Hai sas en weet je al wat meer ben erg nieuwsgierig hoop zo voor je dat deze gelijk raak mag zijn hier gisteren weer een echo gehad een groei echo om te kijken of ze goed groeienen ze waren 800 en 806 gram over 2 weken weer een echo of ze goed blijven groeien de gyn was erg tevreden erover en hoe gaat het met de rest van de dames iedereen lekker aan het moederen
Benji: wat leuk dat ze zo goed groeien!!! Hopelijk voel je je ook goed. Sas: ik ben zo nieuwsgierig voor je!! Meid ik hoop het zo!!!! Alhoewel je het al weet heb ik toch nog even een kaarsje voor je aangestoken Met mij en Quinn is alles goed!! Ben zo verliefd op m'n kleine meisje!
Hai choco ja voel me verders goed hoor.ben wel wat minder mobile maar als het daarbij blijft vind ik het goed heerlijk gevoel is dat he als je zo verliefd gevoel hebt heerlijk kan niet wachten tot ik het weer mag voelen
Leuk Benji dat het goed gaat!!! Hardstikke mooi joh! Hihi choco ja eigen kroost is zoooo leuk!! Nog leuker dan ik van te voren dacht hihi. Fijn dat alles goed met jullie gaat!
Jeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyy sas wat een geweldig nieuws zeg eindelijk heb je niet een mooi fototje van je test wil ik wel graag zien zeg nou ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je over 8 maanden een pracht van een baby mag vasthouden en ik hoop dat je niet al teveel kwaaltjes mag krijgen xxxxx
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk!!! Kippenvel al over! Super gefeliciteerd sas, hoop dat alles goed mag blijven gaan en je straks mag genieten van jullie kleine spruit.
Wat moet dat heerlijk zijn geweest om na al die tijd eindelijk eens een positieve test in handen te hebben!