wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hoi Choco....valt er al iets te zeggen over de operatie? Is het goed gegaan tot nu toe?

En hoe gaat het met sasje?

En de rest? :)

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, er was wel een complicatie tijdens de operatie maar het ziet er naar uit dat de nier aan het werk is. Ben benieuwd hoe de bloeduitslagen zijn (vandaag weer bloed prikken)

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hè choco wat eng. Sterkte

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@choco ik hoop dat het oke is meid!!

@hier tja...er goed beroerd aan :( erg misselijk bleh!! tot overgeven toe......heb gisteren zetpillen gekregen voor de misselijkheid maar werkt nog niet echt dus...

5. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Choco is er dus geen 'gevaar' meer rondom die complicatie!? Wel heftig zeg!! Ik vind dat allemaal maar eng :(

Haha sasje.....ben je eindelijk zwanger en dan vind je het allemaal maar niks :p Hihi geintje. Is wel balen dat je er ZO'N last van hebt zeg!! Dan zullen het wel 2 zijn ja....alle symptomen 2x zo erg. Haha nee dat is onzin :D. Hopen dat het allemaal snel wat minder wordt!

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, de bloeduitslagen zien er goed uit.
    Bij het er uit halen van de donor nier hebben ze bij het in een plastic zakje plaatsen van de nier de urineleider beschadigd. Daardoor hebben ze de urineleider van een van zijn eigen nieren moeten gebruiken. Gelukkig is dit gelukt en werkt de donor nier nu. Gevolg is wel dat een van zijn eigen nieren nu "afgedopt" is en nog sneller zal stoppen met werken. Ze zeggen dat hij hier geen nadelige gevolgen van gaat hebben, ik hoop het!
    En ik hoop dat de donor nier blijft werken!

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk voel je je snel beter, Sas. Zo misselijk zijn is ook maar niets :(

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    jeetje! Wel een beetje stom dat dat mis is gegaan zeg!!! Is er eindelijk 1 van de weinige nieren beschikbaar en dan gaan ze er zo mee om!!! Mja gelukkig is het allemaal redelijk goed opgelost! Ja idd hopen dat deze nier zich thuis gaat voelen in zijn lijf en dat ie lekker zijn werk blijft doen!! Je hebt aan 1 nier genoeg zeggen ze, hij dan ook als ze zeggen dat ie er geen nadelige gevolgen van zou hebben.

Fijn dat jullie meisje het zo goed doet!!!

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hey sas ik dacht dat je de 28ste pas een echo had!?
    En toch (tot nu toe) 2!!!!! haha das toch gaaf zeg!!!!! :D

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Dacht ik ook, was al op de kalender aan het kijken hihi. En inderdaad 2 vruchtzakjes!! Zou het? Begreep op facebook dat er voor nu nog 1 kindje te zien was. Ben benieuwd of dat er vrijdag dan 2 zijn!

11. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    #4391 MSI, 24 sep 2012
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
    En sasje heb je nou weer in het ziekenhuis gelegen?

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey lieve meiden,

ik ben afgelopen donderdag inderdaad opgenomen vanwege uitdroging. ik hield niks meer binnen mijn urine was zo donker dat het net bloed leek, bij controle bleek dus ook dat de ketozen ofzo iets niet in orde waren en dus uitdroging met als gevolg per direct opname. was 6 kg afgevallen en was al bezig aan vetafbraak.

mocht gelukkig wel naar eigen zh ipv waar ze de ivf hebben gedaan scheelt 2 uur reizen voor bezoek :) ik heb daar in een soort quarantaine gelegen...mocht geen bezoek geen tv, geen eten drinken...kreeg alles via infuus zodat mijn maag kon bij komen vanalles.
    gisteren mocht ik eindelijk naar huis, heb nu andere zetpillen gekregen en deze gebruik ik ook echt alleen bij nodig want zitten weer heel veel andere bijwerkingen aan helaas. ik ben nog steeds erg misselijk en daar kunnen ze ook niks aan doen...hoort er helaas bij.
    zodra ik wel om het uur iets blijf eten gaat het redelijk en moet gewoon heel rustig aan doen.
    dus lig vooral op bank/bed.

idd dus ook al een echo gehad afgelopen donderdag en daarop zijn 2 vruchtzakjes te zien :)
    je ziet in 1 duidelijk een babytje zitten en in de andere niet....maar ik was ook nog net geen 6 weken bij echo dus erg vroeg.
    a.s. vrijdag zullen we het zeker weten of het 1 of 2 zullen zijn. mocht het er toch 1 zijn dan heb ik dus wel een miskraam gehad van de ander want het heeft er wel gezeten......we wachten af :)

13. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    DOhh sas wat ontzettend vervelend voor.je hoop dat je niet al te erg geschrokken bent hoop dat het allemaal een stuk minder gaat worden hoe verder je bent en wat ben ik nieuwsgierig of je net als mij een tweeling verwacht hoop dat alles goed gaat daarbinnen en dat je 2 mooi minimensjes mag zien en dat ook de hartjes goed kloppen heel veel succes vrijdag dan
    liefs benji

14. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasje, wat klinkt dat heftig en wat is het ontzettend spannend. Hopelijk gaat het snel beter met de misselijkheid meis. Ik heb nog nooit eerder gehoord van iemand die zo uitgedroogd is... Jullie zullen wel flink geschrokken zijn! Dikke knuffel meis

15. loesje79

loesje79 Lid

29 apr 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

@sasje: Ik ben er nog niet eerder aan toe gekomen: MAAR GEFELICITEERD!!!! wat super dat het zo de eerste IVF is gelukt. Echt wauw! Wel vervelend dat je in het ziekenhuis hebt gelegen. Dan ook nog helemaal alleen.... En wat spannend 1 of 2!

@chocochick Voor jou ook een spannende tijd. Hoop dat alles zo voorspoedig blijft gaan.

@at all: Bij ons is er een wonder gebeurd. Na 3 jaar: spontaan zwanger! Dat vlak voor de IVF: zou deze cyclus beginnen. Wij zijn even helemaal van de wereld. Het is gewoon ff niet te bevatten. Het is ook nog heel pril. Weten het sinds zaterdag. Maar zijn enorm blij!! Zag ook zo tegen deze poging op. Dinsdag 9 oktober eerste echo.

@choc

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Jee sasje heftig hoor....gaat echt niet van een leien dakkie bij jukkie zeg!! Ik ken wel wat meer mensen die met uitdroging in het ziekenhuis gelegen hebben ja. En die mensen hebben allemaal een zware zwangerschap gehad. Ik wil je niet bang maken maar je kan maar voorbereid zijn ;) Maar verschilt natuurlijk per persoon!! :D
    Fijn dat je nu in ieder geval weer thuis bent!

Waaaaauuuuuwwwww Loesje!!!!!! Dat is toch supergaaf zeg!!!!!!! Vind ik toch altijd mooi om te horen zulke wonderverhalen!!!!! GEFELICITEERD en geniet er maar lekker van!! :D

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Loes gefeliciteerd😘

18. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loesje: wauw!!! Wat een wonder!!! Gefeliciteerd!! :D

19. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw, gefeliciteerd loesje!! Wat super!

Sasje, pfff hopelijk verloopt de rest van je zwangerschap wat zorgelozer! Maar wat spannend seg.... 1 of 2 ... weet je 't vrijdag?

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    roos van harte meid!!!!

ja morgen weten we het :)

Deel Deze Pagina