Sas, hoe is het met je? Nog even denk en dan mag je beginnen toch? Vindt het zo spannend voor jullie en hoop echt dat het gaat lukken! (gelijk even het topic omhoog gehaald voordat deze wordt gesloten)
Oh wat heerlijk Kelly...wat gaat de tijd snel ge Met mij is alles goed. Zitten nu op gran canaria tot zondag en dan vanaf rond volgende week starten met spuiten...spannend maar voor nu genieten.
@kelly, spannend seg! begint stilaan dichterbij te komen he! @sas, whaauw, super! Geniet maar van de vakantie, en dan vol goeie moed er tegenaan en hopelijk héééél snel en positieve test! 't is je zo gegund!
Hey ik zag dat Sjors is bevallen....24 juli geloof ik. Ik hoop dat ze hier nog iets laat weten hoe gaat het met spuiten sasje? en wordt het spannend de 7e of hoe gaat dat in zijn werk? Kelly lekker met verlof?
Ohhh echt ? Super voor sjors! Kelly, nu ben jij aan de beurt zeker? spannend! Sas, hoe gaat het met jou? @ego, hier loopt alles héél erg goed met Gust De eerste 8weken waren heel moeilijk... Gust had ontzettend veel last van verborgen reflux... gelukkig bestaat er medicatie voor en is hij nu een ontzettend gemakkelijk en grappig kereltje Hij lacht erop los... echt geweldig! Hoe gaat het met de anderen?
Sjors bevallen? Sjors meld je eens!! Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Sinds afgelopen donderdag heb ik verlof, en daar geniet ik met volle teugen van. De laatste loodjes wegen echt het zwaarst. Heb aardig last van mijn rug en lang lopen wordt ook steeds lastiger. Nog 6 weken tot de uitgerekende datum, alhoewel ik zelf het gevoel heb dat ze eerder komt.
Nou Kelly doe er maar lekker van genieten ja!! Hoop ik de volgende keer ook te kunnen doen! Fijn dat de problemen met m zijn opgelost roos. Want een baby die veel huilt is gewoon zwaar werk! Bij ons gaat alles ook goed gelukkig. Ik de vrolijkste baby die ik ook heb gezien. Huilt zelden en lacht altijd (en dat is niet overdreven). Dus een en al gezelligheid hier
hey meiden, @sjors van harte meid!!! hopelijk kom je snel je verhaal doen @hier vandaag uitgangsecho gehad en mag starten met de puregon vanaf morgen. er zaten nu ongeveer 7 follikels.....dus ben benieuwd of het er nog meer/minder gaan worden!