ja heel erg dichtbij volgende week of de week erna de punctie dus over een dikke maand hopelijk zwanger hihi!
ooo spannend hoor sas, hoop zo dat de behandeling aanslaat, en dat je over een maandje een positieve test in je handen hebt. Duimpjes draaien heel hard voor je meis! Owh ja, voor degene die nieuwschierig zijn, in mijn album staan buikfoto's en foto's van de babykamer!
Leuk kamertje Kelly! Ja Sas ik duim met Kelly mee! Hopen dat je hier snel een mooie foto kan plaatsen van je test
Sas: wat spannend meis!! Mijn duimen draaien alvast voor je! Hier gaat alles goed met de kleine meid. Ze groeit goed en is zo lief!! Ze is sinds een paar weken aan het tijgeren. Echt zo leuk om te zien!
Eindelijk he sas dat het bijna zover is hoop dat je goed beloond worden dat je hele mooie bevruchtingen mag hebben en uiteindelijk een hele mooie roze test heel veel succes @kelly wat een mooi kamertje hebben jullie ervan gemaakt
Hai msi ja gaat erg goed met de 2 ukkies het is elke keer weer een genot om ze te zien en te voelen een werelds gevoel mag de 24 augustus weer voor controle en dan gaan we daarna gelijk om de 2 weken controle krijgen om ze goed in de gaten te houden standaard protocol dus we zien het wel hier alleen wel al vanaf eind juni thuis want werken was veel te zwaar aan het worden en ze konden me niet echt boven de bezetting zetten dus lekker voor mezelf en de ukkies gekozen maar wel goed kontakt hoor met maneger dus komt weer in orde zodra ik weer ga werken volgend jaar hihihi
Fijn dat het goed gaat Benji! En nu al thuis!? Lekker zeg! Ook fijn dat je met een goed gevoel thuis kunt zitten! (ik zou me erg opgelaten voelen hihi) Maar heel goed van je! Lekker voor jezelf en de babietjes kiezen! Zal wel wennen worden om ooit weer te gaan werken haha. Nou geniet ze nog lekker dan!
yoehoe net terug van controle....... rechts zitten 5 follikels waarvan in ieder geval er al 2 rond de 12 mm waren ze verwacht dat de overige 3 ook nog gaan mee doen en links zitten er 4 waarvan er 2 waren rond de 11 mm en de overige 2 rond de 10 dus hopen nu op 9 follikels!!! zoals het er nu uit ziet dinsdag/woensdag de punctie in ieder geval vrijdag terug voor controle dus even afwachten hoe het er dan uitziet!! slijmvlies was idd ook al 6.8 mm dus ook al prima!!
Spannend Sasje! Ziet er goed uit . Mooi 9 follikels. Heel veel succes is deze spannende periode. Hoop dat de punctie meevalt. En dat er een goede bevruchting en daarna deling komt. Pffff het zijn zulke spannende tijden. Wat zou het mooi zijn!! liefs!
Klopt. Punctie is niet goed verloren. Erg veel bloed verlies gehad en reageerde niet goed op pijnstilling waardoor ik heel duizelig werd en mijn hart en pols slag niet oké van werd. ZE HEBBEN OOK ALLEEN DE RECHTERKANT GEDAAN WANT LINKS LAG BLOEDVAT VOOR DUS DURFDE ZE HET NIET EN OMDAT IK DUS SLECHT WERD ZIJN ZE GESTOPT. HEBBEN 5 EITJES MORGENVROEG WORDT IK GEBELD OF BEVRUCHTING HEEFT PLAATS GEVONDEN DUS SPANNEND