nee is juist gezellig msi!! sow ik heb het wel verteld aan ouders en schoonouders en op het werk....lucht zoveel op om het te kunnen delen!!! heb wel afgesproken dat als ik er over wil praten dat ze het dan wel horen van me...
wij hebben het nu dat we voor een tweede wonder bezig zijn alleen aan een goede vriendin verteld. dit omdat we het bij de eerste wel aan de ouders en schoonouders hebben verteld en toen hebben we gemerkt dat de schoonouders niet hun mond konden houden zoals wij aan hun gevraagd hebben dus dit keer er maar voor gekozen om niks te zeggen.
GOEDEMORGEN, hier vroeg uit de veren, ik ben wakker, vandaag begint het... om 11.45 echo!!! pfff ik ben een beetje gespannen, niet voor de echo, maar om het feit dat het is begonnen. Ik ben ook niet zoveel op de site geweest om er even niet zo mee bezig te zijn, maar nu kan ik niet meer mijn gevoelens onderdrukken. Ik ga nu even een paar daagjes bijlezen!!!! @Amarie, overstimulatie lees ik? Get meis dat is echt balen dat ze de hormonen niet goed kunnen instellen bij je, geeft nog weer extra spannning en ik kan me goed voorstellen deat je ook wel es eindelijk ècht wil beginnen. @K3lly, ik heb ook bijna niemand verteld van onze wens, maar op een gegeven moment kon ik het voor mijn moeder niet meer geheim houden. Ik had zelf ook de gedachtte dat ik het zo leuk zou vinden om haar helemaal te vertellen als het ècht zover was. Om dan ook nog te moeten liegen, bah dat is echt niet leuk meer, maar wel te begrijpen. Verder weten een paar collega's en vriendinnen ervan af. Ik ben bang dat ik het op het werk bekend moet maken als het deze keer niet lukt, nu kan ik het net in mijn vrije dagen doen (ben woensdag vrij en heb dinsdag erbij vrij genomen) maar dat zal wel niet veel vaker zo goed uitkomen... Mooi buikje, spannende symptomen zeg, dat zal wel heel gaaf zijn asl het is gelukt! klinkt goed. MSI ik vind het ook prima dat je hier nog meedoet hoor! Je bent ons grote voorbeeld hoor!! Sjorsjette, jij had ook een apart verhaal zeg, hihi, wel fijn akn je er ook niet te lang tegenop zien. Wanneer haal je testen in huis (of vriendlief)?? Nijntje, oh dat ze niet gewoon hun mond kunnen houden hè dat is toch niet normaal!? grrrrr je zou ze toch...:x
@Jippiejee Hier nog één zo vroeg uit de evren hoor... ik kon niet meer slapen. Ben gister avond vroeg in bed gaan liggen omdat ik buikpijn had We waren naar het strand geweest en hebben bij zo'n strandtent zitten eten. Ik had eerst het idee omdat ik in de auto al gerommel voelde en soort darm kramp dat het aan het eten lag. Eenmaal thuis meteen naar de wc, laat ik het er op houden dat het eten weldegelijk te maken had met de kramp... alleen bleef de buikpijn!?? Ben ermee in slaap gevallen en nu dus zonder pijn vroeg uit de veren. Maar eh spannend mop strakkies je echo!!!! Ik duim heel heel hard voor je. Bij mij was idd een bijzonder verhaal, nu maar hopen dat we straks een positieve test in handen hebben. Over de test gesproken, geen idee wanneer ik 'm haal, wil eigenlijk pas na 30 april halen... anders drang te groot. xxx
hier nog iemand vroeg op!! ik moet dadelijk gaan werken! @jippiie.....help me even...dit is gewoon je 1e echo om te kijken of je eitje goed groeit? @sjors...oh oh wat spannend meid...wanneer is je nod? zou je niet voor 30 april testen? of ga je niet op stap?
@Sasje Volgens mij zou ik 14 dagen na IUI kunnen testen (04 mei dus) maar hou zelf 6 mei aan... en in het zh zeiden ze zelfs 18 dagen (dus 8 mei) en als die negatief zou zijn na 3 dagen weer.... nou pfffffffff dat is echt te lang en veel meiden die IUI hebben testen na 14 dagen.
Hahaha allemaal vroeg wakker zeg. Is helaas is van mijn symptomen lag er pas om 2 uur in maar was wel al om 8 uur wakker grrrr. Voorheen was ik niet wakker te krijgen Maar fijn dat jullie het niet erg vinden als ik wat meepraat Hahaaaa Jippie, spannend!!! Nog ff en dan kun jij ook op het wachtbankje plaatsnemen Jeetje sasje moet je vandaag werken?? Wat saai!! 1e paasdag is toch geen werkdag..... Sjorsjette, ik heb ook eerder getest (8 dagen na IUI whaha erg he).....toen was ie nog kei wit!! Maar ik had ook zoiets van ach ja.....is logisch haha Maar 11 dagen na de IUI was ie heeeeeel licht positief....maar toen geloofde ik het toch niet Dus ja maakt niet uit wanneer je test.....je gelooft het toch pas wanneer je echt flink overtijd bent (dat geldt voor mij iig wel zo) Haha dat plaatje met die konijntjes, wat schattig. Fijne Pasen allemaal. Vandaag lekker BBQen en verjaardag. Verschrikkelijk, moet ik overal mijn mond houden.....is echt niet leuk.....heb ik echt heel veel moeite mee. Heb gisteren met een zwangere op het terras gezeten, en een paar man meer. Het ging alleen over zwanger zijn en ik was best stil.....wist gewoon niet wat ik moest zeggen (bang dat ik mezelf zou verspreken) haha. Maar ik besef wel dat ik niet mag klagen! Als ik niet zwanger zou zijn geweest was ik waarschijnlijk (huilend) naar huis gegaan. Nou voor de meeste meiden komen er veelbelovende dagen aan dus ik hoop dat jullie snel iets laten weten
Jippie succes vandaag! Mmmm hier snap ik even niets meer van mijn lichaam, werd woensdag ongesteld, en het is nu al gestopt. Terwijl ik normaal ruim 8 dagen bloedverlies heb.... Zou dit door de Clomid kunnen komen? Iemand er verstand van....? Vandaag doen wij lekker helemaal niets hier, we zijn de afgelopen dagen flink bezig geweest bij ons in de gang, die had hard een opknapbeurt nodig. Dus vandaag lekker een uitpuf dag en de hele dag van het lekkere zonnetje genieten. Meiden fijne paasdagen!
Nee sorry, heb ik echt geen verstand van. Wel raar, zulke dingen hebben toch geen invloed op de duur van de mentruatie? Maar ik denk dat het geen kwaad kan hoor. En misschien gaat het morgen wel verder. Ik heb heel vaak een dag 'niks' ertussen zitten en dan gaat het de volgende dag (soms zelf 2 dagen later) weer door. En anders even tijdens je eerste meting vragen!?
Hi meiden, fijne paasdagen! Loop een beetje achter, wat gebeurt er toch veel in een korte tijd! Amarie, wat een tegenslagen hebben jullie al moeten verwerken sinds jullie kinderwens K3lly, wat vervelend dat je zo tegen je moeder hebt moeten liegen. Ik kan me voorstellen dat dat erg zuur is. Wij hebben we het wel verteld tegen onze ouders, boer en zus, beste vrienden en mijn hele team op werk weet het. Dat past eigenlijk wel bij ons (wij zijn allebei erg open) en onze situatie is natuurlijk wel wat anders. ik vond het ook fijn dat mijn zus en vriendinnen die allemaal jonge ouders zijn (paar jaar, maanden en enkele weken geleden bevallen) weten wat er bij ons speelt. Dan kunnen ze bepaalde reacties beter plaatsen. Eigenlijk hadden we afgesproken niet te vertellen wanneer we voor de werkelijke behandeling naar het zkh gaan maar manlief had doodleuk tegen zijn ouders verteld dat ik net een echo had gehad en dat ik over een paar dagen behandeld zou worden. Eerst was ik daar vet over de zeik over, vooral omda mijn schoonmoeder me met deze kennis verraste. Nu hebben we besloten wel te vertellen wat de laatste update is. Gisteren ben ik weer in het zkh geweest voor echo de follikel was nu 17mm en nu mote ik vanavond naar het zkh voor pregnyl spuit en dinsdag terug voor IUI!! Ik denk zelf dat het dan te laat is maar dit schijnt procedure te zijn. Spannend!!!!
Weet iemand of je de pregnyl koud moet (laten) inspuiten of dat je deze op kamertemperatuur moet laten komen?
Tegen mij zeiden ze dat je m NIET koud moet inspuiten omdat dat dan meer pijn zou doen. Ik moet er bij zeggen dat ze m bij mij WEL koud hebben ingespoten en heb nergens last van gehad. Dus zal wel per persoon verschillen. Maar voor de werking maakt het iig niets uit. Nog even een toevoeging, lees nu je bericht daarvoor pas: wat raar dat je dinsdag pas moet komen als hij gistereh al 17 mm was!! Ik zou dan ook bang zijn dat het te laat is. En dan moet je vanavond al de Pregnyl spuiten???? Raar vind ik dat! Dan haal je de dinsdag toch nooit!?
Dat dacht ik dus ook. De vorige cyclus die ze met echo hebben gevolgd was: Dag 12: 19mm Dags 14: weg Dus het eitje was gesprongen op dag 13. Nu ziet de cyclus er zo uit: (en ik twijfel over de dagen, dag 11 kan ook dag 10 zijn, m'n lichaam deed een beetje raar op de eerste dag): Dag 11: 15mm Dag 12: 17mm Dag 13 = vandaag (verwacht ik 19mm) dan 's avonds spuiten Dag 15 = IUI (40 uur later?!) Ik heb tegen de GYN gezegd dat ik bang was dat de eisprong op maandag zou zijn maar hij zij dat dit standaard protocol was en dat hij geen reden zag om daar vanaf te wijken. Het was hem (en de verpleegkundige die ook even mee kwam rekenen) wel duidelijk dat ik 'm kneep omdat ik bang ben dat ze rietjes verspillen. Helaas kun je nooit controleren of ze nu op tijd zijn of te laat...
hey meiden, terug van IUI,rechts folikel van 16mm (en een kleintje aan de andere kant), morgenavond/nacht pregnyl (23/24 uur) en woensdagmiddag ong. 13.00uur IUI, SPANNEND!!!!!!!!!!
Haha ja dat had ik begrepen Jippie Nou spannend ja! Ben benieuwd hihi Chocochick ik begrijp je helemaal en denk er eigenlijk hetzelfde over als jij. Maar ik denk dat we er toch van uit moeten gaan dat zij er verstand van hebben . Toen ik 2 dagen later bij de gyn kwam en mijn ei al weg was heb ik niet eens een IUI gekregen. Dus misschien verspillen ze niks!? Ik weet het ook allemaal niet. Even afwachten en kijken wat ze dinsdag zeggen, misschien valt het allemaal reuze mee!! (toch weer dat k*twoord: afwachten, haha we doen niks anders )
vraagje, doen ze vlak voor IUI ook nog echo? Want stel je voor dat je te laat bent, dan is het toch redelijk zinloos?