Hey Benji! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling! En wat leuk een jongen en een meisje. Geniet er maar lekker van. Hoop voor je op een goed en snel herstel. liefs!
Jeej!!! Benji gefeliciteerd!! Fijn dat het allemaal goed is gegaan! En dat ze het zo goed doen! Idd erg leuke namen! Wat leuk trouwens van ieder 1,jongen en meisje ik ben ERG benieuwd naar de foto's!! Geniet er maar lekker van!
Ho Ho mensen ik heb het alleen maar over een 2e. Niet dat die al in de planning zit ofzo. Ik weet alleen dat ik meer dan 1 kind wil. En als ik die luxe heb wil ik daar graag gebruik van maken . Maar een zwangerschap binnen nu en een half jaar zit er nog niet in hoor . Choko ik ben best wel jaloers hoor dat de borstvoeding bij jullie nog zo soepel verloopt . Maar ik mis het gelukkig niet! (nou ja heel af en toe als ik de foto's ervan zie hihi)
Goh sasje ook alweer bijna op de helft! Wat vliegt de tijd!! Wel balen dat je zo'n zware zwangerschap hebt zeg!
oooo wat een poepies!!! en wat zijn ze nog zo lekker klein! Dan is Lotte alweer zo'n bulletje. Ben je lekker aan het genieten?
Aaaahhhhhh wat een beauty's!!!!! Wat zien ze er al perfect uit zeg! Schattig hoor Nogmaals gefeliciteerd!
Ohhhh benji, proficiat!!!!! Mooie gewichtjes toch he (Gust woog maar 2kg640 en was maar alleen ) Wat fijn dat ze het goed doen! Geniet er van hoor want het is waar wat ze zeggen... ze worden zoooooo snel groot! @sasje, jij ook alweer zo ver! Wat vliegt de tijd! @ego, gust wordt woensdag al 9maanden Een stevig ventje dat rondtijgert in huis, de hele dag "dadadadada" doet en zwaait naar iedereen.... wat een heerlijkheid! Ik vind het trouwens ontzettend fijn om te zien dat ieders grote kinderwens vroeg of laat vervuld wordt en er hier hoe langer hoe meer mama's rondhangen... wie had dat durven dromen...
haha ik besef het nog steeds niet roos heel vreemd maar hopelijk komt die gevoel wanneer ik beide goed ga voelen en ik dadelijk aan het kamertje kan gaan beginnen.....
Benji: gefeliciteerd!!! Wat een kleine schatjes! En wat een leuke namen. Hoe gaat het nu met je kroost en met jou? Sas: hoe gaat het met jou meissie? Kel: Lotte wordt ook al steeds groter hè? MSI: hoe gaat het met Bart? Fijn dat je bv niet mist. Ik geniet er nog zo van... Roos: wat heerlijk is dat hè? Echt wen ondernemend kereltje dus! Met Quinn gaat het goed! Ze is nog wel vaak 's nachts een keer wakker maar ze groeit goed en is super actief. Ze is al een maand of twee langs de tafel aan het staan/lopen en met Sinterklaas heeft ze een wandelwagen/loopkar gehad en daar tippelt ze vrolijk achteraan.
@choco wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jou en Quinn hier gaat het goed de kleintjes doen het super slapen veel en eten goed de nachten zijn nog wel onderbroken maar verders vind ik dat niet erg en ik ben tot nu Yoeri goed herstellende van de ks ziet rr goed uit en heb weinig last ervan gelukkig
@ Choco, ja joh ze wordt echt een bollie Ondertussen is ze alweer 15 weken oud, gaat zo hard! Nog een ruime 3 weken en dan moet ik weer te werk.... Pfff zie der zo tegenop om der naar de gastouder te doen... Zal even een foto spammen
Nou sasje bij mij kwam het besef pas toen ik bevallen was! En ik was in 1 klap een echte mama! Heb nooit ergens over getwijfeld (behalve stoppen met bv haha) en ben altijd heel erg zeker geweest! (je hebt ook onzekere mama's als ik dat zo om me heen hoor). Maar tijdens de zwangerschap heb ik geen moment gehad van 'oh dit is het' hihi. Dus hou maar op met zoeken naar je besef komt vanzelf haha. Chocochick ik heb er ook altijd van genoten hoor! En hij naar mijn mening ook wel, maar als ze gaan bijten is het niet meer leuk hihi. En hij had het voortaan ook te druk met in mijn neus, mond en wangen te knijpen haha. Dus het was wel leuk geweest. Gelukkig heeft hij geen ontwenningsverschijnselen gehad . Pfff hier nog 2 weekjes en dan is ie alweer een jaar!!!! Ongelofelijk! Hij loopt nog niet los maar wel flink aan de loopkar en hand van papa en/of mama. Hij gaat pas sinds 3 weken zelf staan!! Verder heb ik het idee dat ie het woordje 'hebben' al gebruikt. Dan wijst ie iets aan en zegt hbbe! Echt grappig . Maar Quinn is wel een snelle joh!! (of die van ons een langzame ) Wel laten weten als ze kan lopen he!!Fijn dat het bij jullie ook allemaal lekker gaat! Roos leuk he zo'n blij mannetje in je huis! En al 9 maanden, wat gaat de tijd hard ja! Ik heb nog steeds in mijn hoofd dat jullie allemaal net bevallen zijn hahaha. En idd wat je zegt, fijn dat niemand meer hard aan het proberen is en dat iedereen zwanger of bevallen is!! Kunnen we lekker allemaal enthousiast zijn hihi. Alle ogen zijn nu wel gericht op sasje haha. Ik ben er in ieder geval ontzettend benieuwd naar. Sasje weet je nu trouwens al de geslachten? Benji wat fijn dat je er zo van geniet! En zijn ze snachts tegelijk wakker of om de beurt? Lijkt me echt zoooooveel werk 2 kindjes tegelijk. En ook nog snachts! Bart is vorige week 2 nachten aan het huilen e.d. geweest (tandjes), wat een ellende!! haha. Mja ik ben dus ook echt niks gewend aangezien hij vanaf de geboorte al doorslaapt. Maar op zo'n momenten denk ik altijd aan de moeders die zoiets iedere nacht hebben, respect hoor! Kelly nog lekker genieten dan!!! Van die 3 weekjes! En je kind voor het eerst wegbrengen is nooit leuk hihi. Maar dat komt allemaal goed! Jij werkt ook nog eens de hele dag met baby's! Misschien mis jij r dan wat minder erg dan andere mama's. (of juist niet, dat kan natuurlijk ook) Lijkt me toch wel heerlijk werk hoor!!!!! het is dat je de gezinnen niet zelf kunt uitkiezen anders ging me omscholen hihi. Lijkt me toch altijd wel spannend bij wat voor gezin je dan weer komt (er zijn natuurlijk ook minder leuke gezinnen lijkt me??!)