Sas: spannend joh! MSI: is er ook een bepaalde termijn dat je nu zelf mag gaan hobbyen? Wij hebben vandaag een eerste gesprek gehad bij de gyn. Over hoe het nu ging met chocobeeb en chocoman. Die heeft nu een afspraak om een check te doen of hij nog steeds onvruchtbaar is. Als dat zo is gaan we denk ik direct op IUI over... Of dat hoop ik. Maar ja eerst maar weer eens ongi worden. Had het vandaag verwacht...maar ja ik weet natuurlijk ook niet hoe m'n nieuwe cyclus eruit ziet.
Sasje GEFELICITEERD!!! Wat een leuke namen! Hoe is het gegaan?? Hoe gaat het nu?? Ik wil alles weten Ja choco jullie zullen wel gewoon meteen geholpen worden. Is wel weer even wennen en zoeken die cyclus ja haha. Ik wil sowieso nog 3 maanden wachten. Als het in die tijd niet vanzelf gebeurd is ga ik gewoon weer naar het zkh hoor.
Jaaaaa Sas ik las het FB!!!! Gefeliciteerd!!!! Net als MSI ben ik ook ergggg nieuwschierig hoe wat waar etc Geniet van je 2 kleine hummeltjes!!
ohhh sas, heb je nieuws? Ik ben reuzebenieuwd naar je kleine hummeltjes! Hopelijk stellen ze (en jij natuurlijk!) het wel! (benieuwd naar de namen!)
Hoi, Ook wij starten deze maand met iui. Als het goed is wordt ik maandag ongesteld dus dan gelijk bellen Voor ons had het vorige maand al kunnen beginnen,maar helaas waren ze zo dom om me te laat in te plannen en had het moeten gebeuren tijdens Pasen...en ja,je raad het al dan krijg je het antwoord; sorry dan zijn we dicht dus tot volgende maand!!! Iedereen succes hier x
Oh haha ik zie net dat jullie berichten al heeeeeel veel verder zijn..... Ik las op pagina 1 zag alleen niet dat dit 2011 was! Sorry!!!! Wel leuk om jullie uiteindelijke verhalen te lezen
Hey Daan, geeft niet hoor! Schrijf gerust mee! Door hier wat te lezen, zal je alvast merken dat je de hoop nooit mag verliezen... ik geloof dat iedereen hier ondertussen 'n ukje heeft rondlopen... Dus blijf er zeker en vast in geloven! Wat vervelend trouwens dat de eerste iui niet kon doorgaan door de feestdagen... Hopelijk volgende maand meteen succes!
jaaa meiden ik ben idd afgelopen zaterdag bevallen. vrijdagochtend ontslagen uit het zh en om half 8 s avobds thuis het idee vrucgtwarer te verliezen dus weer terug naar het zh en idd dit was zo. mocht niet naar huis maar ze gibgen niks doen zolang vliezen niet echt braken. vervolgens vrijdagnacht zijn om kwart iver 3 mijn vliezen gebroken. pff wat veel hihi. toen meteen aan ctg maar Kids deden het goed dus wilden ze die nacht verder niks doen want alles wat ze nog konden blijven zitten was mee genomen. vervolgens om half 8 weeën die begonnen. ..nmeteen weer aan ctg en hiwroo was de actviteit goed te zien dus tien was het nu je man bellen dat die kont en wordt het spoed ks. om 9 16 uur is jari geboren en 9.17 is nomi geboren. ik zelf heb heel veel bloed verloren na de ks. .2 liter ondat baarmoeder niet wilde krimpen dus na veel geduw oo de buik stopte dat gelukkig. heb 2 zakken bloed gekregen en nu gaat het redelijk. lig wel nog in zh want ben nog niet mobiel en net monenten erg misselijk en duizelig. de kids doen het goed. liggen niet meee in couveuse wel nog aan monitir. vanaf gisteren zijn ze weer wat aan het bijkomen in gewicht. ze wogen bij de bevallibg beide tussen 2100/2200 gram netjes dus voor die termijb.
Sjee heftig meis. Hoop dat je snel opknapt en je 2 kleintjes het goed blijven doen, zodat jullie lekker thuis kunnen genieten van jullie 2 wondertjes.
Jeetje meiden, ik zit net even wat pagina's terug te lezen. Wat hebben we veel meegemaakt met zijn allen, en wat hebben we lief en leed gedeeld. Volgens mij is het "vaste" ploegje nu allemaal zwanger geweest en bevallen. Wauw wie had dat gedacht toen we dit topic begonnen? Ik ben heel erg blij dat ik jullie meiden heb leren kennen en dat ik zoveel steun van jullie heb mogen ontvangen. De starter van dit topic, Sasje is nu eindelijk ook beloond voor haar harde werk, en heeft nu een prachtige tweeling. Meiden nogmaals bedankt voor de vele steun en lieve woorden.
Hoi Sasje! Ik dacht ik kijk eens even op het forum en zie ik dat jij bevallen bent. Gefeliciteerd met je zoon en dochter. Hoop dat je snel weer aan sterkt en naar huis mag en je/jullie er vol van kunnen genieten. liefs!
@ de rest: ik las ook dat er een aantal bezig gaan voor de tweede. Spannend. Gek dat de een weer opnieuw alle onderzoeken moet doen en jij MSI niet eens meer het iui traject in kan. Heel veel succes in ieder geval. Sorry ik ben niet zo vaak op het forum. Af en toe lees ik wel mee..
Idd erg lief Kelly! En idd ook erg fijn dat iedereen zijn wens in vervulling is gegaan!! En ik ben het helemaal eens met ieder woord dat je schrijft!
Ik zit ongewild een beetje in spanning. In 2011 IUI gehad op 5 april, avond ervoor had ik toen enorme buikpijn, wsch van eisprong. Dit jaar had ik diezelfde avond ook zo'n buikpijn! Heb ik normaal nooit! Mijn vruchtbare dagen lagen ook hetzelfde als 2 jaar geleden én mijn testdag/NOD dus ook!! (19 april) heel toevallig allemaal. 2 jaar geleden typte ik een paar dagen later dit: en wat denk je.....gisteren op dezelfde verjaardag als die van 2 jaar geleden te horen gekregen dat ze zwanger zijn van een 2e. Super leuk natuurlijk!! Maar al die toevalligheden maken mij nu ineens wel zenuwachtig....snap je....Niet fijn!
Sas: wat een bevalling zeg! Hopelijk knap je snel op meis xx Loesje: bij jou schiet het ook al op! Voel je je nog goed? Kel: wat een lieve woorden!! Ik vind het ook zo leuk dat ik jullie allemaal heb leren kennen. Erg leuk om in elkaars leven mee te kunnen kijken voor diegenen die ik op FB heb! Misschien moeten we eens een keer een meeting gaan organiseren! MSI: oh jeetje meid, dat is wel erg toevallig. Ik kan me voorstellen dat dit met je hoofd speelt. Ik ben afgelopen week voor de tweede keer ongi geworden (sinds de zwangerschap). Voor Quinn was ik erg regelmatig op 28 dagen en nu pas na 33. Het zal wel de onregelmatigheid zijn van het opstartten maar dit fuckte ook wel even met m'n gedachten moet ik bekennen.
Oh hihi ik dacht dat ik al gereageerd had op Sasje maar blijkbaar alleen in mijn hoofd haha. Maar Sasje wat heftig allemaal! Was het zeker allemaal wel spannend! Je bent nu toch wel thuis he? Wat knap dat de kindjes zo snel al niet meer in de couveuse hoefden! Zijn ze echte binkies hihi. Hoe gaat het nu met ze? Drinken goed? En hoe gaat het nu met jou?
Haha ja erg he! Wat je hoofd dan toch met je kan doen, en ik vind dat heel vervelend! Bij mij was het 34-29-30-27-33-27-30-29-29-29 dus volgens mij begint nu de regelmaat er pas weer in te komen. Dus je bent gewaarschuwd