Nee idd msi wil eigenlijk geen keizersnede want dan ben je weer langer daarna bezig dus hoop ik dat die nog effe draait wil liever gewoon bevallen maar ik kan ook voor een stuitbevalling kiezen maar zie dat niet zo zitten iemand daar ervaring mee of gehoord
Nee heb ik geen ervaring mee. Wel ooit gehoord en die mensen zeiden dat het allemaal wel mee viel. Maar ik hoor ook dat ze het afraden dus mij niet gezien hoor! Ik zou dat ook echt niet durven! Maar misschien weet ik er ook te weinig van hoor....
Ja denk dat ik ook voor keizersnede ga is toch gevoelsmatig veiliger heb al veel te veel meegemaakt ik wil er absoluut niet eentje kwijt raken of erger nog allebei dus ga keizersnede doen
Benji: zou ik ook doen hoor. "Better safe.." Is er nog wel kans dat hij draait? MSI: ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om te stoppen! 10 maanden is zeker een prestatie! Ik hoop dat ik nog lekker lang mag voeden. Ik geniet er zo van! Nu voed ik 's ochtends, dan kolf ik op werk tijdens m'n lunchpauze (of ik voed 2 keer als ik thuis ben), en dan voedt ik 's middags als ik uit werk kom en voordat ze naar bed gaat.
@choco de kans is zo'n 5%nog maar dus wordt steeds moeilijker dit kindje is nu al zo'n 6 weken dat ie zo ligt de ander is wel gedraaid 4 weken geleden maar die ligt hoger dus ach we wachten het maar af miss wilt ie nog wel draaien weten we 9 november dan hebben we een echo zijn dan 35 weken
Zoveel nog? Ik was dat kolven zo beu haha! Mag jij gewoon doorkolven onder werktijd? O ja jij had een hele goed werkgever he!? Maaruh, heb besloten om gewoon door te voeden tot ie 1 is. En toen zijn mijn vriend: jaja en dan weer tot de winter voorbij is zeker!?.....en dan toch maar tot we op zomervakantie zijn geweest en zo ga je door tot ie 2 is (tja wie weet ) Nou Benji, dat zijn nog eens knopen doorhakken!! Goed van je
Hai dames alles goed met jullie hoe doen de kleintjes het???? Hier nog geen nieuws zitten nog heerlijk bij mama dus nog even geduld opbrengen
Jeetje wat houden ze het goed vol!! Fijn zeg! Hebben ze dadelijk een goede start!! Maar zal echt niet lang meer duren wel? Hebben ze nog niks ingepland ofzo?? Hier alles goed! Ben nu sinds 2 weken gestopt met borstvoeding en is achteraf een hele verademing! Wel fijn om niet meer altijd 'stand-by' te hoeven staan . Omdat ik toch echt een borstvoedings-freak ben had ik niet verwacht dat ik het zo prettig zou vinden om het niet meer te (hoeven) doen. Op het juiste moment gestopt denk ik . En gelukkig heeft ons menneke er ook geen last/afkickverschijnselen van, dus allemaal blij . Maar ik kijk er wel naar uit om over een tijdje weer te starten met een nieuw babytje (als die nog ooit mag komen). En de rest van de meiden nog nieuws?
Weinig te melden hier, lekker aan genieten van ons meisje. Ze is alweer 3 maanden en ontzettend veranderd. Nog een maandje genieten van mijn verlengede verlof (vakantieuren opgenomen) en dan 3 januari weer aan de bak....
Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie kleintjes hier is de ks wel al gepland maar hou de datum nog even voor me ivm meelezers als jullie dat niet erg vinden ik vind het iig wel lekker dat ze het zo goed volhouden dan hebben we grote kans om ze gelijk mee naar huis mogen en das wel een fijn gevoel
Sow eej!! Wat een toeter! Hihi gaaf hoor! Die zitten lekker opgepropt! Ja je hebt gelijk. Ze zitten daar goed! Echt fijn dat ze t zo goed doen!
hihi wat een buik he....kan me niet voorstellen dat ik dadelijk ook zon toeter krijg @msi oh echt over welk termijn heb je het dan voor nr 2?
Benji: wat een toeter! Mooi hoor!! En wat fijn dat de kleintjes het zo mooi volhouden! Sas: hou gaat het met jou (jullie)? MSI: fijn dat het stoppen met bv goed is gegaan. Quinn er ik genieten er nog teveel van om te stoppen... En al plannen voor een tweede, ja? Hier gaat het goed. Ben net hersteld van alweer een griep en Quinn is net einde sprong en er is een tandje door. Ze maakt het super goed en is zo'n vrolijke meid!!! <3
Hai dames hier even berichtje vsnu mij op 30 november is onze tweeling geboren y.o.e.r.i. 2395gram en 47cm en l.i.n.d.s.e.y 3020gram en 48cm doormiddel van keizersnede en doen het heel goed zijn allebei gewoon op de kamer bij mij eten goed en houden zichzelf op temp en miss morgen of dinsdag na huis dus nog even geduld hebben doe binnenkort even foto plaatsen gaat via tel niet zo goed slechte internet verbinding
Wauw Benji!! onwijs gefeliciteerd met jullie zoon en dochter! Erg mooie en lieve namen hebben jullie uitgekozen voor jullie hummeltjes, geniet ervan!