wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje79

loesje79 Lid

29 apr 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx choco! Lief!

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Sasje hoe is je gesprek gegaan? Zie ik aan je onderschrift dat je toch al in augustus kan starten ipv na de vakantie? Of hoe gaat het nou verder in zijn werk?

En in welke fase zit loesje nu precies?

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey msi,

nee we starten dus na de vakantie :)

ik ben nu al bijna 2 weken de pil aan het slikken en deze moet ik ook gewoon doorslikken t/m 29 juli.
    vanaf 26 juli ga ik starten met decapeptyl spuiten....dat zorgt ervoor dat alles plat wordt gelegd ( soort overgang)
    dan krijg ik op 7 aug een echo om te kijken of dus alles stil ligt.
    zo ja dan ga ik ook vanaf die dag starten met overdoseren.
    en dus starten met puregon.
    vanaf dat moment moet ik geloof ik 2 weken later voor de 1e fm komen....en zal ik ergens midden tot laatst augustus de punctie krijgen.

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Sas, wat spannend allemaal! Heel veel succes met de hele procedure. Als ik het zo lees heb je hetzelfde schema als mij gekregen. Hoop op genoeg eitjes voor de punctie!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hebben jullie nog embroy's in de vriezer queens en kelly?

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij wel, wij hadden met de punctie 18 eicellen (tegen overstimulatie aan) Daarvan zijn er 12 bevrucht, waarvan we 1, 8 cellige embryo terug kregen geplaatst. Ze wachten in het VUmc nog 2 dagen om te kijken welke er goed genoeg zijn om in te vriezen, en dat waren er bij ons 10, wel verdeeld over 6 rietjes.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sow dat is idd best veel......ik hoop ook echt dat wij ook kunnen invriezen en het snel genoeg raak....anders weet ik zeker dat er nooit een nr 2 zal gaan komen!!!

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Nou ben benieuwd sas! Wel fijn even de pil slikken.....kan je het ff helemaal los laten (lijkt mij). Jij roept nu wel dat je dan geen tweede wilt maar dat zullen we dan nog wel eens zien ;) hihi

Kelly hoe gaat het met de zwangerschap?

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    En sjors bij jou schiet het ook al op zeg!

Zijn er nog ergens buikfoto's van de zwangeren??? :)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee msi cht niet ik wil echt niet nog eens dit hele circus doorgaan!!
    we wachten nu al 2.5 jaar op dat ene wonder....en we zijn nog niet zwanger en dit wil ik echt niet nog eens!!!

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    MSI er staan buikfoto's in mijn album!

@ sas, ik snap je helemaal. Wij hebben hier wel al gezegd dat we niet nogmaals een ivf poging vanaf het begin willen meemaken. Dus met alle hormonen en de punctie. Ben dus erg blij dat we nog een aantal embryo's in de vriezer hebben liggen.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat heb jij voor verdoving gekregen bij de punctie?

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik heb een phethidine prik gehad, en een halve slaappil. Was zo stoned als wat haha, kon niet eens meer op mijn benen staan. Volgens mijn man heb ik ook nog een verdoving in mijn baarmoedermond gehad. Maar moet eerlijk zeggen dat ik dat niet meer kan herinneren. Van de hele punctie kan ik mijzelf haast niet meer herinneren alleen het moment van aanprikken.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke ik ga idd ook een of andere spuit in bilspier krijgen en dan voel je je idd ook wel wat ontspannerder...iets van dormicum ofzo....?

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik had helaas niks in de vriezer.. Wel 17 eitjes ofzo.. Zal t hele verhaal later wel n z uitleggen.. Druk druk:) xx

16. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Zolang het maar een beetje verdoofd sas. Dormicum ken ik alleen van naam niet van werking. Phethidine is een soort morfine. Weet wel dat ik heeeeeerlijk heb geslapen na de punctie. Kruikje op mijn buik en pas 3 uur later weer wakker geworden :) Nadat mijn man terug kwam vanuit het Vumc even een kopje thee en evaluatie en met verplichte bedrust wegens mogelijke overstimulatie lekker weer naar huis.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke bij ons blijf je maar max half uur tot 3 kwartier in het zh en dan mag je naar huis, wel idd dan thuis naar bed gaan en je slaapt ook veel die dag werd er gezegd.....we wachten maar af....daar ben ik echt wel bang voor maar goed het zal toch moeten helaas...

18. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Owh ja is ook wel lekker gelijk weer naar huis. De punctie werd bij ons eigen ziekenhuis in Alkmaar gedaan, alleen doen ze daar verder niets qua ivf, dus moest mijn man met het warmhoudkoffertje waar de eicellen inzaten met de auto naar Amsterdam naar het VUmc. Vandaar dat ik wel in het ziekenhuis moest blijven wachten totdat mijn man terug kwam.

Ik ga niet tegen je liegen, de punctie was vervelend maar het is maar heel kort, voor je het weet is het al klaar. Ik was ook erg bang voor de punctie, begon helemaal te hyperventileren in de wachtkamer van het ziekenhuis. Nadat ik die pil en injectie had gehad werd ik een stuk rustiger.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke, nee dat is in het azm allemaal gewoon daar ter plekke!
    tja ik weet dat het zeker pijn gaat doen maar ja het moet toch gebeuren......hyperventileren komt me bekend voor hoor hihi~

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, Sas!!

Deel Deze Pagina