geluk dat we nog voor de vakantie kunnen starten en anders toch gewoon erna...want ze doen 3 weken geen punctie's.
    en daar ga ik of net voor vallen of moet wachten tot erna....

11. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hmm wordt nog spannend dus. Ik neem aan dat je er van uit gaat dat het na de vakantie word? Alles wat eerder is is meegenomen ;) nou dan wachten we maar weer af.

Ben benieuwd hoe het eigenlijk met queen gaat!?

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt ik ga er vanuit pas in augstus te kunnen starten

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Spannend Sas.. Met mij gaat het heel goed:)
    Geniet met volle teugen. Hij is morgen al een week. Pfff t gaat echt te snel.
    Ben echt zo verliefd. Knuffel van ons.

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @K3lly
    Haha leuk je advies ;)
    Blijft wel maf dat het echt zo kan verschillen per vrouw maar goed.
    Hoe gaat het bij jou????

@MSI
    Nou meid dan rest afwachten. Hoe gaat het verder?

@Sas
    Spannend meid. Ik duim voor je dat je gauw kan starten en niet hoeft te wachten!

@Queen
    Jeedem al weer een week pffffffffff. Hoe ist verder... veel kraambezoek??? Heb je nog kraamzorg?
    En eh :) mogen we een foto zien???

@ALL
    Wij zijn gister weer helemaal door de keuring gekomen bij de VK!
    Ons meisje groeit goed, geen achterstanden ivm me lage suikers van de afgelopen periode. Mijn suiker was nu (na een hele dag GOED eten en drinken) 4.0 -->> VET HOOG voor mij whahahaha :p
    Ze vond me buik ook netjes en gewicht nu niks bij gekomen.
    Bloed laten prikken voor me rhesus en verder 27 mei terug nou top dus.

Vandaag een studiedag gehad op me werk. Stond in het kader van samenwerken enz en met het oog op volgend schooljaar, beetje dubbel maar ik was gewoon gegaan. Heb zelfs met balle meegedaan... ze waren stink trots op me :D en ik ook op mezelf!

Liefs Sjors

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sjors, sjah kraamverzorgster in hart en nieren he ;)
    Hier gaat het goed hoor. Buik is lekker aan het groeien. Heb foto's in mijn album gezet. Kleine meisje is lekker druk in mijn buik, voel haar de hele dag door, lichamelijk voel ik mijzelf prima. Merk nu alleen op mijn werk dat bukken vervelend wordt. Van de week zijn we aan de babykamer begonnen. Behang zit er nu op en we hadden een opplakboom die is ook geschilderd en opgeplakt op de muur. Verder gisteren even de gordijnen ingekort en ook opgehangen. Morgen gaan we de meubels bestellen en dan is de kamer al zo goed als klaar haha.

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @K3lly
    heb net gelijk ff naar je foto gekeken, cool hoor! Word nu stuk boller.
    Wij voelen de kleine ook echt meeeeeeeeegggggaaaa veel en goed.
    Zo jij/jullie zijn goed bezig wat het kamertje betreft!

Heb jij al gekozen welke wagen?

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heb de wagen al een aantal weken in huis. We hebben een knalrode Quinny speedi 3 wieler. Ik wou persee deze wagen hebben alleen de uitvoering die ik wou hebben werd niet meer geleverd, dus heb hem via marktplaats z.g.a.n kunnen kopen.

18. loesje79

loesje79 Lid

29 apr 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam steeds niet op de site. Vandaar deze late reactie.

Thanx voor jullie lieve reacties!

@sasje: dat is ook precies zoals ik het ervaar. Het heeft veel impact. Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om het wel naar buiten te brengen naar onze vrienden en collega's. Hierbij wel aangegeven dat ik zelf wel kom met verhalen. Wij werden een beetje moe van al die stomme vragen. Nog steeds krijg je wel eens rare opmerkingen, want natuurlijk weet niet iedereen het.

Verder kan ik mij ook helemaal vinden in je verhaal. Ook met het plannen, toch de dingen voor je zien. Dealen met de rotopmerkingen, incasseren dat er weer iemand binnen een poep en scheet zwanger is. Plus meer rekening gaan houden met wat als de uitkomst toch wat minder zonnig is . Wij zijn daar best al wat mee bezig. Denk ook het indekken en alvast rekening houden met.

Maar ook Het blijven hopen. En dromen. Hopelijk kunnen wij uiteindelijk het ook van de daken schreeuwen.Of niet? Dat ga ik ook echt doen. Nu moeten wij maar door bikkelen in die mmm. En blij zijn dat er een mmm bestaat. Het vergroot je kans! Zeker IVF. Misschien is IVF het wel voor jullie. Ik hoop het. Ik gun het iedereen met een kinderwens dat ie in vervulling komt.

19. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas & Loesje: dikke knuffel voor jullie, meiden!! Ik hoop zo voor jullie dat IVF jullie een klein wondertje brengt!!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    lief choco!!

Deel Deze Pagina