Bij mij hebben ze van te voren geen echo gemaakt. Ze gaan ervanuit dat je eitje binnen die 40 uur springt vanwege de pregnyl.
ik moet de pregnyl half uur van te voren uit koelkast halen voordat te spuiten... oh ik lees dat ik dadelijk met een aantal tegelijk op het wachtbankje zit...in iedergeval met jippie
dag meiden. Nou ik heb de 21e mijn 1e iui gehad die makkelijk is verlopen. Maar heb nu al baarmoederprikkels die volgens mijn eigen conclusie er op duiden dat ik niet zwanger ben. ( endometriose) laat ik hopen dat het vals alarm is. Bij mij zit er nu al geen hcg hormoon meer in mijn bloed. Weet niet of dat normaal is. Sorry dat ik niet op jullie verhaaltjes reageer maar op de een of andere manier geeft de ipad ze vandaag niet weer.
Nou queenmeisje, ik hoop inderdaad voor je dat het vals alarm is! Heb je direct na de pregnyl ook een zwangerschapstest gedaan? Aangezien je aangeeft dat er nu al geen HCG meer in je bloed zit? @ jippiejee, wat je ook kunt doen is de oplosvloeistof vooraf uit de koelkast halen en de pregnyl (de poeder dus) nog even laten liggen. Na een halfuur de pregnyl eruit, klaarmaken en direct spuiten. Alvast veel succes!
ik snap het niet queenmeisje...je kunt toch pas over 10 dagen testen????? waarom heb je nu dan al getest...??? sorry ben blond hier vanmiddag om 1 uur in het zh zijn....vind het erg spannend!!!!
@MSI...meid hartstikke leuk, gezellig en echt een steun dat jij hier meepraat! Dus niet weggaan!!! @sasje24, chocochick en jippiee heeel veeeeel succes met de IUI! Let's do it girls! en hopelijk heeel veeel roze @queenmeisje..iik begrijp m ook niet zo goed.hoe kun je nu al testen?? Meis, hoe dan ook, houd de moed er in en hopelijk gaat het helemaal goed komen!! Hier nog steeds misselijk...met vlagen...en wat een boops (sjemig) en af en toe word ik effe duizelig en dan moet ik echt effe stilstaan! Ik bid en hoop ZO ontzettend veel! Heel de dag door! Ooh meiden ik hoop het echt zo na 35 rondes! Ik probeer veel afleiding te zoeken en dat gebeurt aardig. Vandaag en morgen ook volgepland en woensdag weer werken. Ik wil het liefst, als menstruatie natuurlijk uitblijft, echt pas op de vrijdag testen. Ik hoop dat ik het trek en niet eerder test. Tot gauw en geniet van het zonnetje! Xxx
@mooibuikje als jij al zoveel klachten hebt zou je ook nu al kunnen testen hoor..want dan is je hoeveelheid hcg ook erg hoog!
neeeeeeeeeh..sasje24 zeg dat nou niet!!! Zei mn vent namelijk ook, ga gewoon testen, je hebt wel van veel last. Maar ik wil zoo niet een omowitte test zien. Daarom doe ik KEIHARD mijn best om er niet aan te denken hahaha. Ik ga over een uurtje huis uit en ben morgen weer terug hahahah, dus dan morgen in ieder geval ook niet. En zat al te denken aan woensdag, maar wil het liefst wachten tot vrijdag! Wordt vervolgd...
@sasje24... ik weet dat het raar is om zo vroeg te testen maar ik ben 1 dag echt een haai geweest.buiten zinnen was ik. Wilde weten of het door het HCG hormoon kwam.. dus even een testje gedaan en... ja hoor de test was goed positief. De volgende dag was ik al veel liever en gister was ik weer normaal, dus ik dacht nou even kijken of dat hormoon er nog zit... Maar toen was het weg en voelde ik speldeprikjes pijn in mijn baarmoeder.) Dit heb ik altijd rond deze periode van mijn cyclus en ik schuif het op endometriose. Daardoor denk ik dat ik nu niet zwanger ben. Mischien een beetje mutserig maar ik probeer mijn lijf te verklaren.. @mooibuikje.. Doe die test gewoon meis.... Volgens mij ben je harstikke zwanger... Zenuwen is ook niet goed voor die kleine en als je nu test zijn de zenuwen weg. (Of maken plaats voor nieuwe leuke echozenuwen) @MSI Besef je het allemaal al een beetje? Je wordt mama... gaaf man... Helemaal te gek.
huh...???? is je hcg altijd hoog dan rondom je eisprong? ik dacht dat je dat altijd pas heel laat kon zien......??? vind het een beetje vaag zoals je het uitlegt..en komt het niet door de pregnyl?
Haha mooibuikje als ikm jou was zou ik ook gewoon testen. Ik testte 4 dagen voor NOD ook al licht positief.......had toen ook echt wel last van mijn (.)(.) Zoals jij het omschrijft lijkt het wel dat je echt zwanger bent ja!!! Woensdag gewoon testen.....als die negatief is wil dat nog niks zeggen.....doe je vrijdag een 2e test en dan houd je ons ook niet langer in spanning Sasje spannend! succes vandaag. En volgens mij bedoelde queenmeisje dat ook.....maar anders is het gewoon van de pregnyl.....dat kan echt niet anders.....En als queenmeisje zwanger zou zijn maakt ze pas over een paar dagen zelf de hCG waarschijnlijk aan. Nog even duimen en wachten dus...... Nou ik ben blij dat ik nog welkom ben. Hoop dat we straks met zijn allen een zwanger-zijn onderwerp kunnen volkletsen
Queenmeisje nee ik besef het nog helemaal niet! Ik denk ook iedere keer dat het niet goed zit omdat ik helemaal niks voel. Volgende week woensdag de 1e echo, als die goed is hoop ik dat ik er meer geloof in krijg....
meiden snel via gsm morgen krijg ik de iui! net pregnyl gekregen hebben ze meteen gezet spannend! duinen jullie voor me