uhm ik ben echt super moe bleh!!!! zou het liefste s middags ff paar uur slapen hihi!! en mijn borsten doen ook echt super pijn! en momenten soms wat misselijk dus hopelijk gaat dat niet door zetten!
ooohhh dat zijn mooie symptomen! Dat gaat de goede kant op !!! Ja die pijnlijke borsten dat vond ik ook wel het opvallendst dat was voor mij echt wel een bevestiging toen hihi Succes met je misselijkheid!
Bij misselijkheid vaak eten, dus altijd crackers of liga's bij de hand hebben! En ik herken die vermoeidheid wel. Ik was de eeste 16 weken alleen maar moe moe moe. Mijn enige advies daar is om je er gewoon aan over te geven! Ga lekker 's avonds op de bank liggen en ga vroeg naar bed! Heb je al een afspraak met de gyn gemaakt voor een eerste echo?
Whaaaaaaaaaaaa sas!!!!!! Wat fantastisch nieuws!!!!!! Geweldig, meid! Ik krijg er echt kippenvel van! Heerlijk nieuws! Enuhhh tjaaaah die symptomen klinken helaas erruugg herkenbaar Ach, hoort erbij... vanaf het moment dat je het kleine ukje in je armen bent, ben je al die kwaaltjes zo vergeten Genieten maar nu!
Nou ik ben niet moe geweest maar wel af en toe misselijk. Maar alleen maar af en toe omdat ik de hele dag door at. De daardoor zelden echt misselijk geweest
Knal knaller knalst! Spannend de 28e Sas! Hier flinke zenuwen: dinsdag wordt m'n man geopereerd. Hij krijgt dan een nier van zijn moeder getransplanteerd!
wow heftig choco! Hopen dat alles goed gaat ja! Wat mooi dat ze haar zoon zo kan helpen (word er helemaal emotioneel van ) Ik ga voor jullie duimen/kaarsje aansteken