wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja heel erg dichtbij :) volgende week of de week erna de punctie ;) dus over een dikke maand hopelijk zwanger hihi!

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ooo spannend hoor sas, hoop zo dat de behandeling aanslaat, en dat je over een maandje een positieve test in je handen hebt.

Duimpjes draaien heel hard voor je meis!

Owh ja, voor degene die nieuwschierig zijn, in mijn album staan buikfoto's en foto's van de babykamer!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ga meteen spieken kelly ;)

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Leuk kamertje Kelly!

Ja Sas ik duim met Kelly mee! Hopen dat je hier snel een mooie foto kan plaatsen van je test :D

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas: wat spannend meis!! Mijn duimen draaien alvast voor je!

Hier gaat alles goed met de kleine meid. Ze groeit goed en is zo lief!! Ze is sinds een paar weken aan het tijgeren. Echt zo leuk om te zien!

6. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Eindelijk Sas. Komt helemaal goed. Ik duim voor je.

7. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Eindelijk he sas dat het bijna zover is hoop dat je goed beloond worden dat je hele mooie bevruchtingen mag hebben en uiteindelijk een hele mooie roze test heel veel succes

@kelly wat een mooi kamertje hebben jullie ervan gemaakt

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks allemaal!

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wow choco dat is snel!! Fanatieke meid dan! ;)

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    hey benji das lang geleden. Alles goed met de 2 ukkies in de buik?

11. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hai msi ja gaat erg goed met de 2 ukkies het is elke keer weer een genot om ze te zien en te voelen een werelds gevoel mag de 24 augustus weer voor controle en dan gaan we daarna gelijk om de 2 weken controle krijgen om ze goed in de gaten te houden standaard protocol dus we zien het wel hier alleen wel al vanaf eind juni thuis want werken was veel te zwaar aan het worden en ze konden me niet echt boven de bezetting zetten dus lekker voor mezelf en de ukkies gekozen maar wel goed kontakt hoor met maneger dus komt weer in orde zodra ik weer ga werken volgend jaar hihihi

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Fijn dat het goed gaat Benji! En nu al thuis!? Lekker zeg! Ook fijn dat je met een goed gevoel thuis kunt zitten! (ik zou me erg opgelaten voelen hihi)
    Maar heel goed van je! Lekker voor jezelf en de babietjes kiezen! Zal wel wennen worden om ooit weer te gaan werken haha. Nou geniet ze nog lekker dan! :)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    yoehoe net terug van controle.......
    rechts zitten 5 follikels waarvan in ieder geval er al 2 rond de 12 mm waren ze verwacht dat de overige 3 ook nog gaan mee doen
    en links zitten er 4 waarvan er 2 waren rond de 11 mm en de overige 2 rond de 10 ;) dus hopen nu op 9 follikels!!!
    zoals het er nu uit ziet dinsdag/woensdag de punctie in ieder geval vrijdag terug voor controle dus even afwachten hoe het er dan uitziet!!
    slijmvlies was idd ook al 6.8 mm dus ook al prima!!

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    joepie sas!! Dat ziet er geweldig uit!!! De duimen draaien nog steeds hier voor je :)

15. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, sas, dat klinkt goed! Het lijkt alvast de goeie richting uit te gaan! We duimen mee hoor!

16. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend meissie!! Ik duim ook voor je!!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank jullie wel allemaal!

18. loesje79

loesje79 Lid

29 apr 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Sasje! Ziet er goed uit :). Mooi 9 follikels. Heel veel succes is deze spannende periode.
    Hoop dat de punctie meevalt. En dat er een goede bevruchting en daarna deling komt. Pffff het zijn zulke spannende tijden.

Wat zou het mooi zijn!!

liefs!

19. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey sas, volgens mij had je vandaag punctie? hoe is het gegaan meid?

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Klopt. Punctie is niet goed verloren. Erg veel bloed verlies gehad en reageerde niet goed op pijnstilling waardoor ik heel duizelig werd en mijn hart en pols slag niet oké van werd. ZE HEBBEN OOK ALLEEN DE RECHTERKANT GEDAAN WANT LINKS LAG BLOEDVAT VOOR DUS DURFDE ZE HET NIET EN OMDAT IK DUS SLECHT WERD ZIJN ZE GESTOPT. HEBBEN 5 EITJES MORGENVROEG WORDT IK GEBELD OF BEVRUCHTING HEEFT PLAATS GEVONDEN DUS SPANNEND

Deel Deze Pagina