Met benji gaat het goed hihi de kleintjes doen het goed ben vrijdag alweer 32 weken en dan mag ik in gewoon zh bevallen en hoef ik niet na wkz toe wat ik wel heel erg fijn vind dat dat dus niet meer hoef verders mag ik volgende week vrijdag weer voor controle dan hebben we weer echo om te kijken joe ze liggen en of se goed door groeien nu zit er 1 op curve van eenling en de ander zit er net onder nou ga lekker slapen spreek jullie gauw weer xxx
He shit sas.....kun je dus niet echt een pijl op trekken Oh Benji fijn dat het zo goed gaat, met jou én de kleintjes! Echt gaaf joh....2x een tweeling hihi!! Dus het aftellen is stiekem wel een beetje begonnen daar? Moeten tweelingen nou voor een bepaald aantal weken bevallen of mogen die ook 42 weken max. blijven zitten?
Nee msi die komen meestal tussen 37 en 38 weken(gehaald) als ze niet uit zichzelf eerder komen dus het word ons bespaard tot over de 40 weken te gaan gelukkig kan nu al af en toe niks meer doen en moet echt alles verdelen kwa huishouden enzovoort voel me echt af en toe een walrus
haha ja dat geloof ik goed! Dus is het nog maar max. ongeveer 6 weken voor jou. Lijkt me ook niet prettig om daar 42 weken mee te lopen, das met 1 al zwaar haha
Bedankt voor jullie leuke berichtjes! Wij zijn nog helemaal happy! En ik voel me ook al goed zwanger!
Leuk leuk leuk al die zwangertjes Hier gaat het einde van de borstvoeding naderen ben ik bang. Hij heeft nu (pas) spruw!! De spruw is niet zo erg maar hij geeft al zijn eten over en heeft diarree door het medicijn. Hij lijkt er niet zo'n last van te hebben aangezien hij gewoon lachend overgeeft (heel vreemd om te zien haha ). Maar ik wil 'm dit niet nog een keer aan doen. En mijn borsten doen er nu ook behoorlijk zeer van. En aangezien 10 maanden bv tegenwoordig een hele prestatie is (al vind ik zelf dat het wel meevalt) denk ik dat ik mijn best wel heb gedaan. Ik ben er ook wel klaar voor om er afscheid van de nemen moet ik zeggen. Ik ben wel heel erg bang dat ik er spijt van ga krijgen en dat ik het heel erg ga missen!! (ik kan het natuurlijk niet zomaar terug draaien). Maar ik heb genoten van ieder moment en dat nemen ze me in ieder geval niet af De mensen die niks met bv hebben zullen me nu wel raar vinden hihi.....maar dat begrijp ik wel hoor En sasje al weer wat minder misselijk? Je hebt alweer gewerkt zag ik, dat is al een hele vooruitgang!
Aaaah MSI toch.. 10 maanden is idd een hele prestatie. Dikke knuff Lekket doen waar jij je goed bij voelt. X
Vindt het aardig lang hoor MSI Mag ej trots op zijn. Ik heb 5 weken borstvoeding gegeven, was niet helemaal mijn ding en ook niet Lotte der ding, ze was echt super ongeduldig en werd in de laatste week helemaal hysterisch aan de borst. Heb in een rap tempo (4 dagen) afgebouwd, het was voor mij zo'n opluchting dat ze op de fles zat wat een rust gaf dat. Heeft iemand nog wat van sjors gehoord? Ben erg benieuwd hoe het met haar gaat.
ow msi ik snap niet hoe je je voelt maar mijn zus zit op hetzelfde punt hihi. die wilt gaan afbouwen vanwege de tandjes die de kleine man krijgt hihi en is ook een heel drama dat ze ''moet'' stoppen hihi!! ik vind het onwijs mooi dat mensen uberhaupt bv geven en ik snap dat dat 1 op 1 moment heel fijn is saampjes....en tja dat gaat dan nu weg je moet doen waar jij je goed bij voelt...en zoveel bv kreeg de kleine al niet meer toch? @hier gisteren idd ff op het werk geweest vanwege vakantieplanning wat gemaakt moest worden. maar daarna thuis ook weer flik overgeven...dus of me dat dan toch teveel is geweest?
Oohh haha ik voel met je zus mee sasje hihi En nee idd hij krijgt alleen nog 's ochtends bv.....maar dat was het laatste waar ik me stevig aan vast hield haha. Lijkt er wel op dat het teveel is geweest ja. Zolang het niet nodig is....lekker rustig aan doen hoor! Je moet wel ineens voor 3 mensen zorgen ipv 1.....dat is nogal een overstap! Ja Kelly als het je niet ligt kun je maar beter heel snel stoppen is beter voor moeder en kind ipv al die stress. Ook goed dat je het geprobeerd hebt! Ja Queen je hebt gelijk. Maandag wordt mijn laatste voeding (denk ik haha) Nee ik zou ook niet weten hoe het met sjors gaat!?!?
hier vandaag 33 weken ollie en bollie zijn weer voor2 weken goedgekeurd ze zitten goed Kwa lijntje de een ruim 2 kilo en de ander een goede 17 en nog wat gram alleen de gene die het diepst ligt lig in een stuit dus als die binnen 2 weken niet gedraaid is dan word het een keizersnede
Fijn Benji dat het goed met ze gaat! Dus hopen dat die draait! Ik neem tenminste aan dat je niet op een keizersnede zit te wachten hihi