Loes en Sas: ik vind het echt zo leuk voor jullie meiden! En het is niets gek dat het heel onwerkelijk is, hier wachten jullie al zo lang op!!
ok wat ontzettend spannend sas wanneer gaan jullie dat dan vertellen aan iedereen ze zullen wel schrikken weten ze dat jullie er 2 hebben terug laten plaatsen wat zal dat een verrassing zijn voor hun zeg niet 1 maar 2 hihihihi
degene wat het wisten, die wisten ook dat er 2 terug geplaatst waren de rest wacht ik nog mee tot de peet tante van vriendlief is ingelicht.
Haha Choco ja jammer dat ie van die lijn afwijkt. Nou ziet het er niet meer zo mooi uit in dat plaatje . Die BV curve was voor ons wel meest realitisch (kun je nagaan waar hij in de curve van het CB zit whahaha ) Queen ik ben blij dat ie wat minder stijgt hoor. Was echt een michelinpoppetje
Wij hebben gisteren een heeeeeel mooi kloppend hartje gezien! Ik ben helemaal in de wolken . Wat een wonder!
Oh wat geweldig, Loesje!! Geniet er maar lekker van meis!! Sas: hoe gaat het met jou (jullie, is het tegenwoordig )
hier niet zo....ben erg misselijk en hang dus veelal boven de wc kan me wel goed redden met zetpillen die ik hiervoor kan gebruiken, dus vaak blijft het bij een keer of 4 overgeven! vandaag gelukkig een goede dag dus hopelijk morgen ook weer!
Oh bah sasje wat een ellende! Heb je dan onderhand geen keelpijn en veel afgevallen?? Gaaf Loesje! Altijd prettig die bevestiging dat dat al werkt Gefeliciteerd Maar jullie zijn dus precies even lang zwanger, grappig!
wie is even lang zwanger??? ik ben 3 weken verder dan loesje veel afgevallen....ja na de punctie en bij laatste opname was ik 5 kg afgevallen dat was toen een extra reden om me op te nemen! nu heb ik er niet meer opgestaan maar zal niet veel zijn bijkomen nee!
Och verrek ja!! Nou zie ik het ...6.....9......is eigenlijk ook weinig verschil Wow ja dan gaat het hard en kunnen ze je wel wat bij laten tanken ja! Nou nu maar hopen dat het aan de beterende hand gaat de komende tijd.